Vapaapäivät meni liian nopeasti, kuten aina.;)
Alkava viikko näyttää tosi viileältä vai joko voi sanoa kylmältä...tuulee, sataa ja täällä on vain 5 astetta nyt lämmintä.
Seurasiko kukaan eilen tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa?
Arki alkoi taas.:)
13
103
Vastaukset
- ;)))
En seurannut. Olen huono seuraa mies katsomaan teevee;) Siihen aikaan söin vasta päivällistä kun päivällä en ehtinyt. Netissä luki jotakin, että joku kaksi kilpailijaa joutui poistumaan kisapaikalta.
Päivät kulkevat 24 tunnin sykleissä. Suht nopeaan. Tänään otan rennosti. vasta pudotukseen ehdin mukaan :) Tarkoitus oli katsoa ohjelma, mutta unohdin että se alkaa niin aikaisin.
Täällä myös vähän reilut viisi lämpöastetta, ja tosi ikävä märkä ilma :( Nyt taas muistan miksi inhoan syksyjä.Minä en nykyisin inhoa syksyä enää, en tiedä miksi...muuttuuko se mieli iän myötä vai onko sitten syksyssä löytynyt jotain positiivistakin kokemusta?
On syksyssä hyviäkin puolia, täytyy keskittyä niihin...harrastuksia jne.:)
Ja saa luvan kans kääriytyä viltin sisälle.;)- ;)))
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Minä en nykyisin inhoa syksyä enää, en tiedä miksi...muuttuuko se mieli iän myötä vai onko sitten syksyssä löytynyt jotain positiivistakin kokemusta?
On syksyssä hyviäkin puolia, täytyy keskittyä niihin...harrastuksia jne.:)
Ja saa luvan kans kääriytyä viltin sisälle.;)Syksyhän on mitä parhainta aikaa. Odotella kuinka kesä taittuu, milloin ensilumi tulee, alkaa jouluviikot, talvi - ja taas päin kevättä:) Saa olla sisällä lämpimässä luvan kanssa jos ei ole muu pakko lähteä ulos palelemaan.
;))) kirjoitti:
Syksyhän on mitä parhainta aikaa. Odotella kuinka kesä taittuu, milloin ensilumi tulee, alkaa jouluviikot, talvi - ja taas päin kevättä:) Saa olla sisällä lämpimässä luvan kanssa jos ei ole muu pakko lähteä ulos palelemaan.
Pakko on joskus palella, ei auta valittaa...on niin ammatinvalintakysymys nääs.;))
- aurinkoinen...
Niinpäs onkin viikon ensimmäinen työpäivä illassa.Kohta se on taas Perjantai:)
Aamulla oli lumi maassa mutta sulasi pois päivän aikana.Nyt sataa räntää ja on pimeää.Tuossa huomasin että kohtahan saa laittaa jouluvaloja ulos niin ei ole sitten niin pimeää mutta kyllä mä odotan puhdasta valkoista lunta.Mutta ei kovia pakkasia.Ei tarvisi ylittää -10 astetta.Olen suunnitellut monta kertaa laittavani ulkotulia tuonne pihalle, mutta en uskalla tuon koiranpennun takia...polttaa nenunsa niihin, ja en viitsi ottaa sitä riskiä...on sen verran utelias pököpää.;)
Sitä puhdasta lunta saadaan odottaa taas...saas nähdä milloin saamme, pimeys alkaa vaikuttaa kehoon, huomaan sen että on väsyneempi kuin kesällä.- aurinkoinen..
Olen suunnitellut monta kertaa laittavani ulkotulia tuonne pihalle, mutta en uskalla tuon koiranpennun takia...polttaa nenunsa niihin, ja en viitsi ottaa sitä riskiä...on sen verran utelias pököpää.;)
Sitä puhdasta lunta saadaan odottaa taas...saas nähdä milloin saamme, pimeys alkaa vaikuttaa kehoon, huomaan sen että on väsyneempi kuin kesällä.Täällä on marraskuulla talvikauden avajaiset ja silloin viimeistään yrittäjät ja kaikki muutkin laittaa jouluvalot kun tulee ulkomaalaiset ja hiihtäjät .On sitten paljon valoja ja toivottavasti luntakin.
Mun koira on 17 vuotta vanha.Ei taida enää jaksaa pitkään.Joka yö joudun käyttämään ulkona sitä.
Niin onkin paljon väsyneempi olo kuin kesällä.Varmaan sekin kun ei pääse eikä ehdi liikkumaan niin paljon.
