Siis oikeasti, miksi joku pyytää kummiksi ihmistä, joka on sanonut selkeästi ettei halua kummiksi? Joka oikeasti ei edes pidä lapsista?
Siskoni pyysi minua lapsensa kummiksi meidän ollessamme vanhempiemme luona. Paikalla oli muitakin sisaruksiamme, enkä todellakaan voinut kieltäytyä. Siskoni olisi ilman muuta loukkaantunut ja olisin saanut p*skaa päälleni muulta perheeltäni, jotka ovat kaikki "lapsihulluja".
Olin tehnyt siskolleni selväksi jo aiemmin, etten halua enää yhtään kummilasta. (Minulla on jo siis kaksi.) Siskoni myös tietää, etten ole mikään lapsi ihminen. Suvussamme on monia potenttiaalisia kummeja (mm. serkkujamme ja hänen miehensä sisaruksia.)
Eniten ottaa päähän, että nyt mun pitää teeskennellä olevani hirmu kiinnostunut lapsen kuulumisista ja se saa mut tuntemaan itseni valehtelijaksi ja pahaksi ihmiseksi, kun en oikeasti ole. Sitten vielä sisko sanoi, että saat sitten ostaa aina tälle kaikkea kivaa. Joopajoo!!! Ilmeisesti haluttiin hyväpalkkainen kummi, kun ollaan itse aina auki...
Kummi vasten tahtoaan
2
383
Vastaukset
- hohhoihhoiihhoi
on sulla kyllä murheet. mitäs läksit. mä en kyllä vitut välitä miellyttää toisia. ei olis kantsinu suostua, muista että se on ikuinen lupaus ja tärkeä tehtävä eikä mitään toisten-miellyttämistä. huoh...
- Lahja-automaatti
En ymmärrä miksi kummiksi täytyy PYYTÄÄ ihmistä joka ei selvästi lapsista edes pidä. Itse olen kolmen lapsen kummi vasten tahtoani. Jos olisin kieltäytynyt niin olisin loukannut lasten vanhempia pahasti. Toki hoidan velvollisuuteni, eli lahjan ostamiset jota minulta odotetaan. Neljännestä kummilapsesta kieltäydyin ja nyt on sitten ystävyys katkolla lapsen äidin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391