Mitä tämä oikein on!?

Pelottaa todella!!

Ollaan mieheni kanssa seurusteltu 3v. eikä KOSKAAN ole ollut samanlaista kuin mitä nykyisin. Koskaan kumpikaan ei ole pettänyt tai antanut aihetta minkäänlaiselle mustasukkaisuudelle. Nyt hän on tässä vuoden sisällä muuttunut todella paljon ja aggressiiviseksi mustasukkaisuuden takia! Hän esimerkiksi pilaa kaikki ystävieni kanssa viettämät tyttöjenillat soittelemalla epäilyksiään pettämisestä ja luulee, että kanssamme on muita miehiä!? Minä olen vakuuttanut ja samoin ystäväni ettei ole mitään muita miehiä. Samoin hän KEKSII, että on kuullut juttua, että olen tanssinut ja pussaillut yökerhossa jonkun toisen miehen kanssa vaikka näin ei ole KOSKAAN tapahtunut! En tiedä onko joku hänelle oikeasti valehdellut moista, mutta paikkaansa se ei ainakaan pidä.

Kännissä varsinkin hän muuttuu todella ilkeäksi ja pelottavaksi. Hän esimerkiksi repi minua tukasta, töni ja haukkui h*oraksi kotona, kun olin hänen nähden puhunut entisen luokkakaverini kanssa (joka on mies) baarissa.

Minä olen miettinyt vakavasti eroa, koska en halua pelätä ja haluan elää normaalia elämää. Ja olen tässä nyt erolla uhannut ja hän on itkenyt ja pyydellyt anteeksi, että on satuttanut ja loukannut ja katuu tekojaan todella pahasti. Nyt olen alkanut uskomaan, että hän on muuttunut parempaan suuntaan, koska ei ole enää ollut aggressiivinen ja oikein kehottaa minua menemään ystävieni kanssa, ostelee lahjoja ja on ihan erilainen kuin pari kuukautta sitten. Pitäisikö uskoa, että hän on muuttunut entiselleen vai onko tämä taas joku ohi menevä vaihe ja pian hän taas raivoaa minulle?

Mitä ihmettä tällainen jojoilukäytös on!? Hän ei siis yli kahteen vuoteen ole ollut OLLENKAAN aggressiivinen ja yhtäkkiä hän sitten muuttui ihan eri ihmiseksi ja nyt hän on taas palaamassa tuohon entiseen ihanaan itseensä... Onko teillä samoja kokemuksia? Pelottaa, että tämä on jotain luonnehäiriötä... :(

4

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja korjaa!

Lukaisin äsken tekstini ja pahoittelen epäselvyyttä. Hän ei siis NYT ole enää aggressiivinen, mutta OLI pari kuukautta sitten. Eli nyt hän on palautumassa taas sellaiseksi jollainen hän on aina ollutkin eli ihana, huomaavainen ja rakastava. Eli ihmettelen tuota lähiaikoina olevaa aggressiivista ja pelottavaa jaksoa. Sille vihajaksolle ei ole ollut minkäänlaista aihetta ja se pelottaa, että se toistuu taas joskus.

• Mies..

Kandee vielä puhua tuosta asiasta miehelle ja kertoa, että pelkäät sen toistuvan. Ei ole normaalia ja sallittua, että käydään käsiksi, mutta jos se nyt jää tohon ekaan kertaan, niin ”ok”. Tee kuitenkin selväksi miehellesi, että se ei ollut sinulle ihan sama ja että jäit miettimään sitä tosissasi. Kerro, että jos se toistuu vielä yhdenkin kerran, niin se kerta on tasan viimeinen.

• Mies..

Mies voi oppia noista virheistään, mutta on niitäkin miehiä, jotka eivät opi koskaan ja toistavat virheitään. Väkivaltaa ei saa katsoa läpi sormien.

• 3971

Olisiko miehesi pettänyt sinua? Ja on päässyt tunnontuskissaan hieman yli? Se on pelottavan totta, että toisesta pelkää sitä, mitä on itse tehnyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      85
      7407
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      222
      7272
    3. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      67
      5236
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      135
      5000
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      73
      4774
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      115
      4637
    7. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      39
      4530
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      82
      4226
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      106
      4021
    10. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      157
      1650
    Aihe