Brevoxyl

Katja

Onko kukaan kokeillut apeetkista saatavaa Brevoxyliä (vaikuttavana aineena bentsoyyliperoksidi). Itselläni on lievä akne ja olen käyttänyt sitä nyt reilun viikon. Parissa päivässä hävisivät olemassa olevat näpyt. Uusia ei ole tullut. Jäljellä on enää punaisia läiskiä vanhoista näpyistä, jotka kuulema häviävät parissa viikossa/kuukaudessa. Muuten iho vähän punoittaa ja hilseilee, mutta se kuuluu alkuvaiheessa asiaan. Aika hyvältä vaikuttaa. Onko muilla kokemuksia?

97

47983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo

      Käytin aikanaan ja kyllähän se toimii. Minulla on vieläkin pyyhkeitä, joista on lähteneet värit tuon aineen takia......

      Lievään akneen erittäin hyvä aine, joka säännöllisesti käytettynä pitää homman hanskassa. Itselläni vain ei ole lievä akne, joten olen joutunut turvautumaan järeämpiin konsteihin, jotka eivät kyllä nekään ole tehonneet hirveän hyvin.

    • nasu

      Katja, minkälaisiin nappyihin kyseinen mömmö tehosi? Ts. oliko sulla komedoaknea (ei tulehtuneita) vai märkänäppyjä vai mitä? *mahdollisesti ostoksille apteekkiin suuntaava komedonaama*

      • Katja

        En hirveästi ole perehtynyt aknetyyppeihin:) Mutta mulla oli jonkun verran ilm. märkänäppyjä, tai sellaisia perusfinnejä, jotka ovat nyt hävinneet, sekä mustapäitä, joita Brevoxyl putsasi myös jonkin verran (vaikutus ehken hitaampi).


      • jsklahaksjlhf

        Kerro heti tehosiko komedoihin. Haluaisin tiätää, jotta pääsisin itsekin tästä ongelmasta :s


    • Fleur

      Oon käyttäny. Itelläni lievä akne, enemmän pieniä näppyjä ja mustapäitä, sillon tällön jokunen märkäpää. On auttanu.

    • ------

      Moi..!! Mäkin oon alottanu käyttään vasta tuota Brevoxylia ja se vaikuttaa aika hyvältä..!! Se on tosi hyvä juttu kun siihen saa laitettua vähän meikkiä päällee..!! ;] . Iho kyllä hilseilee, joo..ja onhan se vähän ikävää.

      Mulla on lievä akne myöskin ja ootan tosi innolla että toi voide auttais..!!

      Kärsivällisyyttä vaan , kärsivällisyyttä ;] ..!!

      • ....

        2 ensimmäistä viikkoo tuntu toimivan mut sitte rupes tulee vaa lisää finnejä. ja iho lähteeeeeeeee.


      • namari
        .... kirjoitti:

        2 ensimmäistä viikkoo tuntu toimivan mut sitte rupes tulee vaa lisää finnejä. ja iho lähteeeeeeeee.

        Millaisia puhdistusaineita/kosteusvoiteita käytätte brevoxylin kanssa.. naamani on muuttunut rutikuivaksi ja hilseileväksi brevoxylin kanssa, vaikka ennen oli rasvainen kuin öljykenttä. Vanhat öljyisen ihon tuotteet (nivea for men for oily skin) kuivattavat ja ärsyttävät vain ihoani.


      • 3187128971303109801
        namari kirjoitti:

        Millaisia puhdistusaineita/kosteusvoiteita käytätte brevoxylin kanssa.. naamani on muuttunut rutikuivaksi ja hilseileväksi brevoxylin kanssa, vaikka ennen oli rasvainen kuin öljykenttä. Vanhat öljyisen ihon tuotteet (nivea for men for oily skin) kuivattavat ja ärsyttävät vain ihoani.

        Humektan on hyvä kosteusvoide ja sitä saa apteekista.


    • ...

      olen itse käyttänyt kyseistä ainetta muutaman kuukauden, enkä ole huomannut minkäännäköistä vaikutusta. tilanne on itse asiassa pahentunut. alussa ei ollu kuin muutama näppylä, nyt niitä on tullut selvästi enemmän. vanhat näppylät tietenkin lähtevät, mutta niistä jää punaiset jäljet, jotka eivät millään lähde. vanhojen näppyjen tilalle ilmestyy tietenkin taas uusia. odotan kuitenkin kärsivällisesti vielä.

      • 6 vuotta kärsinyt

        Olen kärsinyt yläasteelta asti aknesta. Omasta mielestäni on vain pahentunut vuosien kuluessa. Suurin osa finneistä naamassa, mutta myös kaulassa ja niskassa/selässä on finnejä.
        Voisiko tästä aineesta olla apua, valmistajan mukaan sopii keskivaikean aknen hoitoon. Mitä se tarkoittaa?

        Olen ajatellut kosmetologilla käymistä, näin joskus TVssä ohjelman jossa oli joku uusi hoito, Olisiko ollut joku valo mitä naamaan laitettiin ja se työnsi rasvan ulos ihosta.


      • Petra12
        6 vuotta kärsinyt kirjoitti:

        Olen kärsinyt yläasteelta asti aknesta. Omasta mielestäni on vain pahentunut vuosien kuluessa. Suurin osa finneistä naamassa, mutta myös kaulassa ja niskassa/selässä on finnejä.
        Voisiko tästä aineesta olla apua, valmistajan mukaan sopii keskivaikean aknen hoitoon. Mitä se tarkoittaa?

        Olen ajatellut kosmetologilla käymistä, näin joskus TVssä ohjelman jossa oli joku uusi hoito, Olisiko ollut joku valo mitä naamaan laitettiin ja se työnsi rasvan ulos ihosta.

        Joo, eli tarkoitiko valoimpulssihoitoja?
        Tiiän et toi viesti on aika vanha, mut jos satut viel käymään täällä ni ois kiva jos vastaat. Ite kävin neljän impulssikuurin ottamassa, eli siis neljä kertaa kosmetologilla ja joka kerralla ammuttiin 8-10 valolaukausta kasvoihin. Ihan hyvin tuo on rauhottunut, mutta punaset arvet on tossa nyt kiusannu vielä monta kuukautta kuurin jälkeen. Ikäähän mulla on vasta 12, ja kuulemma lievä akne on naamassa. Muualla noita finnejä ei sitte ookkaan. En voi mitään antibiootteja käyttää nuoren iän takia, enkä nyt pahemmin haluaiskaan. Tosta Brevoxylistä tossa oli muilla puhetta, eli ilmeisesti tosi kuivattavaa? Ite käytän noita Louis Widmerin tuotteita, eipä noista nyt iloa oo pahemmin ollut.


      • blanch
        6 vuotta kärsinyt kirjoitti:

        Olen kärsinyt yläasteelta asti aknesta. Omasta mielestäni on vain pahentunut vuosien kuluessa. Suurin osa finneistä naamassa, mutta myös kaulassa ja niskassa/selässä on finnejä.
        Voisiko tästä aineesta olla apua, valmistajan mukaan sopii keskivaikean aknen hoitoon. Mitä se tarkoittaa?

        Olen ajatellut kosmetologilla käymistä, näin joskus TVssä ohjelman jossa oli joku uusi hoito, Olisiko ollut joku valo mitä naamaan laitettiin ja se työnsi rasvan ulos ihosta.

        Sun kannattais ehdottomasti kokeilla brevoxyliä. Kärsin itsekkin finneistä, mutta brevoxylin ansiosta minulla ei ole yhtään näppyä naamassa enää ja olen itsevarmempi kuin kokaan ikinä. suosittelen. Kannattaa kokeilla!!! :DD näpyt hävis 3 viikossa.


      • mabbis
        6 vuotta kärsinyt kirjoitti:

        Olen kärsinyt yläasteelta asti aknesta. Omasta mielestäni on vain pahentunut vuosien kuluessa. Suurin osa finneistä naamassa, mutta myös kaulassa ja niskassa/selässä on finnejä.
        Voisiko tästä aineesta olla apua, valmistajan mukaan sopii keskivaikean aknen hoitoon. Mitä se tarkoittaa?

        Olen ajatellut kosmetologilla käymistä, näin joskus TVssä ohjelman jossa oli joku uusi hoito, Olisiko ollut joku valo mitä naamaan laitettiin ja se työnsi rasvan ulos ihosta.

        Tervehdys!
        Ihotautilääkäri määrää, ensin kokeet, lääkettä sisäisesti, joka lopettaa finnien tulon. En muista nimeä, mutta tehokasta on. Itse sain nuorena jotain hormonivalmistetta ja se lopetti finnit kokonaan.
        Mene rohkeasti kysymään. On eräs tuttu nuorimies, joka on saanut avun.
        STEMPPIÄ!
        Akneinen iho ei saa kuivua, joten apteekista sellaista voidetta, joka sopii tällaiselle iholle, saippuaa ei kannata käyttää, se kuivattaa.


    • ?=)/&¤#!%&/&(

      Kuinka paljo tuota pitäs laittaa kerralla ja laitetaanko sitä vaan finnien päälle vai koko naamaanko levitetään ?????????

      • Sirz

        Koko naamaan mie ainakin laitan..


      • ...

        Ei kannata käyttää koko naamaan, koska kuivattaa ihan turhaan. Laittaa suunnilleen siihen finnin päälle niin säästyy turhalta hilseilyltä.


    • temeto18

      Itse olen 15v jätkä, ja naamallani muutama finni, ja tuntuu että joka päivä on aina muutama, vaikka ei ne kauheasti haittaa, niin auttaako tämä brevoxyl, ja voinko itse hakea sitä apteekista, samalla mietin että kehtaanko :D

      • jfjgjjgjg

        Aikamoista uusavuttomuutta. Helpompiko on kehdata olla näpyt naamassa?

        Itse kärsin aknesta ja hyvin kivuttomasti löysin apteekista salvaa nahkaani.

        Jos kynnys käydä itse siellä apoteekkarilla on liian suuri, laita vaikka äiti tai isi asialle.


      • afaffafa
        jfjgjjgjg kirjoitti:

        Aikamoista uusavuttomuutta. Helpompiko on kehdata olla näpyt naamassa?

        Itse kärsin aknesta ja hyvin kivuttomasti löysin apteekista salvaa nahkaani.

        Jos kynnys käydä itse siellä apoteekkarilla on liian suuri, laita vaikka äiti tai isi asialle.

        Eli brevoxyliä saa siis apteekista ilman reseptiä, vai?


      • mies ihan pian 18vee
        afaffafa kirjoitti:

        Eli brevoxyliä saa siis apteekista ilman reseptiä, vai?

        Kyllä saa.

        Itse käytin tuota yhden tuubin verran, ostin toisenkin varalta ja nyt pidän hieman taukoa jotta saan vähäisen ihon hilseilyn ja pienen kiristelyn täysin loppumaan. Samalla kun käytin brevoxyliä, aloin juoda 2l vettä päivässä ja aloin syödä sinkkitabletteja 60-75mg päivässä eli 4-5 kertaisella annostuksella (1 tabletti 15mg).

        Kasvojenpuhdistusaineena toimii Lorealin Men Expert ja kosteusvoiteena aamuin illoin Humektan. Luonnollisesti pesen myös kasvoni 2 kertaa päivässä.

        Sen verran tästä sitten että mun kasvoni eivät ole koskaan näin hyvässä kunnossa 5 vuoteen. :)

        KANNATTAA KOKEILLA! Mulle itellenikään ei ole muu auttanu kuin nuo edellämainitut jutut. En ole nyt käyttänyt brevoxyliä viikkoon eikä uusia näppyjä ole ilmaantunut.


      • Sirz

        Kannattaa käydä ostamassa jos on tarvetta, mitä siinnä on hävettävää? Aina kannattaa kokeilla :D


    • Kyllähän se toimii, MUTTA

      Onhan se loistava aine, mutta mulla suurin haittavaikutus on ihon kuivuminen. 5minuuttia rasvan laiton jälkeen naama kuivahtaa rutikuivaksi rusinaa muistuttavaksi=(

      Käytän ACOn kosteusvoidetta tällä hetkellä eikä tunnu auttavan.. Pitäis katsoo jos löytyis joku aivan uber kosteuttaja.

      Eli niille jotka harkitsee käyttöä niin kunnon kosteusvoide on aivan pakollinen!

