Miten käsittelet asiaa? Ihminen on seksuaalinen lähes läpi elinaikansa. Itselläni on vaikeuksia pidättäytyä seksistä ulkonäköni riittävyyden, omien seksuaalisten halujeni ja naisten osoittaman halukkuuden takia.
Ennen kävin treffeillä. Lopetin. Kunnes kaverilla tuli oman treffinsä kanssa ongelmia ja nainen halusi luokseni nukkumaan jatkaakseen aamulla matkaansa. Seksiä tuli vaikka nukuimme eri huoneissa. Hän ilmestyi yöpaidassa eteiseen ja sanoi että voin tulla viereen nukkumaan, Eteisen alossa näin että hänellä ei ole alushousuja. Läpikuultava yöpaita.
Vastasin että nukun täällä ja hän alkoi sanomaan ettei syö minua. Menin viereen nukkumaan ja olin siinä erektiossa muutaman vuoden tauon jälkeen ilman naiskontaktia. Lopun arvaakin.
Miten teillä muilla? En naimisiin halua kun muiden elämää olen seurannut ja mun silmisä ennemmin tai myöhemmin jokaisen suhde näyttää hirvittävältä ja avioliitosta ei ole ulospääsyä ellei aviorikosta tule tietoon.
Kaipaan läheisyyttä ja seksiä mutta käsi on ainoa jota käytän. En halua kaulaani hirttosilmukkaan, on aikamoista arpapeliä millaiseksi nainen ja suhde muuttuu kun aikaa menee hieman eteenpäin. Hyviäkin avioliittojka on olemassa mutta ainakaan oma sukulais ja kaveripiiri ei rohkaise mua.
Mulla on vain 1 uskovainen ystävä. Olen unelmoinut uskovasta naisesta, sellaisesta jonka rinnat vuotaisivat mulle mettä ja rakastuisin. En ole naisiiin koskaan rakastunut monistakin syistä. Jeesusta olen oppinut kunnioittamaan mutta rakastamaan? Kunniuoitan niin paljon ja olen kiitollinen että melkeinopä rakastan Jeesusta tietämättäni.
Mutta miten teillä uskovaiset sinkut täömä seksuaalisen puolen elämä?
Uskossa oleva harrastako esiaviollista seksiä?
9
103
Vastaukset
- hoijaa ja hoh
Hoh hoijaa. Se on siten perjantai-ilta.
- Helsinki maitomies21
Niin? Kunhan vastasit vaan. Kaipa siitä sitten punainen lanka uupui, tuosta kirjoituksestani vai mitä huokailet =)
- werqwerwqer
Itse uskon että nyt on niin lopun aika ettei enää pariuduta.
"Itse uskon että nyt on niin lopun aika ettei enää pariuduta. "
Ei ole ainakaan vaikuttanut minun pariutumiseen. Sinulle ei ollutkaan avoliitto pariutumista?- girl22gr
" Itselläni on vaikeuksia pidättäytyä seksistä ulkonäköni riittävyyden, omien seksuaalisten halujeni ja naisten osoittaman halukkuuden takia."
sää oot NIIN mies.. :D
kyllä mä pystyn miesten vieres nukkuun ilman seksiä,en ees harrasta mittää yhen illan juttuja tai semmosia. sulle se kävi sit hankalaks? no ei se musta syntiä oo vaikka sellasta tekkeeki...:D ihmisiähä täsä ollaan:) vaikutat kuitenki hirveen sitoutumiskammoselta. miks ois nii vaikiaa mennä naimisii tai miksi se ois susta ahistavaa?- EL. a.K.IM
girl22gr
Mussukka.
Ei se ole sitoutumiskammoa, jos ei halua heti avioliittoon.
Avioliiton solmimista on todella hankala purkaa, jos sen tekee Jumalan edessä.
Jos vannoo valat, niin miltein mahdotonta.
Moni kundi kuitenkin sitoutuu partneriinsa, vaikka suhde ei olisi avioliitto.
Ei siihen valoja tarvitse, että pitää toisesta hyvää huolta.
Seksi on kuitenkin oleellinen osa parisuhdetta.
Parisuhteessa tärkeää on toiseen sitoutuminen ja vastuun kantaminen toisen kehosta ja tunteista yhtä lailla kuin itsestään. Näin ollen seksi voi kuulua myös esiaviolliseen suhteeseen, mutta yhden yön juttuihin kirkko ei rohkaise. Avioliitossa ajatellaan parhaiten toteutuvan puolisosta huolehtiminen, mutta oma sitoutuminen on kuitenkin tärkein. Silloin myös seksi voi olla nautinnollisinta.
Toivon kovasti, että löydät kaipaamasi ihmisen elämääsi :) Seksuaalisuus on luonnollinen osa ihmistä ja meille annettu lahja.
Pappi SonjaMiten kirkko suhtautuu avoliittoihin ja avoliitoissa syntyneisiin lapsiin? Eikö kyse ole lopulta kirkonkin mielestä vain muotoseikoista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501819
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121691Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va321331Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921151
- 761046
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta352974- 62849
- 49811
- 50806