GPP chase: Suomalaiset uhrit

Hyvasuomigpplaiset

Interesting!

Suomalaiset GPP:n uhrit syytettyjen penkillä

Global Pension Planin suomalaisten jäsenten mielestä ulkomaiset huijauksen suunnittelijat ja toimeenpanijat jäivät poliisin tutkinnan ulkopuolelle. Onko vastaajien oikeusturva vaarantunut, kun asian tutkiminen jäi puutteelliseksi?

Linkki: videon http://aluetv.fi/Suomalaiset-GPP-n-uhrit-syytettyjen-penkilla-id-221.html

14

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeeerew

on

• Ja mitähän ne ulkomaalaiset rötöstelijät kuuluu Suomen poliisille? Ei niin yhtikäs mitään. Jos kerta jotain Stellan henkilöllisyyttä ei kohtuudella pystytä selvittämään, niin ei ole mitään järkeä alkaa haaskaamaan poliisin niukkoja määrärahoja neulan heinäsuovasta etsimiseen. Nehän, jotka ovat nyt syytettyinä voisivat kertoa Stellan henkilöllisyyden. Tottahan he sen tietävät ja mitäs pelättävää heillä on, kerta ovat osallistuneet mielestään umpirehelliseen toimintaan.

Niin se vaan on ollut ja tulee olemaan jatkossakin, että sponsori maksaa ja se on aivan oikein. Kannattas sponssin vähän miettiä, jotta millaista paskaa kauppaa.

Ja mitaan ette voi...

• En kommentoi

En kommentoi, siitä saa nyt sitten maksaa !

Varoitukseksi muille vois antaa näille veijareille sen maksimin 7 vuotta, kyllä nämä kusetukset tulee kitkeä pois !

Kun ei näytä muuten onnistuvan niin hoidetaan se sitten vaikeimman kautta

• Vihje miehille

Selluliitti lähtee ryyppäämällä.

Kun jaksaa viikonkin kunnolla ryypätä ja palaa kotiin, selluliitti on kadonnut.

• kusettajat.

ei muuta kun kaikki suomalaiset gpp rosvot linnaan.

• No jopas

Kyllä on muuten palstan railin näköinen tuo sponsori-Pirkko, jota tuossa videossa haastateltiin!

Taitaa olla tuo varatuomari, joka tuossa esiintyi, palstalla tunnetun Matti Kärsämän asianajaja. Vai vaaditaan Matilta 350 000 hukkaamiskieltoon. Heh-heh-heh.

• Jos mulla olisi noin paljon elopainoa, niin yrittäisin päästä siitä pikimiten eroon tai ainakin vähintäänkin yrittäisin pukeutua tollaseen tilanteeseen kilojen ja iän vaatimalla tavalla. Olisi tuo henkilö vaikka vetänyt korsetit päällensä (Tiinalle vinkki, jos aikoo vielä esiintyä telkkarissa), laittanut tukkansa, nassunkansa ja edes yrittänyt istua ryhdikkäänä.

Toi mua aina jaksaa hämmästyttää, että jäädessään kiinni kusetuksesta, aletaan pitämään itseään uhrina ja viran omais rikollisten ajojahdin kohteena. Kaikki kommervenkit käytetään, että saataisi näyttämään siltä; "että voi kauheata, minäkö tässä olen syyllinen, minäkö kusetin rahat, kuinka joku kehtaa väittääkin näin, minä hävisin niin ja niin paljon (ja paskat hävinny)". Säälipisteitä ei ainakaan multa heru tollasille vollotuksille. Rahat pois ja vastaamaan tekemisistään.

Noi henkilöt tasan tarkkaan tiesivät, jotta mihin mukaan lähtivät. Vrt. Kustun sanomiset. Rahaa heidän piti saada uunotetuilta mahdollisimman paljon ennenkuin lappu tulee luukulle. Nyt sitten valitetaan.... valitetaan ja taas valitetaan.

On toi ihmismieli kummallinen.

Ja mitaan ette voi...

• Mites nyt se suu
        RailiSuominen kirjoitti:

Jos mulla olisi noin paljon elopainoa, niin yrittäisin päästä siitä pikimiten eroon tai ainakin vähintäänkin yrittäisin pukeutua tollaseen tilanteeseen kilojen ja iän vaatimalla tavalla. Olisi tuo henkilö vaikka vetänyt korsetit päällensä (Tiinalle vinkki, jos aikoo vielä esiintyä telkkarissa), laittanut tukkansa, nassunkansa ja edes yrittänyt istua ryhdikkäänä.