      • hiuhoi

        itelläni ei oo mikään kauheen paha akne mut aina muutama punanen näppylä ja mustapäät kaupanpäälle, kokeilin tota brevoxylii silleen et laitoin vain niitten finnien päälle ni muu iho ei sit kuivu. sit käytän ihan nivean oxygen kasvovoidetta, yhdistelmänä toimii! ei oo näppyjä näkyny :)


    • Sirz

      Itse käyttäny vasta 2 päivää Brevoxyliä,ja oon laittanut koko naamalle,eikä ole yhtään näppylää tullut voideltuihin kohtiin,ja näpyt ovat vähentyneet,ei ole vielä kuivattanut ihoa, mutta odotellaan pari päivää jos alkaa hilseilemään niin pidän taukoa

      • Koukussa Brevoxyliin

        Heip,
        Itse kärsin kovasti mustapäistä ja ihomadoista murrosikäisenä. Aloitin Brevoxylin käytön noin 16-vuotiaana. Jäin aineeseen "koukkuun" ja oon käyttänyt sitä nyt leukaani (ja välillä muuallekin) 9 vuotta, joka ikinen yö ja päivä. Leuassani on todella syvällä pitkiä ihomatoja ja mustapäitä. Brevoxyl on auttanut pitämään ne peitossa, mutta aina niitä tulee vaan lisää tai ne tulevat paremmin näkyviin, jos lopetan edes päiväksi Brevoxylin käytön.

        Nyt oon miettinyt, että mun pitäis lopettaa tuo voide, koska sitä ei tosiaan ois saanut käyttää kuin kuuriluontoisesti, ei vuosikausia. Mutta heti kun en laita voidetta, leuan mustapäät rehottaa, varsinkin jos laitan kosteusvoidetta. Kierre on johtanut varmaankin siihen, että leuan kuivattaminen Brevoxylillä saa lopulta leuan työntämään ulos vaan enemmän talia! Lisäksi kasvoni eivät oikeen enää edes rusketu. Menen nyt kosmetologille ensi vkolla kasvohoitoon ja ajattelin käydä myös ihotautilääkärin juttusilla.

        Kierrettä en siis suosittele kenellekään. Käyttäkää vaikka vuosi, mutta alkää 9 vuotta niinkuin mä!
        Toivon, että nyt 25-vuotiaana saisin tasaisen leaun jollain muulla konstilla kuin ainaisella akne-rasvan käytöllä.


      • kyselijäkyselijä
        Koukussa Brevoxyliin kirjoitti:

        Heip,
        Itse kärsin kovasti mustapäistä ja ihomadoista murrosikäisenä. Aloitin Brevoxylin käytön noin 16-vuotiaana. Jäin aineeseen "koukkuun" ja oon käyttänyt sitä nyt leukaani (ja välillä muuallekin) 9 vuotta, joka ikinen yö ja päivä. Leuassani on todella syvällä pitkiä ihomatoja ja mustapäitä. Brevoxyl on auttanut pitämään ne peitossa, mutta aina niitä tulee vaan lisää tai ne tulevat paremmin näkyviin, jos lopetan edes päiväksi Brevoxylin käytön.

        Nyt oon miettinyt, että mun pitäis lopettaa tuo voide, koska sitä ei tosiaan ois saanut käyttää kuin kuuriluontoisesti, ei vuosikausia. Mutta heti kun en laita voidetta, leuan mustapäät rehottaa, varsinkin jos laitan kosteusvoidetta. Kierre on johtanut varmaankin siihen, että leuan kuivattaminen Brevoxylillä saa lopulta leuan työntämään ulos vaan enemmän talia! Lisäksi kasvoni eivät oikeen enää edes rusketu. Menen nyt kosmetologille ensi vkolla kasvohoitoon ja ajattelin käydä myös ihotautilääkärin juttusilla.

        Kierrettä en siis suosittele kenellekään. Käyttäkää vaikka vuosi, mutta alkää 9 vuotta niinkuin mä!
        Toivon, että nyt 25-vuotiaana saisin tasaisen leaun jollain muulla konstilla kuin ainaisella akne-rasvan käytöllä.

        voiko Brevoxyliä käyttää samanaikaisesti Avitcidin kanssa?
        Minulla on ollut n. 2 kk käytössä tuo Avitcid joka siis laitetaan yöksi puhdistetulle iholle. Avitcid on auttanut jonkin verran, koko ajan iho paranee mutta tosi hitaasti... Mietin että voisin aloittaa tuon Brevoxylin käytön. Laittaisin sitä aina aamuisin kasvojenpesun jälkeen...
        Vastauksia, kiitos? :)


      • älä pilaa ihoa
        kyselijäkyselijä kirjoitti:

        voiko Brevoxyliä käyttää samanaikaisesti Avitcidin kanssa?
        Minulla on ollut n. 2 kk käytössä tuo Avitcid joka siis laitetaan yöksi puhdistetulle iholle. Avitcid on auttanut jonkin verran, koko ajan iho paranee mutta tosi hitaasti... Mietin että voisin aloittaa tuon Brevoxylin käytön. Laittaisin sitä aina aamuisin kasvojenpesun jälkeen...
        Vastauksia, kiitos? :)

        Avitcid on A-vitamiini (tretinoiini) -pohjainen voide, ja yhteiskäyttöä Brevoxylin kanssa ei suositella.

        Brevoxylin potilasohjeessa A-vitamiinivoiteen ja Brevoxylin samanaikaisesta käytöstä mainitaan, että toinen tulee levittää aamulla ja toinen illalla. (huom. mikäli potilaalle on määrätty molempia voiteita).

        Itse kysyisin lääkäriltä, suositteleeko hän yhteiskäyttöä. Ihoaan ei kannata pilata. Brevoxyliä valmistama firma ei suosittele käyttämään muita aknenhoitotuotteita samanaikaisesti, sillä ihon liiallinen kuivuminen hankaloittaa hoitoa.

        Tässä lähteet:

        http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1411&i=STIEFEL_BREVOXYL

        http://www.bitelab.fi/brevoxyl/brevoxyl_ohjesivu.html


      • mondee
        älä pilaa ihoa kirjoitti:

        Avitcid on A-vitamiini (tretinoiini) -pohjainen voide, ja yhteiskäyttöä Brevoxylin kanssa ei suositella.

        Brevoxylin potilasohjeessa A-vitamiinivoiteen ja Brevoxylin samanaikaisesta käytöstä mainitaan, että toinen tulee levittää aamulla ja toinen illalla. (huom. mikäli potilaalle on määrätty molempia voiteita).

