Edessä lähiaikoina muutto Urjalaan ja paikalliset asiat kiinnostaa. Millainen lehti on Urjalan Sanomat? Kannattaako tilata?
Vastaukset 13
- Urjalan taikayö
Aika ohut,mutta sitä aina odottaa,ilmestyy torstaisin...mihin päin Urjalaa meinaat muuttaa,jos voitais ystävystyä;)
Asun Urjalassa,alle 40-v nainen. - pikkusurkee
Ja näkeehän siittä lisusta ainakin kaupan mainokset, ja kuinka monta männyviikonloppuna on kärynnyt ratista.
- mm
Oihh, nyt ulkomailla välivuotta viettämässä ja Urjalan Sanomia odotan joka ikinen viikko! On se vaan välttämätön vaikka tosiaan melko äkkiä sen selaa läpi.
- 19v- Anonyymi
URKKIS .....on ihan hyvä ,asiallinen , kiltti paikallislehti...
- kantsii tilata itselle , ettei aina tarvi
mökkinaapurilta lainata......
....terkuin hilkka 💕
- Anonyymi
Urkki on kuin makkara ilman sinappia .
- Anonyymi
- ei mikään Urkki....vaan ihan vaan
URKKIS... mun mielestä...
...ja makkaralle kunnon turaus
Auran Sinappia ..sitä makeeta...niin
elämä on sitten tosi mukavaa ja kesäistä..
...siis URKKIS...sovitaanko niin...💕
- Anonyymi
EU-vaatii:Vieraslajit ovat haitallisia alkuperäisille kansoille, ne ovat runsaasti levinnäisiä siksi ne pitää heti poistaa.
- Anonyymi
EU-vaatii!
- Anonyymi
EU-vaatii!
- Anonyymi
EU-vaatii!
- Anonyymi
Täytyy olla pahasti elämäänsä kyllästynyt jos muuttaa Urjalaan .
- Anonyymi
Onko lupiinikin vieraslaji ?
...se harmittaa..jos se pitää poistaa.
- Kesäisin matkalla Tampereelle...tai Tampereelta Hämeenlinnaan tienvarsien kukkaloisto lupiineista ovat satumaisen kauniita !
Voisko joku fiksu valittaa eu::hun.. ja pyytää rauhoitusta lupiinille,sehän kasvaa vain tienvarsilla ja on ilo silmille !! 👍😎...
P.S. URJALA on taikayön ja rakkauden
muistojen taikaa.. 💕
-Lempikukkani horsma saa jäädä... - Anonyymi
Hyvä lehti, parempi kuin Akaan vastaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5811392Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42753Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5529- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28484Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22422