Voisiko joku järkevä ja elämänkokemusta omaava kommentoida asiaani.
Ihastutteko te koskaan tv:ssä näkemiinne henkilöihin? Itse olen alkanut näköjään ihastumaan vanhoilla päivilläni. Kun tv:ssä alkoi Koirakuiskaaja -ohjelma, ihastuin Cesar Millaniin. Tuo ihastus on jo onneksi laantunut, mutta nyt aloin vahingossa katsomaan Leijonan luola -ohjelmaa ja olen syvästi ihastunut Kevin O'Learyyn.
Minä ihastun karismaattisiin ihmisiin erittäin voimallisesti ja O'Leary on tuon ohjelman valovoimaisin henkilö. Kaukana toisena voisin nimetä Fubu-miehen, mutta ei hän minuun vaikuta siten.
Toisaalta voin sanoa ihastuneeni myös erääseen karismaattiseen suomalaiseen duunariin, johon olen pari kertaa törmännyt eli kysymys ei ole rahasta eikä kuuluisuudesta, vaan karismasta ja olen hämmästynyt, että jollakin perusduunarilla voi olla niin paljon karismaa.
Kommentoikaa nyt jotain, haukkukaa edes minut tai pyrkikää hillitsemään jotenkin tätä O'Leary -rakkauttani. Minulle saa nauraakin. Kaikki ajatukset hänestä pois vievä on tervetullutta.
En ole suhteessa, mutta luultavasti ihastuisin näihin karismaattisiin henkilöihin, vaikka olisinkin.
Ihastun syvästi
29
1010
Vastaukset
- Heikunkeikku
No minä voin kommentoida sinulle, vaikkei minulla niin hirmuisesti elämänkokemuksia olekaan. Elo kun on ollut jokseenkin hmmmm... tasapaksuinen pötkö. Järkeväksi voinen itseäni kuitenkin kutsua.
En ala haukkumaan. Enkä naureskelemaan.
Jos tuntuu kutkuttavan kivalta ihastuilla teeveessä näkemiin ihmisiin, niin sitten vaan antaa ittensä ihastua. Voi mennä illalla maate ja vetästä sielun silmiin ihastuksen kuvan ja matkata hänen kanssaan kaikkiin taivaisiin, joita vaan ikinä keksii.
Minä en ihastu helposti. Enkä rakastu helposti. Kaipa se olis kivaa, jos saisin itteäni vähän muutettua toisen tyyppiseksi. Kuka tietää, jos joskus muuttuisinkin, vaikka asiaa epäilenkin.- odotan!
Ei ole kivaa. Tämä nyt on enemmänkin kärsimystä ja nytkään tuota ohjelmaa ei edes näy ennen maanantaita...
Olisi niin paljon helpompaa olla järkevä ja kehenkään ihastumaton.
Näitä ihastumisia tulee kuitenkin melko harvoin eli tänä vuonna 2, pari vuotta sitten 2 ja joskun vuosia sitten 1.
En edes katso tv:tä juuri koskaan ja sitten käy näin... - Heikunkeikku
odotan! kirjoitti:
Ei ole kivaa. Tämä nyt on enemmänkin kärsimystä ja nytkään tuota ohjelmaa ei edes näy ennen maanantaita...
Olisi niin paljon helpompaa olla järkevä ja kehenkään ihastumaton.
Näitä ihastumisia tulee kuitenkin melko harvoin eli tänä vuonna 2, pari vuotta sitten 2 ja joskun vuosia sitten 1.
En edes katso tv:tä juuri koskaan ja sitten käy näin...Heh, nyt pikkasen alkoi hymy leviämään naamalla. Vois sitä jonkinasteiseksi nauruksi kutsua. Suot kaiketi anteeksi nauruni:)
Miten ihmeessä ihastuminen voisi olla kärsimystä. Ihastus kun on niin ihanaa. Leviää koko sisäkalustukseen. Vain nahka pitää kaikkia koossa.
Tai ainakin muistelen, että asia olisi näin.
Sulla on lähihistoriassa sitten yhteensä 5 ihastusta. Aika makeeta:)
Minulla ei ole ainuttakaan. Ehkä lievä ihastuksenpoikanen on kävässyt mahassa (perhosien muodossa), mutta muuten aika tasaasta maata tallustellaan.
Minäkään en pahemmin tv:tä katsele. Minulla ei ole vuosiin ollut televisiota, eikä luultavasti tulekaan koskaan. Tiedä häntä. - odotan!
