Huomenta! Haluan tietää ja mielellään kokemuksia millaisia on panokoneet?Olen miettinyt sellaisen hommaamista mutta en tiedä onko se hyvä.Kertokaa kokemuksia ja millä vauhdilla se panee?
Panokoneita?
7
4245
Vastaukset
- giolgfolflöf
Sillä vauhdilla, että pillusi tulee TOSI kipeäksi ja PITKÄKSI aikaa. Työnnä vaikka teletappi sinne reikääs!
- ääliö23232
mikä on panokone?
- ty ui
Samaa kysellään uudelleen ja uudelleen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10293732 - FM_kokeilija
Mä kyhäsin itse panokoneen, siihen voi vaihtaa erikokoisi dildoja.
Edestakaisen liikkeen voi säätää nollasta ylöspäin, jopa todella rajuun nopeuteen.
Kokemuksen mukaan antaa hurjat orkut, jotka jatkuvat orkusta toiseen.. - panokoneita
Jos asut lähellä pääkaupunkiseutua, ni täältä löytyy vaikka mitä...
http://www.villi-ira.net/villi-ira/valineet.php
Tää, siis ei oo mikään mainos. Mä oon käyny kokeilee tota Sybianii - Jaska5
www.xvideos.com ja sieltä hakusanalla: sybian
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919