Tuli seurattua! Olematonta hattuani nostan kaikille kisaan osalllistujille! Vaatii melkoista sitoutumista sekä uskallusta lähteä mukaan ja vetää vaativia tanssiharkkoja viikosta toiseen. Vakioita ja lattareita jonkun verran harrastaneena tiedän, että työ eilisten esitysten takana on ollut iso! Pelkästään jiven perusaskelien oppiminen myöhemmällä iällä on aika haastavaa.puhumattakaan kun otetaan peliin kuviot, vartalonkäyttö ja koreografia. Upea esitys Pohjanmaan taipuisammalta rautakangelta eli Jarpilta. Myös Viivin ja Janin tangoesitykset olivat hienoja.
Itse tanssin pelkästään tavisten kanssa, tosin yksi viime lauantain tanssitettavista oli kyllä enemmän kuin maininnan arvoinen. Muutaman askeleen jälkeen huomasin, että daami liikkuu kuin ajatus. Pakko oli alkaa testata, kumman kyvyt loppuvat ensin. Vein häntä pitkin poikin parkettia eteen, taakse, sivulle, siksakkia, oikealle ja vasemmalle kääntyen, kuvioita ja askelpituutta vaihdellen....ja koko ajan hän seurasi kevyessä kosketuksessa! Uskomatonta! Kun oli päästy kappaleen loppuun oli pakko antaa palautetta mihin ei ole kovin usein ollut aihetta! KIITOS, seurasit kuin unelma! Hän hymyili! :)Jiven askelia harjoiteltiin zumbassa, kyllä se vaatii taitoa, rytmitajua ja nopeutta...
vartalo oli kuin rautakanki.;)
Minä olisin siellä tanssilattialla sen unelman vastakohta.;))
Tietty harjoitus tekee mestarin, ei se taito pysy tallella, jos ei treenaa.Satumainen.Nainen kirjoitti:
Jiven askelia harjoiteltiin zumbassa, kyllä se vaatii taitoa, rytmitajua ja nopeutta...
vartalo oli kuin rautakanki.;)
Minä olisin siellä tanssilattialla sen unelman vastakohta.;))
Tietty harjoitus tekee mestarin, ei se taito pysy tallella, jos ei treenaa.Mistäs sen tietää, vaikka kuinkakin satumainen tango saataisiin aikaan jos parketilla kohdattaisiin! ;))
Tänäpäivänä naiset saavat aika tehokasta askelopetusta noissa sumpeis....siis zumboissaan ja mitä kaikkea niitä onkaan. Johtuuko tästä vai mistä, mutta jotenkin tuntuu että epäsuhde naisten ja miesten määrän välillä on koko ajan lisääntymässä lavoilla. Miehisestä näkökulmasta tietty mairittelevaa kun naistenhaulla joskus oikein kilpaillaan! :) Vaan kohtuus kaikessa ja yksinäiseksi itsensä kokeville miehille mainoslause! Opettele tanssimaan etkä enää koskaan ole vailla seuraa!norMix kirjoitti:
Mistäs sen tietää, vaikka kuinkakin satumainen tango saataisiin aikaan jos parketilla kohdattaisiin! ;))
Tänäpäivänä naiset saavat aika tehokasta askelopetusta noissa sumpeis....siis zumboissaan ja mitä kaikkea niitä onkaan. Johtuuko tästä vai mistä, mutta jotenkin tuntuu että epäsuhde naisten ja miesten määrän välillä on koko ajan lisääntymässä lavoilla. Miehisestä näkökulmasta tietty mairittelevaa kun naistenhaulla joskus oikein kilpaillaan! :) Vaan kohtuus kaikessa ja yksinäiseksi itsensä kokeville miehille mainoslause! Opettele tanssimaan etkä enää koskaan ole vailla seuraa!Joo se epäsuhde on todellisuutta, koska tanssitaitoisia ja selväpäisiä miehiä on lavoilla nykyisin vähissä määrin.:)
Ja tietenkin se tietää varmaa vientiä miehelle, jos osaa tanssia.;)
Ei opeta enää äiteet poikiaan tanssimaan, isistä puhumattakaan.:)- western66
Joo se epäsuhde on todellisuutta, koska tanssitaitoisia ja selväpäisiä miehiä on lavoilla nykyisin vähissä määrin.:)
Ja tietenkin se tietää varmaa vientiä miehelle, jos osaa tanssia.;)
Ei opeta enää äiteet poikiaan tanssimaan, isistä puhumattakaan.:)Heh, pitäisköhän alkaa opetteleen kun ei enää viinakaan maistu :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274815Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133018Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451075Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231034PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht138884Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport40845- 112799
- 37784
- 142713