Heikunkeikku kirjoitti:
Heh, nyt pikkasen alkoi hymy leviämään naamalla. Vois sitä jonkinasteiseksi nauruksi kutsua. Suot kaiketi anteeksi nauruni:)
Miten ihmeessä ihastuminen voisi olla kärsimystä. Ihastus kun on niin ihanaa. Leviää koko sisäkalustukseen. Vain nahka pitää kaikkia koossa.
Tai ainakin muistelen, että asia olisi näin.
Sulla on lähihistoriassa sitten yhteensä 5 ihastusta. Aika makeeta:)
Minulla ei ole ainuttakaan. Ehkä lievä ihastuksenpoikanen on kävässyt mahassa (perhosien muodossa), mutta muuten aika tasaasta maata tallustellaan.
Minäkään en pahemmin tv:tä katsele. Minulla ei ole vuosiin ollut televisiota, eikä luultavasti tulekaan koskaan. Tiedä häntä.Eikä tämä ole mitään perinteistä fanitusta, kuten jotkut mummot fanittavat esim. Jari Sillanpäätä keikalta keikalle. Minä en konkreettisesti seuraa ketään eikä se näissä kahdessa tapauksessa olisi edes mahdollista, mutta tuskallista tämä on, kun en osaa edes kunnolla englantia...
Ei kait tuo mitään vaarallista tai edes kummallista ole.
Itse en kyllä voi sanoa ihastuneeni mutta useat ohjelmat mitä seuraan niissä on joku mies ylitse muiden jonka takia katson ehkä enemmän.
Mutta yöuniani en sen takia ole menettänyt.
Mutta yritä nyt sitten nauttia siitä ihastuksesta.
Ja miten sitten se duunari johon olet ihastunut, onko hän vapaa?
Olisiko teillä sitten mitään mahdollisuutta oikeaan kohtaamiseen?- odotan!
Minähän uppoudun hänen jokaiseen liikkeeseensä ja silmiinsä silloin, kun katson häntä eli nautin kyllä niinä hetkinä. Öitäni en ole valvonut, mutta päivät ovat kärsimystä aina, kun muistuu mieleen kyseinen henkilö ja nyt en sitten edes näe häntä kolmeen päivään.
Minun mielestäni kyseinen duunari on vapaa tai ainakaan hän ei käytä sormusta. Täysin käsittämätöntä, kuinka hän voi olla vapaa. Olen minä nähnyt häntä työnsä puitteissa.
- Marja Puska
Ihastun! Komeita uroksia Tanssii tähtien kanssa-ohjelmassa. Veeti ja Jani Toivonen on ihania.
- suuri sydän
Nittaminas me vaan säälimme sinua
- ikä jo 51 vuotta
Näin mullekin kävi noin 30 vuotta sitten, mutta ei enää.
Euroviisuja 2006 katsellessa, menin ihan sanattomaksi, kun Dima Bilan tuli estraadille, hyppi ketterästi kuin villieläin ja katsekontaktilla höystetty seksikäs ääni resonoi jossain takaraivossani. Nauhotin tietenkin esityksen ja kuolasin sitä moneen kertaan jälkeenpäin.
http://www.youtube.com/watch?v=ngppVTMWnLM&feature=related
Omalla äidinkielellään hän esittää laulun vielä upeemmin. Nopealla haulla ja täkäläisillä kirjaimilla en löytänyt youtubesta ko kappaleen venäjänkielistä versiota. Mulla itselläni on tietenkin Diman venäjänkielinen CD, jossa on Never Ever Let You Go sekä englanniksi, että venäjäksi.
Myöhempi euroviisuissa voittoon asti yltänyt Diman esitys oli niin pinnallinen, että en mä enää tykkää Dimasta.
Nätti poika se Dima kumminkin on:
http://www.bilandima.ru/fotoalbum/openfoto.php?p=pricol/001marokko/030.jpg- lejanna
Woe woe, nuorena teininä rakastuin palavasti Beatle-Pauliin. Missäpä muualla häneen tutustuin kuin telkkarin ja muun median välityksellä.
Lovejoyta esittävään Ian McShaneen ihastuin aivan kamalasti. Hänessä on sitä jotain, joka minuun vetoaa. Seksikäs vilkkusilmä, upana.
Mitä haittaa, jos tuntee mukavia tunteita. Nehän ilahduttavat sydäntä ja ilahduttavat arjen puurtamista. Kunhan ei vallan kokonaan antaudu niiden vietäväksi.
