Sattumalta katsoin Israelin TV:n uutisia 6.10, jossa oli tekstitys suomeksi. Suuri osa käsitteli Eilatia. Kuulema uusin uhka on terrorismi mereltä aluksella tai uimalla.
On kuulema jo lähtenyt erikoisjoukot matkaan turvaamaan.
Huh, huh. Ajattelin uida meressä joulukuun alussa. Peruako matka tai vaihtaa.
Mikä lienee matkanjärjestäjän vastuu tällaisessa uhkatilanteessa. Minusta pitäisi asiakkaalle ilmoittaa.
Vastaavanlaisessa tilanteessa toisessa kohteessa soitin matkanjärjestäjälle, ja sieltä töykeästi sanottiin , että he kyllä ilmoittavat ja keskustelu loppui siihen.
Sen takia huuhailen täällä 24:n sivulla.
Eilatin turvallisuus ?
Tietoa vailla
2
421
Vastaukset
- #reissulainen#
Voit aivan hyvin matkustaa Israeliin niin kauan kun ulkoasianmineteriö ei laita suositusta matkustuskiellosta. Se, että Israelin turvallisuusjoukot lähtee valvomaan sinne merialueita on juuri se turvallisuuden tae.
.
Israelissa Välimeren rannikko on ollut ikuisuuden turvajoukkojen valvomaa ja hyvin turvallinen lomailukohde, ainakin omasta mielestäni.
Siis itse lähtisin ilman muuta matkaan, ellei erityisä muita ohjeita tule. - edellinen
Olipa mukava kuulla. Jätän huuhailut sikseen ja otan rennosti matkan odottelun.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988