Kummi vasten tahtoaan

nanana

Siis oikeasti, miksi joku pyytää kummiksi ihmistä, joka on sanonut selkeästi ettei halua kummiksi? Joka oikeasti ei edes pidä lapsista?

Siskoni pyysi minua lapsensa kummiksi meidän ollessamme vanhempiemme luona. Paikalla oli muitakin sisaruksiamme, enkä todellakaan voinut kieltäytyä. Siskoni olisi ilman muuta loukkaantunut ja olisin saanut p*skaa päälleni muulta perheeltäni, jotka ovat kaikki "lapsihulluja".

Olin tehnyt siskolleni selväksi jo aiemmin, etten halua enää yhtään kummilasta. (Minulla on jo siis kaksi.) Siskoni myös tietää, etten ole mikään lapsi ihminen. Suvussamme on monia potenttiaalisia kummeja (mm. serkkujamme ja hänen miehensä sisaruksia.)

Eniten ottaa päähän, että nyt mun pitää teeskennellä olevani hirmu kiinnostunut lapsen kuulumisista ja se saa mut tuntemaan itseni valehtelijaksi ja pahaksi ihmiseksi, kun en oikeasti ole. Sitten vielä sisko sanoi, että saat sitten ostaa aina tälle kaikkea kivaa. Joopajoo!!! Ilmeisesti haluttiin hyväpalkkainen kummi, kun ollaan itse aina auki...

2

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoihhoiihhoi

on sulla kyllä murheet. mitäs läksit. mä en kyllä vitut välitä miellyttää toisia. ei olis kantsinu suostua, muista että se on ikuinen lupaus ja tärkeä tehtävä eikä mitään toisten-miellyttämistä. huoh...

• Lahja-automaatti

En ymmärrä miksi kummiksi täytyy PYYTÄÄ ihmistä joka ei selvästi lapsista edes pidä. Itse olen kolmen lapsen kummi vasten tahtoani. Jos olisin kieltäytynyt niin olisin loukannut lasten vanhempia pahasti. Toki hoidan velvollisuuteni, eli lahjan ostamiset jota minulta odotetaan. Neljännestä kummilapsesta kieltäydyin ja nyt on sitten ystävyys katkolla lapsen äidin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      483
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      455
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe