Tuleeko Tiitiäiset taas halloweeniksi Heinolaan ?

vaimo haluaa munaa

Elikkäs tuo halloween alkaa taas lähestyä niin tässä vaimon kanssa jo ootetaan että tuleeko Tiitiäiset tänäkin vuonna heinolaan pitämään ne jokavuotiset orgiansa ?

6

159

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Munamies 47

Munaorkiat? Heinolan Lidlissä on hyviä munia, myös S-marketeissa ja Cityssä on.

• ei ole totta

Taidat itsekin haluta vaimon kanssa munaa.

• tiedon antaja

Kuulemma ovat tulossa... Kuulemma Tiitiskän halloween aiheisiin bakkanaaleihin on tänä vuonna tulossa ennätysmäärä osallistujua ympäri suomen, mutta lähinnä sieltä Heinolasta.. Teillä on siellä paljon swingaajia, ja en tarkoita golf-pelaajia tässä ;)

Eli paikka on jo tiedossa, kuulemma vaatimuksena on että tulee olla naamio ja kiimainen mieli!

Nähdään siellä!

• stadilaene

jo 60 heinolalaista on kiinnostunut tiitiäisen panojuhlista... vittu että ootte sairasta porukkaa te heinolan väki...

Heinola taitaa olla vähän ku Twin Peaks - sairasta menoa sanon minä

• joulujuhla

Heinolassa kaikilla on puute. Kesällä vilkkaampaa, kun mökkiläiset pistäytyy torilla!

• Tiitiskä <3

Tiitiäiset tulee ja Tiitiäiset panee joka vitun reikää mikä tulee vastaan

Koko heinola pyllistää avuttomana (mutta samalla siitä nauttien) kun ulkopaikkakuntalaiset Tiitiäiset saapuvat naamiot päässä sinne panemaan vitun kovaa !

Sitten lähtevät takaisin kotiinsa jättäen perseet ja pillut kipeiksi koko heinolalle

Teidän kauniin lintukodon alla kytee halu panna ja swingata

Tiitiäiset on se voima joka vapauttaa teidät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      46
      892
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      763
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      488
      761
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      164
      503
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe