Voisiko joku auttaa!!!!

Apuatarvitseva

Olen 23 vuotias nainen Tarvitsisin pikaisesti 500€ lainaa menetin luotto tietoni entisen miheni vuoksi ja nyt tarvitsisin 500€ et saisin elämäni järjestykseen olen yrittänyt vanhemmiltani mutta he eivät ole halukkaita auttamaan.. :/ Olen Pulassa autakaa joku voin maksaa noin 50€ kk takaisin jos jokin olis niin kiltti

27

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin pienen lainan tuotto on olematon. Ja tuskin sinulla on mitään pantiksi annettavaa. SIksi on epätodennäköistä että saisit tuntemattomalta lainaa.

• Apuatarvitseva

Onko siis kiellettyä kysyä jos löytyisi joku ihana ihminen tästä maasta joka voisi auttaa minua.. :/

• Velkakierre.

Eipä ole kiellettyä, mutta kysymys on tosiaankin auttamisesta eli lahjoittamisesta. Kun ollaan siinä pisteessä, ettei saa edes vanhemmiltaan muutamaa satasta, lainasta ei enää kannata puhua ollenkaan. Sen takaisinmaksu on lähes mahdoton ajatus.

• apuatarvitseva
        Velkakierre. kirjoitti:

Eipä ole kiellettyä, mutta kysymys on tosiaankin auttamisesta eli lahjoittamisesta. Kun ollaan siinä pisteessä, ettei saa edes vanhemmiltaan muutamaa satasta, lainasta ei enää kannata puhua ollenkaan. Sen takaisinmaksu on lähes mahdoton ajatus.

ihan tiedoksi et mun vanhemmat ei oo auttanu mua koskaan ja kun tulin täys ikäiseksi toivottivat vaan onnea ja et saan pärjätä aivan omillani olen muuttanu 15vuotiaana pois kotoa eli sinä ketä siel olet niin et tiedä mun asioista

• apuatarvitseva kirjoitti:

ihan tiedoksi et mun vanhemmat ei oo auttanu mua koskaan ja kun tulin täys ikäiseksi toivottivat vaan onnea ja et saan pärjätä aivan omillani olen muuttanu 15vuotiaana pois kotoa eli sinä ketä siel olet niin et tiedä mun asioista

Entä sitten? Lainanantajaa ei kiinnosta nyyhkytarinat vaan millä takaat takaisinmaksun.

• Ota yhteyttä niin keskustellaan.

• apuatarvitseva

s osoite

• mitenköhän..

Siinä että omat vanhemmat eivät lainaa apua tarvitsevalle lapselleen lienee varmaan jokin painava syy??

• Apuatarvitseva

Ei ne ole koskaan auttanut omillani olen ollu 15 vuotiaasta lähtien ja turpiin saanu koko ikäni voi vaan kun kaikki tietäis.. :/ :( Ei kukaan mua auta mut kaikkee on kokeiltava

• Apuatarvitseva kirjoitti:

Ei ne ole koskaan auttanut omillani olen ollu 15 vuotiaasta lähtien ja turpiin saanu koko ikäni voi vaan kun kaikki tietäis.. :/ :( Ei kukaan mua auta mut kaikkee on kokeiltava

Mutta ketään ei kiinnosta kokeilla antaa lainaa ilman vakuuksia.

• apuatarvitseva

Kyllä ymmärrän tuonkin pointin ajattelin kuitenkin kokeilla tätäkin vaihtoehtoa.. :/

• 1+19

No kai sä otit jo tohon Johannes Virtaseen yhteyttä? Eikö hän lainannutkaan?

• 1+19 kirjoitti:

No kai sä otit jo tohon Johannes Virtaseen yhteyttä? Eikö hän lainannutkaan?

Ei ainakaan vielä saanut vakuutettua.

tällä alalla kun on myyjän markkinat, ja aika harva lopulta saa yhtään mitään. Mäkään en kuitenkaan ole kauheen hyväuskoinen.

