Väki vaihtuu. Ketä kaipaat ?

ikifani

Nopealla tahdilla on Emmessä väki vaihtunut. Viimeisimmät lähtijät : Louise, Donald de Souza, Matt, Anna, Paul ja Ross.

Annan olisin suonut jatkavan. Saisi tulla takaisin ja löytää jonkun oikean, fiksun miehen.

46

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • De, de, de Souza

      Donaldia ja Annaa kaipailen, olen iloinen että Matthew'stä päästiin. Ja tämä uusi Wilden pariskunta osaa sitten ärsyttää, jostain syystä.

      • hm

        Mua taas harmittaa kun Matthew lähti.


      • hm
        hm kirjoitti:

        Mua taas harmittaa kun Matthew lähti.

        Ja onneksi Donna lähti. Oli ihan sairaan ärsyttävä.


    • Liliana natalia

      Eräät kaipaamani henkilöt ovat tulossa takaisin , kuten Charity ja Cain
      Del oli ihana, pirteä, pikkunen pippurinen tyttö!
      Jo: ta olisin kyllä halunnut vielä nähdä
      Harmittihan se Donnankin lähtö
      Kaikkein ihanin ja sympaattisin ja mun henkilökohtainen suosikki oli Max King

    • Rosvot kiinni

      Biff voisi palata. Hahmo täysin muista poikkeava. Nyt kaikki tyypit ovat enemmän tai vähemmän aadeehoodeitä tai aikuisia lapsia. No, Edna ja Ashleyn appiukko nyt ei ihan, mutta ovat jo kypsempää ryhmää.

    • MatthewMax

      Matthew Kingiä kaipaan ehdottomasti. Sarjan oikea pahis.
      Samoin hänen pikkuveljeään Max Kingiä. Erosi kovin paljon muista Kingin veljeksistä. Harmi, että ehti olla sarjassa niin vähän aikaa.
      Louise oli myös yksi sarjan "vakiohahmoista" ja siksi kuului mielestäni kylään.
      Donna on ollut sarjassa jo pikkutytöstä ja siksi hänenkin poistuminen oli harmillista. Olisin toivonut, että hänen ja Marlonin suhde olisi saanut vielä yhden mahdollisuuden.
      Rosemary oli oikea juonittelija. Uusi kartanonrouva on vain huono kopio hänestä.
      Onneksi Cain ja Charity tulevat takaisin. Heitä olen odottanut. Cainin täyttämiä saappaita ei kukaan Dingle ole kyennyt täyttämään.

      • Palaa palaa

        Olen käsittänyt että Donna palaa sarjaan pian?


      • rockinn

        Mua taas harmittaa taas tosi paljon ettei emmerdalessa avioparit tai parit yleensä ole yhdessä vuotta paria kauempaa. Eikse papin amen edes saippuoissa merkitse mitään, tai vaikkei olisi sitäkään nin silti? No, Dinglethän ovat olleet yhdessä alusta asti... mut just esim Marlon ja Donna, Diane ja Jack... miksei olsisi edes YKSI pari joka EI petä toisiaan`?Heti ekan riidan jälkeen tulee jokin väärinkäsäitys, joku kuulee jotain vahingossa jonka tajuaa väärin... KAtotaan vaan miten käy Ashleyn ja Laurelin....?! voitaisi tietty laittaa saippuan piikkiin... mut silti?


      • fani jo 90-luvulta
        rockinn kirjoitti:

        Mua taas harmittaa taas tosi paljon ettei emmerdalessa avioparit tai parit yleensä ole yhdessä vuotta paria kauempaa. Eikse papin amen edes saippuoissa merkitse mitään, tai vaikkei olisi sitäkään nin silti? No, Dinglethän ovat olleet yhdessä alusta asti... mut just esim Marlon ja Donna, Diane ja Jack... miksei olsisi edes YKSI pari joka EI petä toisiaan`?Heti ekan riidan jälkeen tulee jokin väärinkäsäitys, joku kuulee jotain vahingossa jonka tajuaa väärin... KAtotaan vaan miten käy Ashleyn ja Laurelin....?! voitaisi tietty laittaa saippuan piikkiin... mut silti?

        Musta Emmerdalen parhaat hahmot ovat olleet Matthew King, Max King, Louise ja Viv. Ei enää hirveesti ole mielenkiintoa jäljellä..


      • ?true?
        Palaa palaa kirjoitti:

        Olen käsittänyt että Donna palaa sarjaan pian?

        Palaako?


      • ei pala
        ?true? kirjoitti:

        Palaako?