        Itse kysyisin lääkäriltä, suositteleeko hän yhteiskäyttöä. Ihoaan ei kannata pilata. Brevoxyliä valmistama firma ei suosittele käyttämään muita aknenhoitotuotteita samanaikaisesti, sillä ihon liiallinen kuivuminen hankaloittaa hoitoa.

        Tässä lähteet:

        http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1411&i=STIEFEL_BREVOXYL

        http://www.bitelab.fi/brevoxyl/brevoxyl_ohjesivu.html

        mulla on lievä akne, joten oon aatellut että auttaiskohan tämä kyseinen aina. kannattaako sitä käyttää sekä aamuin että illoin? vai vaikka vain illoin että naama ei aivan täysin kuivuisi?


      • Akne koko elämän
        Koukussa Brevoxyliin kirjoitti:

        Heip,
        Itse kärsin kovasti mustapäistä ja ihomadoista murrosikäisenä. Aloitin Brevoxylin käytön noin 16-vuotiaana. Jäin aineeseen "koukkuun" ja oon käyttänyt sitä nyt leukaani (ja välillä muuallekin) 9 vuotta, joka ikinen yö ja päivä. Leuassani on todella syvällä pitkiä ihomatoja ja mustapäitä. Brevoxyl on auttanut pitämään ne peitossa, mutta aina niitä tulee vaan lisää tai ne tulevat paremmin näkyviin, jos lopetan edes päiväksi Brevoxylin käytön.

        Nyt oon miettinyt, että mun pitäis lopettaa tuo voide, koska sitä ei tosiaan ois saanut käyttää kuin kuuriluontoisesti, ei vuosikausia. Mutta heti kun en laita voidetta, leuan mustapäät rehottaa, varsinkin jos laitan kosteusvoidetta. Kierre on johtanut varmaankin siihen, että leuan kuivattaminen Brevoxylillä saa lopulta leuan työntämään ulos vaan enemmän talia! Lisäksi kasvoni eivät oikeen enää edes rusketu. Menen nyt kosmetologille ensi vkolla kasvohoitoon ja ajattelin käydä myös ihotautilääkärin juttusilla.

        Kierrettä en siis suosittele kenellekään. Käyttäkää vaikka vuosi, mutta alkää 9 vuotta niinkuin mä!
        Toivon, että nyt 25-vuotiaana saisin tasaisen leaun jollain muulla konstilla kuin ainaisella akne-rasvan käytöllä.

        Jep, brevoxylia tullu käytetty viimeiset n. 7 vuotta, sitä ennen muitakin apteekin käsikauppatavaraa kokeiltu ainakin 5v esim. basiron, widmer jne. Brevoxyl koukutti pahasti, välillä oon yrittäny olla päivän pari ilman, joskus jopa viikon ja naama alkoi kukkimaan niin pahasti että brevoxyl piti ottaa aina uudestaan käyttöön ja parantuminen kesti, naama alkoi näyttää niin pahalta... Alkoi ärsyttämään brevoxylin käyttö, marssin ihotautilääkäriin, joka totes, että "oisit päässyt niin paljon helpommalla kun olisit tullut heti kun ongelma alkoi". Mulla siis akne ollut jo 15 vuotta riesana, kulkee meillä suvussa geeneissä, ei auta vaikka kuinka terveet elämäntavat, kalliit ihonhoitotuotteet jne. Brevoxyliä voin suositella, mulla meni akne edes siedettävälle tasolle ja pystyi elämään edes vähän normaalimpaa elämää sen avulla, toisaalta oli aika masentavaa ajatella että joutuis käyttää sitä koko loppuelämän ja silti ei iho hyvä. Nyt on mieletöntä kun ihotautilääkärin määräämät lääkkeet on alkanut tehoomaan, ja brevoxyliä ei saa käyttää edes kuurin aikana käyttää. Miten ihanaa mennä nukkumaan kun ei tartte varoa tyynyliinojen ja lakanoiden pilalle menoa! :)


      • Akne koko elämän
        Akne koko elämän kirjoitti:

        Jep, brevoxylia tullu käytetty viimeiset n. 7 vuotta, sitä ennen muitakin apteekin käsikauppatavaraa kokeiltu ainakin 5v esim. basiron, widmer jne. Brevoxyl koukutti pahasti, välillä oon yrittäny olla päivän pari ilman, joskus jopa viikon ja naama alkoi kukkimaan niin pahasti että brevoxyl piti ottaa aina uudestaan käyttöön ja parantuminen kesti, naama alkoi näyttää niin pahalta... Alkoi ärsyttämään brevoxylin käyttö, marssin ihotautilääkäriin, joka totes, että "oisit päässyt niin paljon helpommalla kun olisit tullut heti kun ongelma alkoi". Mulla siis akne ollut jo 15 vuotta riesana, kulkee meillä suvussa geeneissä, ei auta vaikka kuinka terveet elämäntavat, kalliit ihonhoitotuotteet jne. Brevoxyliä voin suositella, mulla meni akne edes siedettävälle tasolle ja pystyi elämään edes vähän normaalimpaa elämää sen avulla, toisaalta oli aika masentavaa ajatella että joutuis käyttää sitä koko loppuelämän ja silti ei iho hyvä. Nyt on mieletöntä kun ihotautilääkärin määräämät lääkkeet on alkanut tehoomaan, ja brevoxyliä ei saa käyttää edes kuurin aikana käyttää. Miten ihanaa mennä nukkumaan kun ei tartte varoa tyynyliinojen ja lakanoiden pilalle menoa! :)

        Sen verran unohtu tosta brevoxylista vielä sanoa, et mullakaan ei naama enää rusketu ollenkaan, vaikka olisi 2vkoa etelän lämmössä suojakertoimella 12. Käytän ainetta vaan iltaisin (ei saa käyttää auringon paisteessa). Naama on vaan tasaisen valkoinen verrattuna muuhun kroppaan. Toivottavasti nyt brevoxylin lopettamisen jälkeen naama taas ruskettuis, koska se on silloin niin paljon tasaisemman värinen ja aknen jäljet/punaisuus ei näy niin helposti.


