Onko kukaan keräillyt Anttilan postimyyntikuvastoja? Katselin parikymmentä vuotta vanhaa kuvastoa ja huomasin kuinka oiva väline tuollainen kuvastosarja olisi ajan hengen seuraamiseen.
Anttilan postimyyntikuvastot
4
3768
Vastaukset
- K. Eräilijä
En ole varsinaisesti keräillyt, mutta talokauppojen yhteydessä saimme kasoittain vanhoja lehtiä joiden joukossa oli esim. Anttilan postimyyniluettelo 50-luvun lopulta (tarkkaa vuotta en nyt muista, on se tallessa kuitenkin).
Lisäksi lehtien joukossa oli Aku Ankan joulunumero vuodelta 1959.
Tietääkö kukaan onko noilla mitään arvoa ja löytyykö ketään joka olisi valmis niistä jotain tarjoamaan.- retrosetä
Tuosta akkarista voisit divarissa muutaman lantin saadakin, hyvä jos kuitenkaan bensarahat.
Kuvasto taasen olisi varmaan fiksumpi luovuttaa vaikka postikulujen hinnalla sellaiselle joka kokee siihen kiinnostusta, divarit niitä eivät taida ottaa.
Itseäni kiinnostaisi varsinkin 70-80 luku.. mutta aikaisempikin toki. - Mie
Tämänpäiväisessa Hesarissa Markkinat-ilmoitusten 'ostetaan' palstalla kyseltiin vanhoja Anttilan ja Elloksen katalogeja, vuosilta 1980 - 1992. Luvattiin 4 - 5 euroa kappaleelta. Älä ihmeessä ainakaan heitä niitä omiasi pois!
- Eräs asiakas
Tottahan toki sinun Anttilan-50-luvun kuvastollasi on jotakin arvoa mutta Sinä itse määräät hinnan samoin kuin Aku Ankankin kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978