Urjalan Sanomat

Tuleva asukas

Edessä lähiaikoina muutto Urjalaan ja paikalliset asiat kiinnostaa. Millainen lehti on Urjalan Sanomat? Kannattaako tilata?

13

1690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urjalan taikayö

      Aika ohut,mutta sitä aina odottaa,ilmestyy torstaisin...mihin päin Urjalaa meinaat muuttaa,jos voitais ystävystyä;)

      Asun Urjalassa,alle 40-v nainen.

    • pikkusurkee

      Ja näkeehän siittä lisusta ainakin kaupan mainokset, ja kuinka monta männyviikonloppuna on kärynnyt ratista.

    • mm

      Oihh, nyt ulkomailla välivuotta viettämässä ja Urjalan Sanomia odotan joka ikinen viikko! On se vaan välttämätön vaikka tosiaan melko äkkiä sen selaa läpi.

      - 19v

      • Anonyymi

        URKKIS .....on ihan hyvä ,asiallinen , kiltti paikallislehti...
        - kantsii tilata itselle , ettei aina tarvi
        mökkinaapurilta lainata......
        ....terkuin hilkka 💕


    • Anonyymi

      Urkki on kuin makkara ilman sinappia .

      • Anonyymi

        - ei mikään Urkki....vaan ihan vaan
        URKKIS... mun mielestä...
        ...ja makkaralle kunnon turaus
        Auran Sinappia ..sitä makeeta...niin
        elämä on sitten tosi mukavaa ja kesäistä..
        ...siis URKKIS...sovitaanko niin...💕


    • Anonyymi

      EU-vaatii:Vieraslajit ovat haitallisia alkuperäisille kansoille, ne ovat runsaasti levinnäisiä siksi ne pitää heti poistaa.

    • Anonyymi

      EU-vaatii!

    • Anonyymi

      EU-vaatii!

    • Anonyymi

      EU-vaatii!

    • Anonyymi

      Täytyy olla pahasti elämäänsä kyllästynyt jos muuttaa Urjalaan .

    • Anonyymi

      Onko lupiinikin vieraslaji ?
      ...se harmittaa..jos se pitää poistaa.
      - Kesäisin matkalla Tampereelle...tai Tampereelta Hämeenlinnaan tienvarsien kukkaloisto lupiineista ovat satumaisen kauniita !
      Voisko joku fiksu valittaa eu::hun.. ja pyytää rauhoitusta lupiinille,sehän kasvaa vain tienvarsilla ja on ilo silmille !! 👍😎...
      P.S. URJALA on taikayön ja rakkauden
      muistojen taikaa.. 💕
      -Lempikukkani horsma saa jäädä...

    • Anonyymi

      Hyvä lehti, parempi kuin Akaan vastaava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      526
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe