Älä valitse Tv-Viihdettä!!!

valitsen paremmin

Tv-viihteen eli TDF Entertainment Oy:n asiakaspalveluun on erittäin vaikea saada yhteyttä ainakaan puhelimitse... Laskutuksessa virheitä!
Irtisanottuani "edullisen" alkusopimuksen sähköpostitse, oli loppulasku tuplaantunut! Asiakaspalveluun aikani jonotettuani ei edes pahoiteltu "laskutusvirhettä" ja palvelu oli hyvin tylyä.

43

1602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enää minullekaan

      Minä odotan kolmatta päivää vastausta sähköpostiviestiin, koska sain aiheettoman muistutuslaskun TV-Viihteeltä.Edellisen laskun saatuani onnistuin pääsemään puhelimitse asiakaspalveluun, missä minulle sanottiin,että "tosiaan, tuo lasku on aiheeton ja sen voiitte repiä".No nyt tuli sitten muistutus tuosta ym laskusta ja taas yritin korjata tilannetta soittamalla asiakaspalveluun ja kuuntelin musiikkia ja viestiä "voit asioida myös internetissä" -20 minuuttia jaksoin ennenkuin luovutin.Mutta saavathan maksutv-operaattorit ilmeisesti hieman lisätuloja yritysnumeroon soitetuista vastaamattomista puheluista.

      • niimpä niin

        Joo. On luvattu soitella, mutta ei oo kuulunut. Luulempa, että siellä on annettu ukaasit ettei soitella takaisin.

        Itselläni on ongelmia heidän kanssaan maksettujen laskujen hyvityksestä. Hyvitystä lupailtiin vajaat 8 euroa. Miten hitossa, kun olen maksanut jo toukokuunkin ja kuukauden maksu on 19.95 korttimaksu. Lisäksi edellisessä laskussa oli kaikkea muutta sälää.

        Onko muilla ollut vastaavia ongelmia hyvityksen saamisessa?


    • TV Viihde

      Kiitos palautteesta! Asiakaspalvelun laatu ja toiminnan virheettömyys ovat TV Viihteelle erittäin tärkeä asia, samoin asiakaspalautteet.

      Viime päivien ruuhka on pahoiteltava asia! Resurssointia on tarkistettu sujuvan asiakaspalvelun takaamiseksi. Pahoittelemme saamaanne palvelua sekä virheitä ja toivomme että pääsemme näyttämään teille myös sen että asiakaspalvelumme on ystävällinen ja ammattitaitoinen.

      Terveisin,
      TV Viihde asiakaspalvelu

      • yks asiakas

        Mulla kyllä onnistui hoitaa asiani mutkattomasti eikä tarvinnut kovin kauaa edes jonotellakaan. :)


      • Per Siise

        No alkakaa sitten myös noudattamaan lakia ja mahdollistaa yhden kortin käyttö. Jos haluan pitää plustv:ltä kanavia ja ottaa teiltä canalplussan niin se pitää myös saada yhdelle kortille. Eli haistakaa vaan vittu lepertelevät paskanjauhajat.


      • korttilinkitys sucks
        Per Siise kirjoitti:

        No alkakaa sitten myös noudattamaan lakia ja mahdollistaa yhden kortin käyttö. Jos haluan pitää plustv:ltä kanavia ja ottaa teiltä canalplussan niin se pitää myös saada yhdelle kortille. Eli haistakaa vaan vittu lepertelevät paskanjauhajat.

        Joo, periaatteessa ton homman pitäis mennä niin. Mut käytännössä on huomattu että noi TV Viihteen kortit ei ole teknisesti yhteensopivia Plustv:n korttien kanssa, eli kyse on salauksen yhteensopivuudesta. Digita otti käyttöön ns. simulcryptin joka on aiheuttanut noita ongelmia.

        Mulla on osa sellaisia digibokseja joissa ei TV Viihteen kortti toimi mut Plustv:n kortti toimii, osassa taas toimii heittämällä.

        Tää, mitä nyt sitten seuraavaksi kerron on pelkkää mun omaa mutua mutta luulen että toi miksi simulcrypt on käytössä johtuu ilmeisimmin siitä että kun TV Viihteen kortit on kerran linkityskelposia niin ton takia toi simulcrypt on käytössä. Plustv:n korttejahan ei voi linkittää koska Plustv ei myy HD-kanavia mutta TV Viihde myy.

        Kaikesta tosta voi lopulta syyttää viihdeteollisuutta joka tota korttilinkitystä on ylipäätään piratismi-paranoiassaan vaatinut HD-kanaville. Noi korttilinkitykset on tuoneet monia muitakin ongelmia, ja niistä voi lukea lukuisia tarinoita mm. Dnan keskustelupalstalta, Digilelut sivulta sekä mm. Dvd Plazalta. Eli noista linkityksistä on ongelmaa niin antenniverkossa, kaapelissa kuin satelliittikatselussakin.


      • jepsjepsjuujuu
        Per Siise kirjoitti:

        No alkakaa sitten myös noudattamaan lakia ja mahdollistaa yhden kortin käyttö. Jos haluan pitää plustv:ltä kanavia ja ottaa teiltä canalplussan niin se pitää myös saada yhdelle kortille. Eli haistakaa vaan vittu lepertelevät paskanjauhajat.

        No tämähän taas ei ole yksin TV Viihteen vika? Plustv:n kortteja ei voi edes käyttää uusimmissa laitteissa, joissa on T2-viritin.
        Onko sitten viisasta säätää lakeja, joita käytännössä on hyvin hankala toteuttaa..semmosta se tekniikka on. Harmi, kun niin moni on vaikka käytöstapoja ja kuvittelevat asian etenevän jotenkin jouhevammin kiroilemalla ja haistattelemalla..aikuiset, putkinäköiset ihmiset.


      • tek tek niikka
        jepsjepsjuujuu kirjoitti:

        No tämähän taas ei ole yksin TV Viihteen vika? Plustv:n kortteja ei voi edes käyttää uusimmissa laitteissa, joissa on T2-viritin.
        Onko sitten viisasta säätää lakeja, joita käytännössä on hyvin hankala toteuttaa..semmosta se tekniikka on. Harmi, kun niin moni on vaikka käytöstapoja ja kuvittelevat asian etenevän jotenkin jouhevammin kiroilemalla ja haistattelemalla..aikuiset, putkinäköiset ihmiset.

        Mitäs hankalaa on vaihtaa kortti uuteen, joka sitten toimii, häh? Pelkkää sanahelinää tuollaiset yhteensopimattomuudet. Ne on helppo ratkaista kun vaan tahtoa löytyy. Tekniikasta sulla ei ole näemmä mitään hajuakaan.


      • niin sä luulet
        tek tek niikka kirjoitti:

        Mitäs hankalaa on vaihtaa kortti uuteen, joka sitten toimii, häh? Pelkkää sanahelinää tuollaiset yhteensopimattomuudet. Ne on helppo ratkaista kun vaan tahtoa löytyy. Tekniikasta sulla ei ole näemmä mitään hajuakaan.

        Eipähän vaan ole onnistunut yhteensopivuusjuttujen ratkaisu kaapelissakaan, jo pelkkä korttilinkitys tuonut useille asiakkaille niin paljon ongelmia että moni on valmis jo heittämään boksinsa nurkkaan, vítutuksen takia. Taidat olla itse tietämätön tekniikasta.


      • timperit44
        tek tek niikka kirjoitti:

        Mitäs hankalaa on vaihtaa kortti uuteen, joka sitten toimii, häh? Pelkkää sanahelinää tuollaiset yhteensopimattomuudet. Ne on helppo ratkaista kun vaan tahtoa löytyy. Tekniikasta sulla ei ole näemmä mitään hajuakaan.

        #Mitäs hankalaa on vaihtaa kortti uuteen, joka sitten toimii, häh? Pelkkää sanahelinää tuollaiset yhteensopimattomuudet."

        Hah hah,ota vähän selvää asioista.. Eri operaattoreilla on erilaisia järjestelmiä käytössä ja näin kaikki lukijat ei vaan toimi kaikilla operaattoreilla. On selvää,että laitteet joissa on vanhat päivitykset, eivät ole kärryillä enää tänä päivänä. TV Viihdekin toimii Conax-standardejen mukaisesti-kaikki laitteet ei. Ja muista,että että TV Viihde ei vaadi linkitystä vaan nämä CI kortinlukijat vaatii sen ja HD-kuva puolestaan vaatii CI lukijan..

        Olisipa kaikki niin ihanan mustavalkoista kuten ajatusmaailmasi.


      • Ei kiitos TVviihde

        "Viime päivien ruuhka on pahoiteltava asia!"

        Viime päivät jatkuvat vuoden 2012 puolelle. Asiakaspalveluun ei todellakaan saa puhelimitse yhteyttä. Minä epäilen, että TVviihde hankkii sitäkin kautta tuloja! Sähköpostiin vastataan, jos vastataan, päivien kuluttua.

        Huijaukselta vaikuttaa koko firma. Valitettavasti se on antennikotitalouksille monessa asiassa monopoliasemassa.


      • TV Huuhaa

        Älä lässytä p*skaa...tällä hetkellä on Tv-Viihteen sivulla Facebookissa koko joukko vihaisia asiakkaita, joka ei pääse läpi puhelimella asiakaspalvelun ja sähköpostikaan ei vastaa, eikä facebookissakaan olevaan TV-Viihteen sivulla oleviin kommeteihin kanavien toimimattomuudesta ole kukaan saanut vastauksia.
        Kanavat ovat olleet pimeänä vuoden alusta alkaen....että se siitä virheettömyydestä.
        laskut on maksettu mutta kanavat ei vaan näy...bravo, plustv on aina ollut palvelultaan surkea, mutta tämä vetää jo pohjat.


    • Jep ,Jep

      Sain vastauksen nettiviestiin:
      Hei,

      kiitos viestistäsi. Vastaamme sinulle viikon kuluessa.

      TV Viihde Asiakaspalvelu
      p. 0207 920 780

      Ihan kiva looppi TV Viihteellä :-)

    • halens

      Sääliksi käy siellä töissä olevia.

    • jupisija

      Kyllä olen kurkkuani myöten täynnä TV-viihteen toimintaa. Nyt toinen kerta kun tilaan sieltä aineistoa mutta kyllä 3 viikon odottelu eikä vielä kuvan kuvaa laittaa pohtimaan mikä on asiakaspalvelun taso k.o. firmassa. Onko olemassa mielekästä tapaa millä voidaan alkaa boikotti kyseistä tarjoajaa vastaan, olen valmis laistamaan kyseisen tarjoajan ohjelmat mutta kiinnostaa nyt miten he ovat pallotelleet teitä muita. Pannuun ottaa mutta minkäs teet ! Ei tule kolmatta kertaa moiseen sikailuun sekaantua.

    • tyytyväinen

      kyllä itse olen saanut paljon parempaa palvelua TvViihteen asiakaspalvelusta kun esim Plustvltä tai DNAlta.... taitaa olla ihan siitä kiinni kuka siellä puhelimessa puhuu ja kuinka KATKERISTA asiakkaista on kyse.
      Eihän kukaan positiivista mistään ikinä nettiin kirjoita, pelkkää paskaa vaan :)

    • oihnbpui9vbpi

      Mistähän edes löytyy paikka josta laittaa s.postia sinne?