Toi mua aina jaksaa hämmästyttää, että jäädessään kiinni kusetuksesta, aletaan pitämään itseään uhrina ja viran omais rikollisten ajojahdin kohteena. Kaikki kommervenkit käytetään, että saataisi näyttämään siltä; "että voi kauheata, minäkö tässä olen syyllinen, minäkö kusetin rahat, kuinka joku kehtaa väittääkin näin, minä hävisin niin ja niin paljon (ja paskat hävinny)". Säälipisteitä ei ainakaan multa heru tollasille vollotuksille. Rahat pois ja vastaamaan tekemisistään.

Noi henkilöt tasan tarkkaan tiesivät, jotta mihin mukaan lähtivät. Vrt. Kustun sanomiset. Rahaa heidän piti saada uunotetuilta mahdollisimman paljon ennenkuin lappu tulee luukulle. Nyt sitten valitetaan.... valitetaan ja taas valitetaan.

On toi ihmismieli kummallinen.

Ja mitaan ette voi...

taasen pannaan?? :

"Pyramidihuijaussyytteet hylättiin GPP-jutussa

Turun Sanomat 31.10.2011 13:35:30
        (Päivitetty 31.10.2011 13:41:50)

Varsinais-Suomen käräjäoikeus on hylännyt kahdeksaa henkilöä koskevat syytteet rahankeräysrikoksesta ja törkeästä petoksesta eläkesijoitusohjelma Global Pension Plania koskevassa jutussa. Käräjäoikeuden mukaan kyseessä ei ollut rahankeräyslaissa tarkoitettu kielletty pyramidipeli tai ketjukirjeeseen verrattava tapa."

Mitäs se ada nyt sanoo? Käkäkäkä

• Käkäkäkäkäkä
        Mites nyt se suu kirjoitti:

taasen pannaan?? :

"Pyramidihuijaussyytteet hylättiin GPP-jutussa

Turun Sanomat 31.10.2011 13:35:30
        (Päivitetty 31.10.2011 13:41:50)

Varsinais-Suomen käräjäoikeus on hylännyt kahdeksaa henkilöä koskevat syytteet rahankeräysrikoksesta ja törkeästä petoksesta eläkesijoitusohjelma Global Pension Plania koskevassa jutussa. Käräjäoikeuden mukaan kyseessä ei ollut rahankeräyslaissa tarkoitettu kielletty pyramidipeli tai ketjukirjeeseen verrattava tapa."

Mitäs se ada nyt sanoo? Käkäkäkä

eipä taida sammaltunut kanttura osata sanoa mitään, sen verran suuri jytky taisi olla tämä uutinen!!! Käkäkälkäkö

pitäisikö adan jo luovuttaa mitä?

• Äkäkäkäkäkäk
        Käkäkäkäkäkä kirjoitti:

eipä taida sammaltunut kanttura osata sanoa mitään, sen verran suuri jytky taisi olla tämä uutinen!!! Käkäkälkäkö

pitäisikö adan jo luovuttaa mitä?

Kerropa vielä mistä ja milloin ne GPP:n tuotot päästään nostamaan?

• 11+2

Kuka oikeasti uskoo, että 40 euron sijoituksella saa 55000 tai 110000 euroa???
      Saa siinä syyttää ulkomaisia huijareita, jos haluaa ja 40 € on iso raha.

• EOKhumppa

Miksi Suomen viranomaisten pitäisi alkaa setvimään ulkomailla tapahtuneita rikoksia? Ei kuulu Suomen poliisin toimenkuvaan, täällä pyörivät rikolliset kuuluvat.

• Tänään on Stellan nimpparit. Tottahan jokainen sekä uunotettu, että uunottaja muistaa lähettää Stellalle lämpimät onnittelut. Mistäpä sitä tietää, vaikka Stella olisi kuulolla ihan täällä Suomen maassa. Stella on salaperäinen ja häveliäs rahantekijä, joka ei kehtaa edes esittäytyä poliisille, vaan jättää jälkensä muiden siivottavaksi.

Onneksi olkoon MK:lle.

Ja mitaan ette voi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      94
      4151
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      26
      2268
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2126
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      101
      1942
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      391
      1732
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      143
      1329
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1249
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1045
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      956
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      78
      815
    Aihe