• joseman kirjoitti:

Ei ainakaan vielä saanut vakuutettua.

tällä alalla kun on myyjän markkinat, ja aika harva lopulta saa yhtään mitään. Mäkään en kuitenkaan ole kauheen hyväuskoinen.

eikä saanut. näkyy olevan realiteetit vähän hakusessa.

• Ei vippiä

Näinhän tää menee. Ne joilla on rahaa niin haluavat ottaa köyhältä loputkin korkoina. Olen elänyt ihan perse auki lähes koko ikäni nyt olen 50 v. Päätin jos joskus pystyn toisia auttamaan niin autan. Ensimmäinen auttaminen rahallisesti ilman mitään korkoa ja velvoitetta johti ilmi riitaan kun kyselin rahojeni perään noin vuoden kuluttua lainaamisesta. Summa oli vain 500 eur. Olisin mieluummin antanut rahan kun lainannut jos olisin lopputuloksen tiennyt. Jos haluaa ystävistään eroon niin lainaa niille rahaa, se on varma konsti.

Pyöritän pienimuotoista yritystä ja verkkokauppaa, annan tavaraa kauniisti pyytäville laskulla. Voin sanoa, että lähes poikkeuksetta saa rahojaan pyydellä jälkikäteen, vain harva laskulla pyytäjä hoitaa laskunsa ilman erikseen pyytämistä. Joilla rahaa on eivät pyydä laskulla, joilla ei rahaa ole pyytävät laskulla ja elävät samalla yli varojensa. Rahan lainaus / velaksi ostaminen ei ongelmia ratkaise, jos tulot ei riitä niin menoja pitää vaan karsia. Suuret ostokset on eri asia lainarahalla, kun vipata muutamaa satasta viikon välein.

• Apuatarvitseva

Minun elämäni pilas mies joka nyt kylpee itse rahoissaan ja pilasi mun elämän olen koko lapsuuteni ollut kuin räsy nukke olen nyt 22 ja tajunnut virheeni ja joka ilta kadun sitä nyt olen löytänyt miehen ja hän auttaisi jos pystyisi.. :/ Vanhempani eivät välitä niille on yksi lysti Olen ammatiltani merkonomi mja olen hakenut siivoojasta paskakuskiksi töitä mutta en ole onnistunut 2 vuoden aikana saamaan mitään. Olisin edes halunnut tuki kommenteja enkä pelkää haukuntaa tiedän nuo pointit mutta kaikkea pitää kokeilla jos joskus edes pääsisin jaloilleni Olen vain hylkiö ja painakaa vain kaikki minua enemmän lyttyyn siitä te varmasti nautitte

• Nyyhkytarinaa ei voi muuttaa rahaksi, jos jätät lainan maksamatta - pantin pystyy. Siksi vain panttia vastaan saa lainaa.

• aputarv

Joo ei voi muuttaa rahaksi anteeksi kun edes kysyin prkl kun ihmiset on joskus niin perseestä

• Kukaan ei ole ollut sinulle palstalla **********. Realiteettien kertominen ei ole sitä.

• maksu luonn.....

Tuntuu toi ikäkin olevan hukassa joko 22 tai 23, ilmeisesti noi numerotkin hukassa

• elämä varojen mukaan

ÄLÄKÄÄ ANTAKO !
      MIkä ihme teitä vaivaa? Tavallinen kerjäläinen tuo on, yrittää huijata teiltä rahaa. Jos ihmisellä on kaikki kotona ja terveen ajatukset, saa varmasti 500€, jos ei muuta niin työllä, vaikka myymällä jotain...

No joo, oli rumasti sanottu ja ajateltu. Mutta oletteko tosiaan niin hellalalettas-paapottuja, ettette tajua elämän reaaliteetteja. Eihän tuokaan tyttö ikinä opi itse taistelemaan toimeentulostaan, jos aina kerjätessään saa rahaa. Oppikoon olemaan sekoilematta ihmissuhteissaan ja välttämään tietynlaisia tyyppejä, jos oli miehen vika. Jos koko juttu nyt edes pitää paikkaansa, narkkarin rahan kerjäämistä vaan...