.- Vaumitämiehiä
Aahh. Varsinkin Deadwood-sarjassa hän oli ihana! ;)
Tässä kuvassa kaksi ihanaa vieretysten joku naisihminen välissään. :)
http://www.diariofemenino.com/ocio/fotos/penelope-cruz-johnny-depp-ian-mcshane-alfombra-roja-cannes-2011/
PS. Colin Firth on myös ihana...syötävän söpö.
- RIMMIR
Fiktioon ei oikein voi ihastua. Kerran ihastuin ääneen, siis kertakaikiiaan "sulin" hänen äänestään. Sitä ennen ja sen jälkeen en ole kuulluut niin seksikästä miespuolisen henkilön ääntä. Olisin siinä kaupan kassalla voinut vaikkka kuunnella häntä kaupan sulkemiseen saakka.
Ei, televisio- tai elokuva hahmoihin ei voi ihastua. Ei ne ole todellisuutta.- odotan!
Eikö niistä voi tehdä todellisuutta? Jostain sitä on aloitettava.
Ystävän neuvo: Älä sinä noista ihastuksistasi huoli. Kävin katsomassa heitä You-tubessa. Toinen potki koiria ja toinen näytti ihan mafiosolta.
En tykkää että eläimiä potkitaan joten hain vastapainoksi kaunista eläintenkäsittelyä: http://www.youtube.com/watch?v=USLCf-a9SaQ- Vaihdoin nuorempaan
Itse ihastuin teininä samanikäiseen koulukaveriini. Valitettavasti hän on nykyään viiskymppinen vanha akka. Tosin hyvin säilynyt.
- jaa-
"Vaihdoin nuorempaan"
Kuulostaa aika ylimieliseltä tuo "vaihto" sana? Vaikka pointti tuli ymmärrettyä. Ihan kuin vain vaihtaisi tuosta vaan ihmisiä..
- eräs vaan
minäkin rakastuin Krista Kosiseen prinsessa-elokuvan jälkeen vaikka voisin olla hänen äitinsä, apuva!
- niistetty
Olin minäkin suorastaan "rakastunut" silloiseen pyhimykseen, eli Roger Mooreen..
Mutta siitä nyt on jo aikaa, se oli sitä varhaisnuoruuden aikaa, jolloin finni poskessa oli maailmanloppu. =)) - 30+
Ihastu rauhassa. Niin muutkin ihastuvat. Jos ei ole omaa kumppania tai elämää, niin ihastuminen käy vielä helpommin. Kumppanin puute.
- 17+12
Minä ihastuin 13 vuotiaana Gary Oldmaniin kun telkkarista näkyi useampi elokuva missä hän näyttelee. Voisi sanoa että olen myös vähän ihastunut salkkareiden Sebastianiin. :D
Pentti Hietaseen vois taas ihastua laulaa nyt telkussa.
Odotan innolla hetkeä kun saan jälleen ihastua Jorma Kääriäiseen.- 17+12
Ai tämä olikin 50 aluetta. sori :D
- perttisva
Jaahah. Nuoret ihastuu ja sitä rataa. Ei aikuiset.
- Tuuunari
"...ja olen hämmästynyt, että jollakin perusduunarilla voi olla niin paljon karismaa." Siis mitä vittua??? Pidätkö duunareita huonompina vai mitä? Miksi ei vois olla? TähHähMitähTähHäh?
Kai duunarit on ihan yhtä hyviä ihmisiä ku muutki? Kyllä jotkut tv-hahmot miellyttävät kovasti! Pari poliisisarjaa tulee heti mieleen, joskus tulevat uniinkin.
- jannu-huoleton......
Miettelijäänä tuijotan ruutua..Mitä tuohon sanoisi.Oikeasti en ymmärrä koko jutun juonta,siis sitä että voi yleensä ihastua hetkessä,vaikka kyseessä olisi kuin karsismaatinen henkilö.Mutta täytyy tämän olla totta kun olen jonkun muunkin kuullut sanovan samalla tavalla,mutta em.tapaukset ovat sentään tavanneet:) Jos?Jos itse olisin kohde ja joku väittäisi ihastuneensa..yks kaks..Ajattelisin että hänelle tapahtuu tätä päivittäin,kuin varmaan asia onkin..En osaa sanoa just mitään,kun en ymmärrä:)Jotenkin tällainen käyttäytyminen on pinnallista,siis tuntuu pinnalliselta minusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725