        Voi olla, että palaa, mutta ei ole näkynyt Englannin jaksoissa 30.1.2009 jälkeen.


      • yksi katsojista
        rockinn kirjoitti:

        Mua taas harmittaa taas tosi paljon ettei emmerdalessa avioparit tai parit yleensä ole yhdessä vuotta paria kauempaa. Eikse papin amen edes saippuoissa merkitse mitään, tai vaikkei olisi sitäkään nin silti? No, Dinglethän ovat olleet yhdessä alusta asti... mut just esim Marlon ja Donna, Diane ja Jack... miksei olsisi edes YKSI pari joka EI petä toisiaan`?Heti ekan riidan jälkeen tulee jokin väärinkäsäitys, joku kuulee jotain vahingossa jonka tajuaa väärin... KAtotaan vaan miten käy Ashleyn ja Laurelin....?! voitaisi tietty laittaa saippuan piikkiin... mut silti?

        Niinpä. Oma lukunsa on sitten häät, jotka peruuntuvat viime hetkellä. Esim. Jimmy ja Kelly, Sharon ja Dan, Matthew ja Anna...


    • Uusimmat työpaikat

      Onneksi ennen niin katkera Cain saattaa olla muuttunut tullessaan takaisin. Minusta Eli on ihan pätevä hahmo. Matt oli raaka, mutta pahempi on Carl.

    • Liliana natalia

      Olihan kivoja hahmoja just Donnan ja Andyn teinivuosilta ne sisaret, Mark ja en nyt muista sen tytön nimeä.
      Siihen aikaan se Robertkin oli jotenkin niin söötti, jopa sisäisesti

      Olikos Markin äiti se poliisi, jonka kanssa Cainilla oli salasuhde tai jotain ?

      Ja Triciaa kans kaipaillaan ..
      sethän kanssa oli ihan velmu ukkeli :)

      Omasta mielestä emmerdale oli parhaimmillaan just sillon debbien odotus- ja Max kingin olemassaolon aikana

      Mulla tosin jäi väliin joitakin vuosia sarjasta, perheenperustamissyistä,

    • Liliana natalia

      Olen lueskellut Emmerdale-sivuja noin 5 vuoden ajan ja alusta asti muistan juuri Sinut, ikifani
      Itse en oo aikasemmin " uskaltanut" omia kommentteja laittaa , vaikka tässä virtuaali-tyyppejä ollaankin
      Omasta mielestäni on mukavaa, kun käytttää aina samaa nimimerkkiä , toki se jokaisen oma asiansa , mutta aina kun näen ikifanin viestin , tiedän, että siellä oot just sinä, jonka jo "tunnen"
      Mukavaa,kun jaksat sinäkin pitää keskustelua yllä

      Muistan , että aikaisemmin myös Kaarina-the Emmerdalen jaksojen virallinen suomentaja - ( Kaarina Suvanto ) oli aktiivisesti keskusteluissa mukana
      Häneltä sai kuulla taatusti varmoista juonipaljastuksista ja etenkin näyttelijöiden henk koht elämästä ja niistä fani-matkoista Emmen kuvauspaikoille
      Sen aikasista kirjoittajista, olikohan myös sellanenkin nimimerkki kun Emmefani...
      Nyt juuri mietin, että olikohan edelliseen keskusteluuni vastannut Jo-Debbie sama, kuin tähän ketjuun osallistunut Matthew-Max

      Mielestäni on melko tylsä Emmerdale-kausi menossa, juuriki siksikin, kun tuttuja hahmoja poistunut nyt aikalailla urakalla
      Esim dawnin kuolemasta lähtien...
      (Noreen,Carrie,Matthew,Anna,donald,Len,Doyle,Laurelin äiti,poika ja ne "vaihtovanhemmat",Donna,Jasminen ukki,Jo,Jack,Louise,Paul ja sen poikakaveri,Sadie,Cain,Del Dingle,Viv,Andyn oikea isä,Sinclairit(äiti, 2 poikaa,
      miniä,poikavauva)
      Onhan niitä kai lisää
      Ei ajatus juokse niin kirkkaasti tähän aikaa iltaa

      • Jo-Debbie

        En ole sama kuin Matthew-Max.


    • Shädräkki forever

      Aaroni saisi poistua sarjasta jonnekin kasvatuslaitokseen. Halkoa vaan päähän, kun sanoo vastaan...

      Vähä jännä tilanne, kun meikäläisellä aina pulpahtaa Chris mieleen. Poistuikohan hän mun tajunnan mukaan jotenkin kesken kaiken vähän liian äkkiä. Ehkä hänet mielsi niin perushahmoksi. Se kiinalaisen näköinen Zöe ei herätä kyllä kaipuuta.

