Useissa keskusteluissa, joissa on kyse Voyagerin käyntihäiriöistä viitataan
siihen, että autoon kannattaa vaihtaa alkuperäiset tulpat ja tulpanjohdot.
Mitä nämä mahtavat 2,4-koneisen 2003:n kohdalla olla? Manuaalissakin neuvotaan vain "kääntymään Chrysler-huollon puoleen".
voaygerin alkuperäiset tulpat ja johdot
Mikke03
4
205
Vastaukset
- Yksinkertaisuus
Soittamalla AK:lle olisit jo selvittänyt tämän mysteerin.
- kaksinkertaisuus
Champion S3RE14MCC5
- puavo123
pitää paikkansa kannattaa vaihtaa,motonetistä tai jostain harakiriliikkeestä saat halvemmalla kuin merkkihuollosta,johtosarja vaihdetaan 90tkm välein ja tulpat olen vaihtanut 50tkm välein,kyllä siellä manuaalissa pitäisi olla merkintä mikä tulppa on sopiva,en muista ulkoa mikä malli oli sopiva championi se taisi olla,kyllä noi varaosaliikkeen kaverit tietää
- rev high
Platina tulpat pitää olla, saahan noita joka harakiriliikkeestä mutta hinta on hieman kalliimpi kuin tavallisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423