    • Vihainen Seppo

      Lähetin sähköpostia väärästä laskusta/maksumuistutuksesta. Neljä päivää meni, kunnes vastattiin että viestisi ei tavoittanut asiakaspalvelua koska sähköposti ei toimi!?

      Nyt puhelinpalvelu niin ruuhkautunut ettei läpi pääse. En voi suositella kyllä kenellekään!

    • Pimeä TV
      • dsfasdfasdfdf

        kerrassaan parasta viihdettä. ei toki naurata asiakkaiden puolesta.
        vähällä olin tuon mennä tilaamaan, mutta googletus ennen ostopäätöstä sai aikaan sen, että ostinkin kanavia dna:n antenniverkosta. on niidenkin asiakaspalvelussa toivomisen varaa, mutta hommat sentään toimii.
        ja eipä noista firmoista ole kyllä kuin maxivision, jonka asiakaspalveluun tyytyväinen voisi olla.


    • canalinhylkääjä

      tilasin canalin paketin 3kk ja oli sopimus että on määräaikainen ja . vaa kuinka ollakkaan tuli kortit ja tilausvahvistus joka jatkuu toistaiseksi. noo soitin ja kirosin , muuttivat sen ja tuli uusi tilausvahvistus kanavat pelas 1kk nyt jo viikon ollut pimeänä eikä tuonne pääse puhelimella millään eikä sp:hen tule vastausta. oli ensimäinen ja viimeinen kerta kun käytän kyseisen firman palvelua. pirunmoisten voittojen tavoittelussa pistetty asiakaspalvelu naurettavan pieneksi. kyllä etusivuillaan uhoavat saavanasa monikansallisella pilipali yhtöllään miljardi luokan liikevaihdon. jumalauta onko maailma todella mennyt aivan helvetin suureksi sirkukseksi. ja joka pakasta peritään rahaa ja asiakas ja ihmiset joutuvat itse vaivottelemaan että saavat palvelua ja rahallensa edes jonkilaisen vastineen.

    • mirvaliini

      Juu älkää vaan tehkö sitä virhettä että tilaatte tv-viihteeltä. Ei toimi asiakaspalvelu, ei sitten yhtään

    • oh-ho?

      Jouduin juuri tekemään kirjallisen valituksen TDF Entertainment OY:lle (TV Viihde). mm. laskutusepäselvyys, vastaamattomuus kysymyksiini. Sain maksettua epäselvän laskuni vasta perintätoimiston kautta. Eivät edes poista minua asiakasrekisteristä vaatimuksista huolimatta. Typerää jos en vieläkään saa vastauksia ja seuraavaksi asiaa pitää hoitaa kuluttajasuoja-kuvioiden kautta?

    • Maine pilattu!

      Tää on siis pelkää roskaa!! En alun perinkään halunnut maksaa TV-viihteelle pennin hyrrää! Tarjottiin lahden Gigantissa kuukaudeksi ilmainen koko helahoito (kortti ja canal kanavat) Noh samana päivänä kun sain kortin perun tilauksen koska en tarvinnut korttia. Tv-Viihteen www-sivujen kautta lähetin irtisanoutumiseni ja sain vielä vastauksen 3 päivän päästä sähköpostiin ja kirjeenä, että tilaus on peruttu.

      Parin viikon päästä postista pullahtaa TV-Viihteen lasku yli 36€, vaikka kortti ei ole koskaan ollut digiboksissa!