      Mahtavaa, että Jimmy pysyy ainakin vielä jonkun aikaa mukana!

      Ihanaa, kun Andy lienee lähdössä. Näyttelijäparka, kun lapsesta asti ollut niin vastenmielinen rooli hänellä. Enkä tule kaipaamaan hänen velipuoltakaan. Tämä ei ollut selkeä spoileri, koska en itsekään tiedä lähtöjen ajankohtaa ja porukkaa poistuu nyt muutenkin vähän joka jaksossa. En vielä toissa viikolla tiennyt itsekään, että Donna poistuu.

      • Kaipailemani hahmot sijoittuvat takavuosiin;
        Angie, Chris, Zoe, Kim, Lady Tara, Biff, Kathy, Ned ja Butch. Charitya kaipaan myös, mutta onneksi tulee takaisin.

        Viime aikoina poistuneista kaipaan vain Donnaa ja Jackia. Siksi, että ovat olleet mukana koko ajan, kun olen sarjaa seurannut (12,5v). Ehkäpä vuosien päästä muitakin, kun aika kultaa muistot...


      • andy ei lähde

        "Ihanaa, kun Andy lienee lähdössä."
        Andy on mukana Emmerdalen Englannin nykyjaksoissa.


    • millahirvonen

      munkin mielestä aaron on ärsyttävä, mutta tuo lisä säpinää sarjaan, kuten muutkin dinglet, ja kyllähän aaro muuttuu erillaiseksi myöhemmin.. olen lukenut hieman juonipalstoja.!
      harmittaa debbien tilanne, mutta mukavaa kun cain ja charity saapuvat sarjaan.
      mutten pidä siitä kartanon uudesta rouvasta, (natasha) tulee mieleen sadie, joka oli myös inhottava, onneksi hän lähti pois.
      olen myös pitänyt king"in perheestä, etenkin matthew ja max, tiedättekö kuoleeko terry sarjassa?
      oletteko käyneet katsomassa juonipalstoja mistä sivuilta?
      mun mielestä emmerdale on paras sarja, olen katsonut sitä monia vuosia, enkä pystyis lopettamaan kesken, on arki päivien kohokohta!!
      onko kenelläkään emmerdale dvd,eitä, (mistä voisi hankkia?)
      mulla on emmerdale parhaat dvd.

      • Kotikatu on huono

        tuli kans mieleeni, että enkkulainen wikipedia tavallaan spoilaa jos tutkii näyttelijän tietoja. kun ollaan kaksi vuotta heitä jäljessä.


    • Ei Kotikatua

      Netissä on brittiläinen palvelu, jossa voi nähdä tämänhetkisen sarjan etenemisen siellä, mutta olen kadottanut osoitteen. Joskus olen tirkistellyt niitä. Haettaessa tod.näk. helppo löytää se ja voihan brittikanavillakin niitä nähdä. En tiedä, näyttääkö Yorkshire itse.

    • rockinn
    • Shadrac fan

      Antsa sit sinnittelee mukana ainakin pari vuotta. Joltain saitilta luin, että 2010 Fletcher halusi sirtyä urallaan eteen päin.

      • vielä mukana

        Andy on mukana Emmerdalen Englannin nykyjaksoissa.


    • Farmerson

      Hyvä, kun on. Ei kaikkien hahmojen olekaan tarkoitus miellyttää. Tarvitaan näitä vähemmänkin kivoja naamoja. Mielestäni väki on vaihtunut vähän liian tiheällä tahdilla, joten on kiva, kun on vielä hahmoja jotka ovat olleet sarjassa jo vuosia. Tänään tuli muuten tieto Jackin kuolemasta kylään. Jack oli yksi sarjan alkuperäisia hahmoja, mitä nyt näyttelijä ehti vaihtua kertaalleen. Kyllä jään kaipaamaan...

    • Eternal Andy

      Andy on mukana Englannin nykyjaksoissa, jos ette ole lukeneet ketjua.

      Jos andyjä olisi koko Emmerdale täynnä, se olisi Kotikatu. Silloin en katsoisi Emmerdalea. Kaikki Emmerdalen hahmot ovat aina olleet kiinnostavia, paitsi Andy.

      Ja vielä!! Andy muuten on mukana Englannin nykyjaksoissa!!!

      Ja Jari Tervo ensi vuosikymmenen Uutisvuodoissa!!!!!

