ketkä sielä hah-hah talossa asuu?

kouvolassa kummia..

se yks talo siellä kasarminmäen lähel.. se puutalo. seinässä lukee isoin
kirjaimin HAH HAH HAH ja aina kun sen ohi kävelee niin hirvee naurunremakka kuuluu. hoh hoh ja hah hah.
outoa porukkaa siellä.
joskus kuuluu melkei siihe risteyksee asti sitä hohotusta.

huhujen mukaan siel asuu 3 ukkoa jotka kuluttaa aikaansa nauramalla,
rupeaa itteäkin naurattamaan ku kävelee sen ohi.

yks niistä nauru-ukoista tuli kerran mua vastaan ja nauro mulle, sit se meni pihaan ja ne 2 muuta nauro sille ja se niille takaisin.

4

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nauruun kuoli

Nyt kuulin semmosen huhun et yks niistä oli kuollu viime viikolla nauruun.
      sepäs vasta naurattikin niitä kahta muuta. hirvee hohotus oli kuulunu.
      niillä on vanha fiatti jossa lukee sitä hah hah tekstiä ja ikkunat auki ajavat et kaikki kuulee kuinka hauskaa niil on.

• Anonyymi

onko ne 2 muuta ukkoa vielä elossa kun ainakin eilen vielä sieltä talon luota kuului äänekästä piereskelyä ja naurua?

• Anonyymi

Ukot pelkäävät kuolemaa, ja kun kuulivat, että nauru pidentää ikää, niin alkoivat joukolla hohottamaan.

• Anonyymi

Siinä on nykyään pizzeria . Kouvolan Halvinta pizzaa HA HA HA !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3641
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2393
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      901
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      831
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      810
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      795
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      779
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      686
    Aihe