Tienaako invataksin kuskaamisella paremmin kuin tavallisella taksilla? Saa ainakin periä avustamislisää sun muuta eikä varmaan ole oikeastaan yötöitä? Ei myöskään hankalia asiakkaita kai?
Invataksilla paremmat tulot?
5
259
Vastaukset
- Tavallinen taksi
Invataksin kuskina tienaa paremmin, ainakin kaupungeissa. Siinä joutuu myös tekemään yötyötä kun ne invatkin liikkuu yöllä ja invataksit toimii yleensä myös tila-autona(pikkubussi) ja on niissäkin myös niitä "hankalia! asiakkaita, mutta niinhän meitä kuskejakin on moneen lähtöön..
- pyöriikö
Jos saat 35% kassasta sinulle jää renkinä 4,62e / keikka mutta siihen menee enemmin
aikaa kuin tavalliseen, tolpalta et niitä saa eli ajat vaikka 15km hakemaan asiakasta ruuhka-aikana, sitten tämä asiakas menee kahden kilometrin matkan.!
Varmaankin kannatti. Muistathan porrasvedoissa jos sen teet Sinä olet vastuussa jos sattuu vahinko. - Negatiivinen asenne
pyöriikö kirjoitti:
Jos saat 35% kassasta sinulle jää renkinä 4,62e / keikka mutta siihen menee enemmin
aikaa kuin tavalliseen, tolpalta et niitä saa eli ajat vaikka 15km hakemaan asiakasta ruuhka-aikana, sitten tämä asiakas menee kahden kilometrin matkan.!
Varmaankin kannatti. Muistathan porrasvedoissa jos sen teet Sinä olet vastuussa jos sattuu vahinko.ei ainakaan auta?
- jeespoks3
Ajelee 5-6 tuntiin saman kassan mitä pikkutaksit 12h vuorossa.
Oma tulotasoni nousi 20-30% siirryttyäni invataksin kuljettajaksi, lisäksi teen oikeesti ihan siedettäviä työtunteja, eli n. 45-50h / viikko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345