Mulla on komea kanna, kukkinut koko kesän ja nyt huomasin, että kukkaterttuun on tullut sellasia vaalenvihreitä palleroita joissa on sellaset pehmeät nystyrät. Mitä ne mahtaa olla?
Voinko vielä jakaa kannan ja millaisessa paikassa yrittäisin talvettaa sen?
Kannan
siemeniäkö?
1
974
Vastaukset
- O-mukulakiurunkannus
Mitä todennäköisimmin ovat siemeniä, ilmeisesti vielä kypsymättömiä, kun ovat vihreitä.
Kannan juurakot talvetetaan viileässä, ei välttämättä kuitenkaan missään kellarilämpötilassa. Olisi hyvä, jos lehdet saisivat tankata juurakkoon mahdollisimman paljon ravinteita ennen kuin ne leikataan pois. Minä olen talvettanut paperipussissa talouspaperiin käärittyinä viileäkaapissa. Ennen muinoin niitä talvetettiin maalaistalojen saleissa, joita siis talvella lämmitettiin vain vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840