mun fetissi on et hyväilen ja suukottelen isoa mahaa ja painan kullia pehmeää mahaa vasten ja et tyttö hierois mun ollessa selällään mahaa mun naamaa vasten
bbw tytöt
6
1991
Vastaukset
- also bbw fan
ihana fantasia sulla ,samoin myös minä haluaisin hyväillä ison tytön mahaa.Myös ois kiva panna mahojen väliin kun kaks bbw tyttöä ois mahat vastakkain ja painaa kullia mahojen väliin
sama täällä, on todella ihana hyväillä ja suukotella isoa ja pehmeää mahaa ja tietysti myös isoja rintoja.
- love bbw
ihana tunne kun panee niin tuntee ison mahan heiluvan omaa vasten.Fantasia on et tyttö puristais mahan silleen rullalle et mä työntäisin kullin siihen väliin
- gold hjy
love bbw kirjoitti:
ihana tunne kun panee niin tuntee ison mahan heiluvan omaa vasten.Fantasia on et tyttö puristais mahan silleen rullalle et mä työntäisin kullin siihen väliin
bbw tyttö hierois isoo pyllyä naamaa vasten
- ffffffffffffffffff
Kyllä tuhdin perseen hyväily vasta eetvarttia tekeekin!
- Jaburi
Olin kerran kimppaa yhden vähän isomman tytön ja hoikemman tapauksen kanssa ja mieleen jäi erityisesti se kun istuin sängyllä lihavamman tytön haarojen välissä selkä pehmeitä tissejä ja vatsaa vasten, ja tää samalla suuteli mun kaulaa ja korvia ja hyväili mun nännejä öljytyillä käsillä. Samalla tonen tyttö otti multa suihin.
Hyvä määritelmä nautinnolle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927