      • Hmph.....
        Akne koko elämän kirjoitti:

        Sen verran unohtu tosta brevoxylista vielä sanoa, et mullakaan ei naama enää rusketu ollenkaan, vaikka olisi 2vkoa etelän lämmössä suojakertoimella 12. Käytän ainetta vaan iltaisin (ei saa käyttää auringon paisteessa). Naama on vaan tasaisen valkoinen verrattuna muuhun kroppaan. Toivottavasti nyt brevoxylin lopettamisen jälkeen naama taas ruskettuis, koska se on silloin niin paljon tasaisemman värinen ja aknen jäljet/punaisuus ei näy niin helposti.

        Itse oon käyttäny kohta kyseistä voidetta yli viisi viikkoa, ja ei oo näkyny muuta tuloksia, että finnejen tulo on vähentyny hieman. Näkisin kuitenkin, että tästä voiteesta on ollu enemmän haittaa, kun hyötyä, kun iho on nyt aivan kamalassa kunnossa mm. ihoa irtoilee paljon, punottaa ja kirvelee kamalasti. Ajattelin kuitenkin käyttä ton toisen tuubin loppuun, mutta kolmatta tuubia en enää osta! Lähinnä käytän vain Brevoxyliä siksi, että se ehkäisee Bactosan kapseleiden ihon pintaan nostamien epäpuhtauksien aiheuttamia uusia finnejä. Nyt, jos kerron lopuksi vielä tuosta Bactosan kapseleista. Kyseistä tuotetta saa mm. Sokoksesta ja luontaistuoteliikkeistä. Olen käyttäny noita kohta kaks viikkoa ja ei oo oikein minkäänlaisia vaikutuksia havaittavissa, no ehkä vähän finneistä jääneiden näppyjen punoitus on vähentynyt. Ei ole tullut sitä ns. "pahenemis-vaihetta", mutta ei nyt mitään paranemistakaan. Vaikka lupaillaan, että tuloksia alkaa näkyä kahden viikon jälkeen, ja että kahdeksan viikon jälkeen näpyt ovat vähentyneet 95%, niin ei ainakaan minulla ole (taas katteettomia lupauksia..). No odotellaan kyseisiä tuloksia. ^^ Ps. Bactosanista vielä sen verran, että pistää mahan kivasti toimimaan ainakin minulla, koska kapselit ovat maito-pohjaisia.


      • fsrfst
        Hmph..... kirjoitti:

        Itse oon käyttäny kohta kyseistä voidetta yli viisi viikkoa, ja ei oo näkyny muuta tuloksia, että finnejen tulo on vähentyny hieman. Näkisin kuitenkin, että tästä voiteesta on ollu enemmän haittaa, kun hyötyä, kun iho on nyt aivan kamalassa kunnossa mm. ihoa irtoilee paljon, punottaa ja kirvelee kamalasti. Ajattelin kuitenkin käyttä ton toisen tuubin loppuun, mutta kolmatta tuubia en enää osta! Lähinnä käytän vain Brevoxyliä siksi, että se ehkäisee Bactosan kapseleiden ihon pintaan nostamien epäpuhtauksien aiheuttamia uusia finnejä. Nyt, jos kerron lopuksi vielä tuosta Bactosan kapseleista. Kyseistä tuotetta saa mm. Sokoksesta ja luontaistuoteliikkeistä. Olen käyttäny noita kohta kaks viikkoa ja ei oo oikein minkäänlaisia vaikutuksia havaittavissa, no ehkä vähän finneistä jääneiden näppyjen punoitus on vähentynyt. Ei ole tullut sitä ns. "pahenemis-vaihetta", mutta ei nyt mitään paranemistakaan. Vaikka lupaillaan, että tuloksia alkaa näkyä kahden viikon jälkeen, ja että kahdeksan viikon jälkeen näpyt ovat vähentyneet 95%, niin ei ainakaan minulla ole (taas katteettomia lupauksia..). No odotellaan kyseisiä tuloksia. ^^ Ps. Bactosanista vielä sen verran, että pistää mahan kivasti toimimaan ainakin minulla, koska kapselit ovat maito-pohjaisia.

        Mä oon ostanut noita elivo kapseleita ja syönyt niitä asta 5 ja olen huomannut jo tuloksen! Finnejä on tullot vain 2 lisää vaikka yleensä tulee päivässä vähintään 2 finni'ä ja punoitus hävinnyt!


      • ploploploplo
        fsrfst kirjoitti:

        Mä oon ostanut noita elivo kapseleita ja syönyt niitä asta 5 ja olen huomannut jo tuloksen! Finnejä on tullot vain 2 lisää vaikka yleensä tulee päivässä vähintään 2 finni'ä ja punoitus hävinnyt!

        En nyt jaksa hirveesti lukee tosta ylempää noita kommentteja ku niitä on niin perkeleesti. Eli siis tehoaako tää kyseinen aine ihan niin kun finneihin pelkästään, eli ei siis akneen. Siis itelläni ei oo aknea, vaan sellasia ihan normaaleja finnejä mistä tulee sitä valkosta mömmöö. Ja sitten mustapäitäkin on. Niitä finnejä on siis jonkun verran ja ois kiva jos niistä pääsis eroon... Vai onks tää Brevoxyl nimenomaan tarkoitettu akneen, siis sellaseen ihan kunnon mätäpaiseakneen?


      • lhlkh
        ploploploplo kirjoitti:

        En nyt jaksa hirveesti lukee tosta ylempää noita kommentteja ku niitä on niin perkeleesti. Eli siis tehoaako tää kyseinen aine ihan niin kun finneihin pelkästään, eli ei siis akneen. Siis itelläni ei oo aknea, vaan sellasia ihan normaaleja finnejä mistä tulee sitä valkosta mömmöö. Ja sitten mustapäitäkin on. Niitä finnejä on siis jonkun verran ja ois kiva jos niistä pääsis eroon... Vai onks tää Brevoxyl nimenomaan tarkoitettu akneen, siis sellaseen ihan kunnon mätäpaiseakneen?

        Eli: Mustapäihin ei tehoa, eikä vie niitä myöskään myös, mätäpaiseisiin tehoaa suht hyvin, ehkäisee niiden kasvua, parantaa nopeammin, estää jopa kokonaan sen alkavan paiseen.


      • ploploploploploplo
        lhlkh kirjoitti:

        Eli: Mustapäihin ei tehoa, eikä vie niitä myöskään myös, mätäpaiseisiin tehoaa suht hyvin, ehkäisee niiden kasvua, parantaa nopeammin, estää jopa kokonaan sen alkavan paiseen.

