Elikkäs vuosimallia -90 volvo ei suostu starttaamaan, kuuluu vain pieni naksahdus kun kääntää avainta.. Virtalukon pohja vaihdettu, ei auttanut vikaan. Akussa on virtaa ja kokeiltu muutamalla akulla. Työntämällä lähtee käyntiin heti ja normaalisti ajossa toimii ja kun auton sammuttaa niin käynnistyy heti uudelleen mutta hetken kuluttua taas antaa vain virrat päälle eikä starttaa.. Sulakkeet tarkastettu eikä niissäkään vikaa.. Voiko vika olla johdoissa ja jos on niin osaiskohan joku viisaampi kertoa että missä johdoissa ja mikä niissä voisi olla tai sitten ylipäätään jos on mitään ideaa missä vika voisi olla niin apu olisi kyllä tarpeen! Itse kun olen miettinyt niin ainakaan starttimoottori ei tuntuisi olevan rikki, koska suostuu kuitenkin ajon jälkeen käynnistymään ihan normaalisti..
Volvo 460 GL ei starttaa mutta virrat menee kuitenkin päälle
volvo kuntoon!!
0
311
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976