hei vaan! "pelastin" kaksi lv hevosta piikiltä.ori ja tamma 10v ovat olleet lähes koko ikänsä pullahevosina,nuorempana niillä on ajeltu jonkun verran,mutta ei kisattu.tarkoituksena olisi löytää ainakin toiselle uusi koti,mutta jos toinen jää minulle,mietin minkälaiset mahtavat olla mahdollisuudet lenkkikaveriksi kouluttamiseksi?itse kaipailisin vain leppoisaa lenkkikaveria maastoon joka osaa perusavut,pysähtyy ja pysyy käsissä.
onko tällaisen vanhemman "pullahevosen" kouluttaminen hankalampaa kuin esim ex-ravurin?
itselläni ei ole mitään hajua hevosen kouluttamisesta joten ammattilainen tulisi palkata kouluttamaan.
jos joku muuten kiinnostui hevosista,voi ottaa yhteyttä meiliin.
[email protected]
pullahevosesta ratsu?
jjjjjjjjj84
1
113
Vastaukset
- nappula334
Helpottaa jo paljon kun aikoinaan on ajettu, itse kokeilisin ainakin ensimmäisen kerran ohjasajona ja vasta sen jälkeen alkaisin totuttamaan satulaan yms. Ehkä ammattikouluttaja tulee niin koviin hintoihin(500-1000€/kk), että kannatytaa kysyä joltain kokeneelta ja osaavalta ratsastajalta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266