      Ja yhdyn tässä aiempiin viesteihin asiakaspalvelun surkeudesta ja hitaudesta! Säälittävää!! Älä edes harkitse TV-Viihdettä

    • joopajoo

      mulla näyttä Sony telkka NX723 * ei pääsyä (2) *
      vaikka mooduuli sekä kortti Expert kaupassa toimisivat myyjän mukaa
      en tiiä mikä vikä
      asiakaspalvelusta odotan apua
      tai osaako tässä joku sanoa, mitä vikaa
      jos tää homma v....a, on kyllä muita keinija saada HD kanavat näkymän
      esim. Dreambox DM800 avulla
      ja noita kanavia taivalla riittä satoja
      laatulta on kuiteenkin YLE HD huonoa, tuo kanava totennäköisesti lähte SD versiona tuonne HD lähetyslaittesen
      näkee jo see kanava DNA kautta vapaina
      no ei mitenkään ei saa vertailla BBC hd kanssa

    • dooriskerttu

      Valitin siitä, että sain laskun vielä määräaikaisen tilauksen päätyttyä. Tv Viihteen vastauspostissa luki, että "vastaa tähän kirjeeseen". Vastasin, se tuli takaisin noreplynä. Etsin vanhoista posteista asiakaspalvelun osoitteen, panin kirjeen uudelleen sinne, se tuli takaisin noreplyna.

      Meille annettiin tv-liikkeestä uuden television myötä 3 kk:n TV Viihde-kortti, joka ei sitten toiminutkaan kunnolla. Kun valitin TV Viihteelle, että meillä näkyy vain Yle HD, sieltä tuli vastaus, että "Eikö teillä näy Yle HD:tä? Näkyykö muita kanavia?" Lukevatko ne ihmiset postejaan? Eivät ainakaan vastaa.

      Ärsyttävää pakkomyyntiä ja sähellystä.

    • Hartsa

      Minulle tv viihe lähetti 75€ laskun vaikka oikeasti piti olla alle 20€. prepaid kortissa olin maksanut jo etukäteen 1kk kanavamaksut tätä ei oltu huomioitu laskussa lisäksi oli laskutettu 1 kk ylimääräistä. lähetin tv viihteen sivuilta asiakaspalautteen jo seuraavana päivänä oli sähköpostissani vastaus, että laskussasi on virhe lähetämme postitse uuden. Uusi lasku tuli 2 päivän kuluttua.

      Itselläni on tv viihteestä vain hyviä kokemuksia asiakaspalveluun olen soittanut pari kertaa jouduin jonottamaan noin 20min. mutta jos ei asia ole kiireellinen niin viestin voi lähettää tv viihteen sivuilta ja käsitellään viikon kuluessa eikä maksa mitään.

    • rk

      Tv-Viihde ei toiminut enää tänään,Plus-tv toimi.tv viihde ostettu joulukuussa,plus tv jo kauan ollut

    • helkkarin TV Viihde

      Mä oon nyt parin päivän ajan yrittänyt päästä tonne TV Viihteen aspaan puhelimitse vaan tuntuu olevan niin toivotonta, jo aamusta alkaen sinne on mukamas jonoa...mitä víttua ne oikein siellä duunaa? Varmaan laittaneet jo aamusta alkaen tiedotteen päälle ruuhkasta ja eivät vaan viitsi vastata puhelimeen! Törkeää. Aion kyllä kohta ottaa yhteyttä sekä Viestintävirastoon että Kuluttajavirastoon! Kaipa niillä on TV Viihteellä jonkinlainen kristallipallo josta tietävät että kyseinen tyyppi aikoisi irtisanoa kanavapaketin eivätkä viitsi vastailla, no tällainen ei ainakaan nosta luottamusta. Hylkäisin koko hemmetin TV Viihteen jos muualta saisi Disney-kanavan pidennetyllä, 15 tunnin, lähetysajalla mut tällä haavaa TV Viihde on ainoa joka sitä tarjoaa. Plustv:llä lähetysaika on vain 11 tuntia päivässä ja Dnalla Disneytä ei ole antenniverkkoon lainkaan.

    • M

      Toista viikkoa jo kuunneltu tuota asiakaspalvelun pimputusta. Piru mikä virhe oli ottaa tv viihde.