        Okei.... entäs onkos se kovin tujua tavaraa, eli siis kuivaako ihoa ihan mielettömästi tai muuta? Siis kun itelläni ei aknea ole kuten sanottua, vaan finnejä pelkästään joka puolella naamaa. Ja nekään ei mitää toivottomia ole, mutta arpia on niistä jäänyt vähän ympäri naamaa ym. Ja voiko tätä käyttää sitten myös kroppaan, koska selässä ja rintakehässä on niitä finnejä kans.


      • edrty
        ploploploploploplo kirjoitti:

        Okei.... entäs onkos se kovin tujua tavaraa, eli siis kuivaako ihoa ihan mielettömästi tai muuta? Siis kun itelläni ei aknea ole kuten sanottua, vaan finnejä pelkästään joka puolella naamaa. Ja nekään ei mitää toivottomia ole, mutta arpia on niistä jäänyt vähän ympäri naamaa ym. Ja voiko tätä käyttää sitten myös kroppaan, koska selässä ja rintakehässä on niitä finnejä kans.

        Kyllä brevoxyl auttaa sekä finneihin että mustapäihin. Mutta en suosittele sitä, koska se kuivattaa ja siitä jää arpia. Suosittelen ostamaan kirkas iho kapseleita ja vetämään niitä päivällä 1 kpl ja illalle bactosania kosteusvoidetta.


      • plopoplo
        edrty kirjoitti:

        Kyllä brevoxyl auttaa sekä finneihin että mustapäihin. Mutta en suosittele sitä, koska se kuivattaa ja siitä jää arpia. Suosittelen ostamaan kirkas iho kapseleita ja vetämään niitä päivällä 1 kpl ja illalle bactosania kosteusvoidetta.

        Niinno tietystihän se kuivaa mutta sitten vaan jotaan kosteusvoidetta sen kanssa... eikös se näin yleensä mee.


      • minäolenjoulupukki
        plopoplo kirjoitti:

        Niinno tietystihän se kuivaa mutta sitten vaan jotaan kosteusvoidetta sen kanssa... eikös se näin yleensä mee.

        Aattelin käydä ostamassa nyt Brevoxyliä lähiaikoina. Varmaan sillä oo mitään väliä mitä tuotteita käyttää tän kanssa samaan aikaan? Esim. millä aineella puhistaa naaman, ite oon käyttäny Clearasilia. Ja sitten tietty kosteusvoidetta pitää varmaan laittaa aika runsaasti... Ylempien kommenttien perusteella on toiminut hienosti, toivottavasti toimii itellänikin. :)


      • inlinefff
        minäolenjoulupukki kirjoitti:

        Aattelin käydä ostamassa nyt Brevoxyliä lähiaikoina. Varmaan sillä oo mitään väliä mitä tuotteita käyttää tän kanssa samaan aikaan? Esim. millä aineella puhistaa naaman, ite oon käyttäny Clearasilia. Ja sitten tietty kosteusvoidetta pitää varmaan laittaa aika runsaasti... Ylempien kommenttien perusteella on toiminut hienosti, toivottavasti toimii itellänikin. :)

        Voihan brevoxyliä käyttää vain ongelmakohtiin.

        Itselläni on herkkä iho, mutta brevoxyl ei ole aiheuttanut pahoja sivuoireita. Yksilöllistä.


      • minäolenjoulupukki
        inlinefff kirjoitti:

        Voihan brevoxyliä käyttää vain ongelmakohtiin.

        Itselläni on herkkä iho, mutta brevoxyl ei ole aiheuttanut pahoja sivuoireita. Yksilöllistä.

        Ai niin, piti vielä kysyä että voiko tätä käyttää kroppaan kanssa? Selkä on aivan karseessa kunnossa nimittäin... :s


      • helvetti
        minäolenjoulupukki kirjoitti:

        Ai niin, piti vielä kysyä että voiko tätä käyttää kroppaan kanssa? Selkä on aivan karseessa kunnossa nimittäin... :s

        Kävin hakemassa yks päivä nyt apteekista tätä Brevoxyliä. Sitä vaan piti kysyä että kauan kestää että saa täyden vaikutuksen tän aineen kanssa? Reilun viikon nyt käyttäny, iho joskus vähän kutiaa ja hilseilee ja lohkeilee, mutta normaaliahan se vissiin on. Kyllä noita finnejä on vieläkin pukannut, saa sitten nähdä auttaako tää aine ollenkaan.


      • plöööplööööö
        helvetti kirjoitti:

        Kävin hakemassa yks päivä nyt apteekista tätä Brevoxyliä. Sitä vaan piti kysyä että kauan kestää että saa täyden vaikutuksen tän aineen kanssa? Reilun viikon nyt käyttäny, iho joskus vähän kutiaa ja hilseilee ja lohkeilee, mutta normaaliahan se vissiin on. Kyllä noita finnejä on vieläkin pukannut, saa sitten nähdä auttaako tää aine ollenkaan.

        Tuossa ohjeessa tosiaan sanotaan, että sivuvaikutuksina saattaa ilmetä kuumotusta, lämmöntunnetta ja punoitusta. Tarkoitettaanko tuolla nimenomaan sitä kohtaa, mihin geeliä levittää, vai ilmeneekö se muuallakin. Esim jos laitan selkään, voiko esim. kasvot ruveta punoittamaan?


    • kala kuivalla maalla

      Olen itse käyttänyt Brevoxyliä semmoset pari kolme viikkoa 2x päivässä, muutamana päivänä kokeilin Basironia. Sen voin sanoa, että on meikäläisen ihoa kuivattanut aika rankasti tämä aine, mutta toisaalta kuukausia otsassani olleet finnit katosivat viikossa. Iho olikin lähes finnitön, kunnes menkkojen aikaan pukkasi pari. Vaikuttanut aika lailla kaikenlaisiin finneihin / näppylöihin, ei mustapäihin. Ensimmäisen viikon iho punersi / kuumotti pahasti, mutta enää on vaivana kuivuus. Toisaalta paradoksimaista on se, että ihoni alkaa myöhemmin päivästä myös rasvoittumaan kamalasti.

