siis minkälainen luonne on jousimiehellä?kaikki ja - kiitän teitä kovasti jotka osaavat vastata....
minkälainen luonne
8
1902
Vastaukset
- .....
Minä: (nainen)
taiteellinen
musikaalinen
hyvä kuuntelija/keskustelija
seksuaalinen ja tunteellinen (voi kai siinä olla jotain huonoakin, seksiriippuvuutta...hehheh)
tykkään matkustelusta ja vieraista kulttuureista
olen aina suvaitsevainen, en arvostele ihmisiä harrastuksekseni, olen rehellinen
eläinrakas ja ilmeisesti sittenkin lapsirakas =)
rakastan tuokaa ja osaan tehdä sitä hyvin (ehkä joskus miinus
/- ujo olen tietyissä tilanteissa, myös ehkä liian itsenäinen, vaikka olenkin rakkauden ja hellyydenkipeä.
-laiska ja tietyissä asioissa todella saamaton
-vihaan kotitöitä
-stressaan ja masennun helposti
-jos minua luokkaa verisesti, muistan sen lopun ikääni
-haudon ja pohdin liikaa asioita
-olen taipuvainen itsesääliin
Eräs toinen nainen:
suorapuheinen (joskus liiankin)
hyvä kuuntelija, keskustelija. ja tähän miinusta: tuputtaa omia mielipiteitään monasti liikaa, eikä pysty aina tajuamaan että kaikki eivät halua elää samojen kaavojen ja periaatteiden mukaisesti.
Sosiaalinen
Älykäs
Luotettava
- Säntillinen, pedantti, luo ihmeellisiä periaatteita joiden mukaan elää
- Joskus vaikea nähdä asioita moniulotteisesti. Saattaa sortua arvostelemaan liikaa muita ihmisiä
- parisuhteessa dominoiva ja määräilevä. pirttihirmu =)
- itsekriittinen
- stressaa helposti
Ja eräs mies:
taiteellinen
usein iloinen
sosiaalinen, välillä vetäytyy kyllä viikkokausiksi omaan koloon..
hyvä keskustelija ja kuuntelija
älykäs
- torjuu helposti sellaiset ihmiset jotka "eivät sovi" hänen käsitykseensä kivasta ja mielenkiintoisesta tyypistä..esim kehonrakentajat, amiksen käyneet duunarit jotka muka yleensä ovat tyhmiä jne...arvostelee vaikka väittää olevansa suvaitsevainen
- On aina oikeassa (vaikkei siis oikeasti olisikaan)
- itsekriittinen ja perfektionisti, opiskeluaikoina telkeytyi kotiinsa, luki 24h vuorokaudessa mutta sekään ei riittänyt muka..
Että tällaista joukkaria. niin kuin huomaat, jousimiehetkin on kaikki erilaisia. Riippuu paljon myös nousevasta merkistä jne millainen on...- FisuNeiti
Itse oon siis Kalat, mutta nouseva Jouskari, ja löysin todella paljon kirjoituksistasi minuun sopivaa! Esim. Olen hyvin musikaalinen (laulan, soitan ja kuuntelen), olen hyvä kuuntelija/keskustelija, todella tunteellinen ja todella seksuaalinen olen.. , matkustelen paljon ja pidän siitä, olen erittäin suvaitsevainen, eläin rakas ja lapsi rakas olen ehdottomasti, minua kiinnostavat vieraat kulttuurit, rakastan ruokaa (vaikka en sitä pahemmin osaa tehdä), olen joskus ujo.. Olen tosi laiska ja myös vihaan kotitöitä, silti yritän aika ajoin saada tehdyksi jotain--> joskus saan tarmonpuuskia! Masennun todella helposti ja stressaan ja mietiskelen asioita, säälin itseäni aika ajoin, jos minua loukkaa pahasti, saa se ihminen varmasti tuta vihani.., olen muuten hyvin sosiaalinen ja luotettava, luulen aina olevani oikeassa ja minua ärsyttää jos minua ei uskota!
Huh.. taidanpa alkaa lukemaan myös tuota Jouskarin horoskooppia..? Heh..
Kyllä sen huomaan tuon Nousumerkin vaikutuksen.. Vaikka tosi kalamainenkin olen myös. Tällainen sekoitus.. :) - Yong Lady
FisuNeiti kirjoitti:
Itse oon siis Kalat, mutta nouseva Jouskari, ja löysin todella paljon kirjoituksistasi minuun sopivaa! Esim. Olen hyvin musikaalinen (laulan, soitan ja kuuntelen), olen hyvä kuuntelija/keskustelija, todella tunteellinen ja todella seksuaalinen olen.. , matkustelen paljon ja pidän siitä, olen erittäin suvaitsevainen, eläin rakas ja lapsi rakas olen ehdottomasti, minua kiinnostavat vieraat kulttuurit, rakastan ruokaa (vaikka en sitä pahemmin osaa tehdä), olen joskus ujo.. Olen tosi laiska ja myös vihaan kotitöitä, silti yritän aika ajoin saada tehdyksi jotain--> joskus saan tarmonpuuskia! Masennun todella helposti ja stressaan ja mietiskelen asioita, säälin itseäni aika ajoin, jos minua loukkaa pahasti, saa se ihminen varmasti tuta vihani.., olen muuten hyvin sosiaalinen ja luotettava, luulen aina olevani oikeassa ja minua ärsyttää jos minua ei uskota!
Huh.. taidanpa alkaa lukemaan myös tuota Jouskarin horoskooppia..? Heh..
Kyllä sen huomaan tuon Nousumerkin vaikutuksen.. Vaikka tosi kalamainenkin olen myös. Tällainen sekoitus.. :)siis oikeesti...Mä oon ihan samanlainen,eli musikaalinen(laulan,soitan pienoa/kitaraa)Eläin rakas ja lapsirakas.Mä inhoan kotitöitä!!Joskus mä stressaan ihan pienestä asiasta,mua on kehuttu hyväks kuuntelijaks,tykkään matkustaa..Tykkään tehä ruokaa,joskus tosi ujo jne... toi äskönen viesti oli kun mä olisin ite kirjoittanut sen:)
mut joooo..Olis muuten kiva joskus tavata samanlaisen ihmisen kun ite:) - storm
Yong Lady kirjoitti:
siis oikeesti...Mä oon ihan samanlainen,eli musikaalinen(laulan,soitan pienoa/kitaraa)Eläin rakas ja lapsirakas.Mä inhoan kotitöitä!!Joskus mä stressaan ihan pienestä asiasta,mua on kehuttu hyväks kuuntelijaks,tykkään matkustaa..Tykkään tehä ruokaa,joskus tosi ujo jne... toi äskönen viesti oli kun mä olisin ite kirjoittanut sen:)
mut joooo..Olis muuten kiva joskus tavata samanlaisen ihmisen kun ite:)mutta on pakko puuttua näinkin pieneen asiaan kuin oikeinkirjoitus. Piano!!! ei pieno...en ymmärrä miten jotkut luulevat että se kirjoitetaan niin..
- Tyttö-Jousimies
Itse olen sosiaalinen, joten tulen kaiken ikäisten kanssa toimeen, puhelias, toiset huomioon ottava, empaattinen, kumppania kunnioittava, uskollinen, rehellinen.
Jousimies on joskus tempperamenttinen, mutta äkkiä leppyvä. Ennen kaikkea olen lapsirakas ja tykkään lasten kanssa leikkimisestä ja oman lapsen saaminen olisi lottovoitto.
JOUSIMIEHILLÄ ON SYDÄN LÄMMIN:) - jousimies ite
luin tuossa näitä jousimies luonteista ja kaikki täsmäs paitsi en stressaa yhtään mistään en koskaan ole tehny niin. mutta nuihin ei voi lisätä mitään.
- Piirteitä
Olen jousimies-nainen ja olen:
-Tavallaan sitoutumiskammoinen ja tavallaan en. (elän tällähetkellä 2½v kestäneessä suhteessa, mutta tulevaisuus kauhistuttaa)
-Iloinen
-Lörpöttelijä eli joskus vahingossa joku salaisuus lipsahtaa, mutta yleensä luotettava.
-Rehellinen
-En kovin ulospäinsuuntautunut, mutta tulen silti toimeen tosihyvin muiden kanssa vaikken heti hakeudukkaan seuraan.
-Suutun helposti, mutten ole pitkävihanen.
Ehkäpä tässä olivat ne kaikki mitä nyt näin äkkiä keksin. - celsius
olen itse aikalailla tyypillinen jousimies, eli rakastan vapautta, olen rauhallinen, sosiaalinen, tempperamenttinen kun suutun, mutta sitä tapahtuu erittäin harvoin.Puhuminen on aika vaikeaa, varsinkin omista tunteista. Pystyn säilyttämään ystävien salaisuudet jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958