      (Ottikohan joku tosissaan? :)

    • millahirvonen

      vaikka andy onkin ollut joidenkin vastenmielinen, mun mielestä on ollut sarjassa mm, kiinnostava henkilö, jännä seurata kuinka chasin ja aaronin suhde lämpenee, vaikkei chas aivan tyypillinen äiti olekkaan.
      olisi mukavaa jos joku kirjoittaisi tänne muutamia juonipaljastuksia, joita ei olla viellä suomessa nähty. kuinka kauan jasminea näytetään sarjassa viellä, kun joutuu sitten vankilaan.?

    • Lil Nat

      Mä kyl "tykkään " Andystä kanssa !
      En sillai, että ois hyvä tyyppi, mutta roolihahmon elämänkirjo ollu kyllä ihan mielenkiintoinen
      Juu, kyllä TODELLA ois kiva, jos joku viitsis jakaa Emme juonipaljastuksia meille muillekin aktiivi-katsojille

    • Sarja olisi tosiaan tylsä, jos kaikki hahmot olisivat samanlaisia kilttejä henkilöitä kuten Paddy ja Laurel. Pahikset tuovat sarjaan särmää, mutta tosielämääni en sellaisia kaipaa.

    • Lil Nat

      Juonipaljastusten takia tiesin , mitä tuleman pitää
      Mutta kun Robert ilmestyi Emmerdaleen, jopa puhuin itsekseni (ja mieheni "iloksi")
      " Mene nyt kultapieni sinne hautajaisiin", "
      "Sulla oikeus surra isääs yhtälailla, kun Victorialla ja jopa vielä enemmän kun Andyllä
      "Sovi riitas kaikkien kanssa ja palaa Emmerdaleen

      Jännään kohtaan loppui Emme tänään....Andy näki hahmon ..."Robert?"

      Niin kai se vissiin ja muistaakseni menikin, että tuon jälkeen ei Robertia enää nähty ;(

      • Lil Nat

        Mäkin kyttään noita juonipaljastuksia
        Laitoin itse kyselyn tyypeistä , jotka itseäni kiinnostaa, mutta vastaukset sitten olleetkin erilaisia, kuin odottanut
        tiedä sitten mikä totta
        Tällasen tarinan olen joskus kuullut...
        Olikohan Sarahia koskeva oikeuskäsittely..Huoltajuuskiista!!!
        Jo tulis takasin....joko vaatimaan tyttöä itselleen TAI todistamaan Andyä vastaan

        Andylle kävis köpelösti ja menis dokaa, ja ajaa autoa..onnettomuus ja Andy halvaantuis

        Onks mitään perää ?
        Jo-Debbie?
        Joku


      • lipsun lapsun
        Lil Nat kirjoitti:

        Mäkin kyttään noita juonipaljastuksia
        Laitoin itse kyselyn tyypeistä , jotka itseäni kiinnostaa, mutta vastaukset sitten olleetkin erilaisia, kuin odottanut
        tiedä sitten mikä totta
        Tällasen tarinan olen joskus kuullut...
        Olikohan Sarahia koskeva oikeuskäsittely..Huoltajuuskiista!!!
        Jo tulis takasin....joko vaatimaan tyttöä itselleen TAI todistamaan Andyä vastaan

        Andylle kävis köpelösti ja menis dokaa, ja ajaa autoa..onnettomuus ja Andy halvaantuis

        Onks mitään perää ?
        Jo-Debbie?
        Joku

        Jos lukisit näitä viestiketjuja (tätä ja muita) tarkemmin, niin saisit vastaukset kysymyksiisi.


      • muscle-bound
        Lil Nat kirjoitti:

        Mäkin kyttään noita juonipaljastuksia
        Laitoin itse kyselyn tyypeistä , jotka itseäni kiinnostaa, mutta vastaukset sitten olleetkin erilaisia, kuin odottanut
        tiedä sitten mikä totta
        Tällasen tarinan olen joskus kuullut...
        Olikohan Sarahia koskeva oikeuskäsittely..Huoltajuuskiista!!!
        Jo tulis takasin....joko vaatimaan tyttöä itselleen TAI todistamaan Andyä vastaan

        Andylle kävis köpelösti ja menis dokaa, ja ajaa autoa..onnettomuus ja Andy halvaantuis

        Onks mitään perää ?
        Jo-Debbie?
        Joku

        Paskat se andy mitään halvaannu, sekoaa kylläkin päästään.