      On kyllä tytölle hankala käyttää, sillä jos haluaa käyttää meikkiä Brevoxylin jälkeen, niin lopputulos on aika karmiva (varsinkin silloin kun kuivuus on maksimissa!). Uskon vahvasti, että vaihdan aineen Basironiin, joka ei ole koskaan kuivattanut ihoa näin pahasti ja yleensä on finnit pysyneet joten kuten myös poissa Basironin avulla.

      • girlllll

        aika outoo, kaikki valittaa et niitte iho hilseilee tost, oon käyttäny brevoxylii n. 2 päivää ja mun iho ei hilseile ja laitan tota jtn 2-4 kertaa päiväs ja aika paljon kerralla koko finnialueella (keskiotsa). ei oo kyl finnit lähtenykkää. pesen kasvot kasvogeelil aamusin ja iltasin ja joskus päivisin ja sen jälkee laitan kosteusvoidetta ihan perusmäärän ja sit tota brevoxylii. onks toi oikee/hyvä tapa? MIKSEI FINNIT LÄHE !? :'(


      • Tryffs
        girlllll kirjoitti:

        aika outoo, kaikki valittaa et niitte iho hilseilee tost, oon käyttäny brevoxylii n. 2 päivää ja mun iho ei hilseile ja laitan tota jtn 2-4 kertaa päiväs ja aika paljon kerralla koko finnialueella (keskiotsa). ei oo kyl finnit lähtenykkää. pesen kasvot kasvogeelil aamusin ja iltasin ja joskus päivisin ja sen jälkee laitan kosteusvoidetta ihan perusmäärän ja sit tota brevoxylii. onks toi oikee/hyvä tapa? MIKSEI FINNIT LÄHE !? :'(

        Sivulla acne.org on neuvoja tämän bentsoyyliperoxidin käytöstä. Tuo brevoxyl siis sisältää tuota ainetta.


      • 28Asdasd
        girlllll kirjoitti:

        aika outoo, kaikki valittaa et niitte iho hilseilee tost, oon käyttäny brevoxylii n. 2 päivää ja mun iho ei hilseile ja laitan tota jtn 2-4 kertaa päiväs ja aika paljon kerralla koko finnialueella (keskiotsa). ei oo kyl finnit lähtenykkää. pesen kasvot kasvogeelil aamusin ja iltasin ja joskus päivisin ja sen jälkee laitan kosteusvoidetta ihan perusmäärän ja sit tota brevoxylii. onks toi oikee/hyvä tapa? MIKSEI FINNIT LÄHE !? :'(

        Sun pitäs laittaa sitä vain kerran iltasella


      • hoihojp
        girlllll kirjoitti:

        aika outoo, kaikki valittaa et niitte iho hilseilee tost, oon käyttäny brevoxylii n. 2 päivää ja mun iho ei hilseile ja laitan tota jtn 2-4 kertaa päiväs ja aika paljon kerralla koko finnialueella (keskiotsa). ei oo kyl finnit lähtenykkää. pesen kasvot kasvogeelil aamusin ja iltasin ja joskus päivisin ja sen jälkee laitan kosteusvoidetta ihan perusmäärän ja sit tota brevoxylii. onks toi oikee/hyvä tapa? MIKSEI FINNIT LÄHE !? :'(

        Eihän ne finnit parissa päivässä Brevoxylillä välttämättä lähe. Ehkä viikon tai kahen päästä näkee jo tuloksia, ja onnhan se yksilöllistä. Kannattaa vaa oottaa :)


    • JemppuMoi

      Aloitin Brevoxylin käytön pitkän harkinnan jälkeen,sillä olen kuullut että kuivattaa aika paljon.Olen nyt käyttänyt sitä kerran ja huomasin tulosksia. Isoimmat finnit eivät lähteneet kerta käytöllä mutta olivat kuivuneet ja pienet näppylät oli kadonneet.
      Jos on ongelmana kasvojen rasvaisuus ja punoitus suosittelen Dr.Hauschan savinaamiota. Naamion jälkeen kasvot olivat tasaisen väriset ja mustapäät olivat lähteneet.
      Muutkin hauschan tuotteet epäpuhtäälle iholle ovat parhaita mitä olen kokeillut.
      Sinkki tabletit auttaa myös. Itse syön aamuisin bactosania ja iltaisin sinkkiä ja olen huomannut että selästä ovat finnit kadonneet.

      • Finniturpa

        Tuo Brevoxyl- finnivoide/aknevoide näyttää todella lupaavalta! Menee kyllä ostoslappuun, heti kun kerkeän. Ensinnä pitäisi katsoa onko noista finnivoiteista mitään apua mitä hiljattain ostin, niitä nääs on tuolla kaapissa n. 5.
        Jos harkitset Clerasillin ostoa, niin en suosittele. Se on tarkoitettu niille, joilla on yksi finni vuodessa. Clerasillin voiteet/aineet ovat tehottomia niille joille tulee viikottain uusia finnejä, ei tarvtise olla edes akne. Clearasillin sijasta jos et viitsi käydä apteekin hyllyltä ostamassa jotakin ainetta niin kaupoista löytyy esim. Neutrogena nimistä finnivoidetta, joka on mielestäni ihan hyvä. Neutrogena sarjassa saa monenlaisille ongelmille aineita kuten mustapäille ja finneille. Vaikka tuntuu, että kaikki apteekin tuotteet ovat maailman parhaita, se ei ole totta. Osa niistä on ihan surkeaa, joten kannattaa katsoa mitä ostat. Hyvän ei tarvitse aina olla kallista.
        Jos sinulla on akne, niin Vichy nimistä tuotesarjaa suosittelen. Ne on tarkoitettu erityisesti akne- iholle ja saa vain apteekista (ilman reseptiä). Hintaa niillä on päälle 10€.