• Velkavelho

Olet siis 22-23-vuotias merkonomi ja kerrot hakeneesi kaikkea mahdollista työtä siivoojasta paskakuskiksi viimeisen parin vuoden ajan. Oletan siis ikäsi perusteella, että olet valmistunut suoraan kortistoon? Tilanteesi on hankala, kun ensimmäistä työpaikkaa ei löydy, kun kaikkialla kysytään työkokemusta. Oletko ilmottautunut myös erilaisten vuokrafirmojen listoille, on monsteria, eilakaislaa, baronaa -sieltä voisi saada hajatunteja esim. kaupan kassana, josta sitten paremmin pääsisit vakkaritöihin käsiksi?

Toinen vaihtoehto sinulle olisi, että jatkat opiskelua. Olisiko työvoimaviranomaisilla tarjolla sopivia lisäkoulutuksia? Jokin ihan muu ala, joka kiinnostaisi sinua?

Toimeentulosi koostunee työmarkkinatuesta, asumistuesta ja toimeentulotuesta. Ymmärrän, että köyhyyden jatkuessa tarpeellisiakin asioita jää saamatta, mutta rahan lainaaminen ei ole tässä tilanteessa sinulle oikea ratkaisu. Vaikka ympärilläsi näetkin tuhlailevia nuoria, ei heidän elämäntavassaan ole sinulle kateuden aihetta - useimmat mälläävät lainarahalla tai vanhempien piikkiin.

Käy työkkärissä ja pyydä apua, ohjausta koulutuksiin, työllisyystöitä. Ole aktiivinen. Tarjoudu vaikka lastenhoitajaksi kaupan ilmoitustaululla, soita siivousfirmoihin, kysy supermarketissa asioidessasi töitä jouluruuhka-apulaiseksi.

Älä lannistu. Mutta tältä palstalta saamasi tiukka palaute on ihan oikeassa, velkaantuminen ei auta sinua, et saa 'elämääsi järjestykseen' et viidelläsadalla, et useammalla tonnillakaan, jos joudut rahan lainaamaan.

Miksi välisi vanhempiisi ovat noin rikki?

• Tervanenap

Minä voisin samantien lainata 1000€. Sopiva pyöreä summa, että varmasti riittää. Laita tähän vastaukseksi email osoitteesi, niin saadaan raha-asiasi kuntoon!

• Plörinää......

Enpä usko että lainaat.

• rouva mäkelä

Voisin auttaa. Jos nyt lainaan tuon 500e, niin mistä lukien voit alkaa maksamaan sitä takaisin? Kuinka paljon maksat korkoja?

Oletan, että maksat esim. 31.10 ensimmäisen erän 50e ja joka kk jatkossa tuon 50 e. Näin ollen lainapääoma on maksettu 31.7.2012 pois. Ajattelin, että voisit maksaa korkoja sitten vielä loppuvuoden, eli 31.8-31.12.2012 ja summana esim. 75e/kk. Eli korkoja tulisi 4x75e eli 300e. Miltä ehdot kuullostaa?

• :'D

Hieno käännöskoneversio jälleen.

Herra Jack Lämpimämpi :D

"voimme kalustettu teille meidän lainaehdot"

"lainaehtojen oman sanoi lainamäärä vaatii sinua kiitos"

"meidän priority.interested henkilön"

"Uskonto" :D Mitä helvettiä sinä jonkun uskontoa tarvitset tietoosi lainaa varten, ei se Jeesus takaajaksi lähde..

:DD

Toivottavasti kukaan ei ole niin tyhmä että hatkahtaa tuommoiseen surkeaan viritykseen.

• nauraja2

taas yksi hölmö kerjäämässä rahaa. mene konkurssiin tuhnu. hahhaa

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      92
      2039
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1203
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1095
    4. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      224
      1088
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1036
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      971
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      929
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      87
      895
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      878
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      42
      810
    Aihe