    • millahirvonen

      joo, myöhemmin tulee sarahia koskeva huoltajuuskiista, jossa debbie saa sarahin huoltajuuden, andy suostuu siihen, kunhan saa tavata lastansa nornaalisti ja debbie suostuu siihen..
      luulen että andyn osalta ratkaiseva asia oli hänen väkivaltainen käytös.. en varmana osaa sanoa.
      toivon tosiaan ettei jo saavu enään sarjaan, sai vain pelkkää tuhoa aikaan.. sori.
      muuten tiedättekö yhtään, onko daz viellä sarjassa?
      tulevissa jaksoissa on tulossa mielenkiintoista aaroniin liittyen...
      mutta kiva kun täällä on näin monia emmerdale faneja..

    • dazzart

      Dazia näyttelevä henkilö sai raiskaussyytteen ja siksi sai potkut Emmerdalesta.

      • pieni korjaus!

        Dazia näyttelevä henkilö sai syytteet pahoinpitelystä. Raiskaussyytteen saanut oli eri henkilö.


      • dazzart
        pieni korjaus! kirjoitti:

        Dazia näyttelevä henkilö sai syytteet pahoinpitelystä. Raiskaussyytteen saanut oli eri henkilö.

        niinpä taitaa ollakin. raiskaussyytteen sai "Scott". Sorry!


    • Putch

      Nyt on tosiaan porukkaa lähtenyt aivan homona pois, melkein tulee mieleen budjetin leikkaus -tyyliin kotikatu, eli sarja muuttuu melkein/aiwan naurettavaksi...
      Pahasti on häirinnyt viime aikoina eli briteissä vuonna 2008-2009 esitetyt jaksot, joissa sarja on muuttunut jotenkin enemmän saippua-sarjaksi (ite en ole kategorioinut emmeä ikinä ennen saippuaksi), aivan naurettavia puherooleja ja tapahtumia, anteeksi vaan, mutta tuntuu naiskatsojille enemmän suunnatulta minun mielestä, "ennen" emmerdale oli tosissaan ja vakavasti otettava draama-sarja enempi kuin K&R tai T&T, jotka on ihan paskoja :D .

      • Aikuisten palsta?

        "Nyt on tosiaan porukkaa lähtenyt aivan homona pois"
        Mitä tuolleen poistuminen tarkoittaa (homona pois...)?


      • Aikuisten palsta?

        Kerropa meilleki, mikä sua naurattaa?


      • aikuinen teini
        Aikuisten palsta? kirjoitti:

        Kerropa meilleki, mikä sua naurattaa?

        Amazing stupidity.


      • Aikuisten palsta?
        aikuinen teini kirjoitti:

        Amazing stupidity.

        Pitääpä jättää lapsi rauhaan...


    • Mediatutkija

      Koska kerran ketjun aloittaja kait tarkoittaa, keitä kaipaa ikään kuin takaisin, l. jotka ovat olleet kiinnostavia HENKILÖKOHTAISESTI - hyvällä tai pahalla tavalla - minullekin Ollie Reynolds oli hahmo, jonka poistuminen ei ollut mieluinen. SÖPÖ, symppis ja aito tyyppi sarjassa.

      Isänsä Sean Reynolds oli myös kiinnostava tyyppi, johon ikään kuin mennä mukaan.

      Samassa mielessä en ITSE jäisi kaipaamaan, jos esim. Paddy poistuisi.

      Oma keskustelunsa "mediatutkijoille" sitten lienee, mitkä hahmot kehittyvät ja mitkä polkevat paikallaan ja kuinka paljon pitää olla pahiksia, hyviksiä, rumia, seksyjä, järkityyppejä tai urpoja. Tai pitääkö sarjassa olla paikallaan polkevia hahmoja, joille tapahtuu tai jotka tekevät vuodesta toiseen samoja asioita, l. muuttuvat pilakuviksi. Huomattakoon, että esim. Pollard on kaikkea muuta kuin sellainen, vaikka nyt hän on pitkään ollut sarjassa vähän yksiuloitteinen pelle.

      • ikifani

        Kiitos Mediatutkija analyysistäsi. Olen paljon samoilla linjoilla. Sean ja Ollie Reynolds olivat persoonia, rouva R ei intohimostaan huolimatta niinkään. Samanlainen oli Ross Kirk.

        Marlonille on nyt kirjoitettu hyviä pätkiä. "Ohukais ja paksukais-roolien " jälkeen maistuu draama.
        Muistan aina sen kun Marlon puhui Erikin pois itsemurha-aikeestaan.
        Erik on hyvä tyyppi. Parempi kuin käsikirjoittaja ei pilaa turhanpäiväisillä jaksoilla.


    • Shadrack 2

      Cynthia Daggertille ei ole vielä löytynyt korvaajaa alkaen ihan muotoseikoista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe