Kadoksissa kauhuleffan nimi. näin joitakin vuosia sitten ja olen nimen unohtanut. Siinä oli tohtori tms. joka kutsui kartanoonsa ihmisiä ja maksoi miljoonan siellä yönsä viettäneelle. en muista näyttelijöitä mutta joku tumma kaveri selvisi talosta talon katolle samalla kun aamu koitti. Talon kellarissa oli joitakin kidutus/lääketieteellisiä tiloja, ainakin sähköshokkien antamiseen käyviä välineitä. Kellarissa myös kummitteli jokin tohtori. Talon ikkunat sulkeutuivat metalli esteillä joten eivät päässeet pois ja talo oli muistaakseni muutenkin ansoitettu mekaanisesti. Muutapa en juuri muista elokuvasta mutta muistaakseni oli todella pelottava. Elokuva ei ole The Haunting vuodelta 1999 jossa owen Wilson ja Catherine Zeta-Jones.
Kittooos
mikä leffa?
joumatafaka1234567
2
148
Vastaukset
- john9876
house on haunted hill (1999)
- joumatafaka 1234567
niinhän se oli.. kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013