Useissa keskusteluissa, joissa on kyse Voyagerin käyntihäiriöistä viitataan
siihen, että autoon kannattaa vaihtaa alkuperäiset tulpat ja tulpanjohdot.
Mitä nämä mahtavat 2,4-koneisen 2003:n kohdalla olla? Manuaalissakin neuvotaan vain "kääntymään Chrysler-huollon puoleen".
voaygerin alkuperäiset tulpat ja johdot
Mikke03
4
220
Vastaukset
- Yksinkertaisuus
Soittamalla AK:lle olisit jo selvittänyt tämän mysteerin.
- kaksinkertaisuus
Champion S3RE14MCC5
- puavo123
pitää paikkansa kannattaa vaihtaa,motonetistä tai jostain harakiriliikkeestä saat halvemmalla kuin merkkihuollosta,johtosarja vaihdetaan 90tkm välein ja tulpat olen vaihtanut 50tkm välein,kyllä siellä manuaalissa pitäisi olla merkintä mikä tulppa on sopiva,en muista ulkoa mikä malli oli sopiva championi se taisi olla,kyllä noi varaosaliikkeen kaverit tietää
- rev high
Platina tulpat pitää olla, saahan noita joka harakiriliikkeestä mutta hinta on hieman kalliimpi kuin tavallisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226