    • asioikaa netin kautt

      Vinkki: Älkää edes yrittäkö soittaa asiakaspalveluun vaan laittakaa niille viestiä niiden sivujen kautta, siis palautelomakkeella. Itse sain hoidettua asiani juuri sitä kautta kun mikään muu ei onnistunut (puhelimitse ei pääse läpi ja asiakaspalvelun email on poistettu käytöstä).

      http://tvviihde.fi/asiakaspalaute/

    • Pettynyt876

      TODELLAKIN, TV VIIHDE ON SURKEA!
      Olisi pitänyt uskoa teitä, vaan en uskonut ja nyt parhaillaan jonotan asiakaspalveluun koska HD linkitys ei toimi.

    • vihainen kuluttaja

      En ole huononpaan yhtiöön törmännyt. Ei pääse puhelimmella perille vaikka kehoitetaan otta yhteyttä. Eikä pääse irti korttista ei sit ´milään. Ei auta muu kun ottaa kuluttajaasiamiehen yhteyttä. Varoitan, älkää liittykö siihen ollenkaan jos ei ole ihan pakko.

      • toivotaan toivotaan

        TV Viihde on ainoa joka tarjoaa tällä hetkellä Disney-kanavaa pidemmällä lähetysajalla, toivon että Dnakin saisi Disneyn valikoimiinsa ja vieläkin pidemmällä lähetysajalla ja jos saa niin vaihdan heti Dnalle, siellä sentään pääsee puhelimella läpi ja vastaavat myös sähköpostitse. Lisäksi asioita voi hoitaa lähimmässä Dna Kaupassa jos sattuu olemaan vaikka kauppareissulla.


    • fdgsfxgdfgsdgd
    • Tietämätön

      Tietääkö joku jo, mistä nyt saa itselleen kortin TV-viitheen sijaan, jolla perus-HD-kanavat saa näkyviin?

      • Dnalta YLE HD

        Ei tällä hetkellä antenniverkkoon mistään, YLE HD:n saat kun suuntaat VHF-antennin DNAn mastoon etkä tarvitse ko. kanavalle edes korttia koska näkyy ilmaiseksi Dnan mastosta. Muita kanavia, MTV3 HD ja Nelonen HD ei saa tällä hetkellä mistään koska TV Viihde on lopettanut kaikkien kanavien myynnin.


    • Antenni2012

      TV Viihde on lopettanut toiminnan. Jos etsii antenniverkkoon maksu-tv kanavapakettia niin käykääs ihmeessä kattomassa tuolta sivustolta vaihtoehtoja: http://www.maksu.tv

      • toimii vielä TV Viih

        Ei ole vielä lopettanu vaan vasta huhtikuun lopussa lopettaa!


    • Pottuuntunut_

      Pakko kuitata tähän vielä. Sain laskun TV-viihteeltä jaksolta 1.4. - 30.6.12
      Vähän ajan kuluttua tuli ilmoitus palvelun lopettamisesta ja että tulee uusi lasku. No niin tulikin, muistutuslasku jossa luki että tämä on loppulasku.
      Laskutuskausi oli edelleen 1.4.-30.6.
      Yritin soittaa asiakaspalveluun uudelleen mutta en jaksanut roikkua niin kauaa että olisin saanut vastauksen.
      Eilen tuli sitten perintäfirmasta perintä ko. laskusta. Siellä sentään vastattiin puhelimeen ja lupasivat selvittää.
      TV Viihde siis laittoi perintään reklamoidun laskun jossa he laskuttavat 2 ylimääräistä kuukautta palveluista joita he eivät edes tarjoa!
      Hyvä kun lopettivat.

      • Pottuuntunut_

        Unohtui siis mainita että loppulaskun jälkeen soitin ko. firmaan ja lupasivat korjata. Korjaus oli sitten se perintään siirtäminen.


    • PactWithTheDevil

      Aina paranee. Olivat myyneet olemattoman laskun lindorrfille ja perivät nyt sitä hampaat irveessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe