Elikkäs tuo halloween alkaa taas lähestyä niin tässä vaimon kanssa jo ootetaan että tuleeko Tiitiäiset tänäkin vuonna heinolaan pitämään ne jokavuotiset orgiansa ?
Vastaukset 6
- Munamies 47
Munaorkiat? Heinolan Lidlissä on hyviä munia, myös S-marketeissa ja Cityssä on.
- ei ole totta
Taidat itsekin haluta vaimon kanssa munaa.
- tiedon antaja
Kuulemma ovat tulossa... Kuulemma Tiitiskän halloween aiheisiin bakkanaaleihin on tänä vuonna tulossa ennätysmäärä osallistujua ympäri suomen, mutta lähinnä sieltä Heinolasta.. Teillä on siellä paljon swingaajia, ja en tarkoita golf-pelaajia tässä ;)
Eli paikka on jo tiedossa, kuulemma vaatimuksena on että tulee olla naamio ja kiimainen mieli!
Nähdään siellä! - stadilaene
jo 60 heinolalaista on kiinnostunut tiitiäisen panojuhlista... vittu että ootte sairasta porukkaa te heinolan väki...
Heinola taitaa olla vähän ku Twin Peaks - sairasta menoa sanon minä - joulujuhla
Heinolassa kaikilla on puute. Kesällä vilkkaampaa, kun mökkiläiset pistäytyy torilla!
- Tiitiskä <3
Tiitiäiset tulee ja Tiitiäiset panee joka vitun reikää mikä tulee vastaan
Koko heinola pyllistää avuttomana (mutta samalla siitä nauttien) kun ulkopaikkakuntalaiset Tiitiäiset saapuvat naamiot päässä sinne panemaan vitun kovaa !
Sitten lähtevät takaisin kotiinsa jättäen perseet ja pillut kipeiksi koko heinolalle
Teidän kauniin lintukodon alla kytee halu panna ja swingata
Tiitiäiset on se voima joka vapauttaa teidät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470