      • Brevoxyliä ;)
        Finniturpa kirjoitti:

        Tuo Brevoxyl- finnivoide/aknevoide näyttää todella lupaavalta! Menee kyllä ostoslappuun, heti kun kerkeän. Ensinnä pitäisi katsoa onko noista finnivoiteista mitään apua mitä hiljattain ostin, niitä nääs on tuolla kaapissa n. 5.
        Jos harkitset Clerasillin ostoa, niin en suosittele. Se on tarkoitettu niille, joilla on yksi finni vuodessa. Clerasillin voiteet/aineet ovat tehottomia niille joille tulee viikottain uusia finnejä, ei tarvtise olla edes akne. Clearasillin sijasta jos et viitsi käydä apteekin hyllyltä ostamassa jotakin ainetta niin kaupoista löytyy esim. Neutrogena nimistä finnivoidetta, joka on mielestäni ihan hyvä. Neutrogena sarjassa saa monenlaisille ongelmille aineita kuten mustapäille ja finneille. Vaikka tuntuu, että kaikki apteekin tuotteet ovat maailman parhaita, se ei ole totta. Osa niistä on ihan surkeaa, joten kannattaa katsoa mitä ostat. Hyvän ei tarvitse aina olla kallista.
        Jos sinulla on akne, niin Vichy nimistä tuotesarjaa suosittelen. Ne on tarkoitettu erityisesti akne- iholle ja saa vain apteekista (ilman reseptiä). Hintaa niillä on päälle 10€.

        Itse ostan tätä Brevoxyliä jonain päivänä tässä lähiaikoina apteekista, toivotaan, että siellä hyllyllä nyt on tätä. Kehtaamisesta se ei ole kiinni, että ei voi mennä ostamaan finnivoidetta. Se on ihan normaalia ja sille ei voi mitään. Finnejä ei sinäänsä voi ehkäistä mitenkään sillä ihmisillä on tietyt ihotyypit joille tulee finnejä. Aluksi vesi on paras keino ja pitämällä iho puhtaana. Heti kun finnejä alkaa tulemaan niin kannattaa kääntyä finni- voiteiden apuun. Itselläni on parin kuukauden sisällä alkanut tulemaan hirveä määrä finnejä, lähinää otsaan ja leukaan, mutta ongelma-alueita löytyy muualtakin. Akne taitaa tulla itsellekkin vaikka olen jo yli vuoden käyttänyt finnivoidetta. Aluksi oli satunnaisesti pari finniä ja silloin sitten ostin Clearasillin finnivoiteen ensimmäisen kerran.

        Brevoxylliä!


      • yeaha
        Brevoxyliä ;) kirjoitti:

        Itse ostan tätä Brevoxyliä jonain päivänä tässä lähiaikoina apteekista, toivotaan, että siellä hyllyllä nyt on tätä. Kehtaamisesta se ei ole kiinni, että ei voi mennä ostamaan finnivoidetta. Se on ihan normaalia ja sille ei voi mitään. Finnejä ei sinäänsä voi ehkäistä mitenkään sillä ihmisillä on tietyt ihotyypit joille tulee finnejä. Aluksi vesi on paras keino ja pitämällä iho puhtaana. Heti kun finnejä alkaa tulemaan niin kannattaa kääntyä finni- voiteiden apuun. Itselläni on parin kuukauden sisällä alkanut tulemaan hirveä määrä finnejä, lähinää otsaan ja leukaan, mutta ongelma-alueita löytyy muualtakin. Akne taitaa tulla itsellekkin vaikka olen jo yli vuoden käyttänyt finnivoidetta. Aluksi oli satunnaisesti pari finniä ja silloin sitten ostin Clearasillin finnivoiteen ensimmäisen kerran.

        Brevoxylliä!

        kosteusvoide brevoxyl:in kanssa ? ehdotuksia kiitos :)


      • i'm not wnb
        yeaha kirjoitti:

        kosteusvoide brevoxyl:in kanssa ? ehdotuksia kiitos :)

        Brevoxylin kanssa ei suositella käyttää muita aineita, mutta itse kylläkin käytän mm. Clearasillia ja Neutrogenaa.


      • cheap
        i'm not wnb kirjoitti:

        Brevoxylin kanssa ei suositella käyttää muita aineita, mutta itse kylläkin käytän mm. Clearasillia ja Neutrogenaa.

        Brevoxyli ei ole muuten edes kallista, vain 8-10€ riippuen apteekistasi. Kun esimerkiksi akneen hoitoon tarkoitetut Vichy -tuotteet maksavat n. 20€


      • auttava käsi
        cheap kirjoitti:

        Brevoxyli ei ole muuten edes kallista, vain 8-10€ riippuen apteekistasi. Kun esimerkiksi akneen hoitoon tarkoitetut Vichy -tuotteet maksavat n. 20€

        Brevoxyl pitäisi tehota mustapäihin ja finneihin, eli akneen. Koko kasvoissa pitäisi ruveta näkymään finnien poistuminen parissa viikossa. Päivittäin saisi vain käyttää 1-2 kertaa, jota kannattaa totella. Esimerkiksi, illalla ja aamulla. Brevoxyli aiheuttaa aluksi ihon hilseilyä, mikä on normaalia ja kuuluu tapahtua. Sänkyvaatteista voi lähteä väriä Brevoxylin takia, joten kannattaa huomioida ettei sitä pääse niihin. Hiusten värinkin haalistumista aiheuttaa. Jos kysymyksiä on niin parhaiten löydätte Brevoxylin nettisivuilta vastaukset ja ei kannata ajatella kahtaa vuotta ostaako vai eikö osta. Menet vain apteekkiin, otat hyllystä paketin ja koitat minkänlaista tämä aine on. Elämästä ei tule mitään jos aina ajattelet joka ikistä tekemistä.

        ( Itse aloitin juuri pari päivää sitten käyttään ja hyvältä tuotteelta tämä tietysti näyttää ja tuntuu. Kovin isoja muutoksia ei ole vielä näkynyt, mutta laitan vain yhden kerran päivässä kasvoille. Tätä saa apteekista ilman reseptiä )


      • Tsatsiki
        i'm not wnb kirjoitti:

        Brevoxylin kanssa ei suositella käyttää muita aineita, mutta itse kylläkin käytän mm. Clearasillia ja Neutrogenaa.

        No mutta kyllähän kasvojenpesuun tarkoitetut tuotteet ovat sallittuja. Pointti on oikeastaan siinä, että kuivattavatko ne liikaa ihoa. Clearasil on ainakin aika kuivattavaa.


      • Tsatsiki

        Eihän nyt hyvänen aika yhdellä käyttökerralla lähde finnit millään aineella, edes pienemmätkään! Lievänkin aknen kuriinsaamiseen saa yleensä varata kuukausia, ja sen jälkeen uusien finnien syntymistä pystyy ehkäisemään esim. juurikin Brevoxylillä

        Kärisvällisyyttä suosittelen nyt siihen Brevoxylin käyttöön...ja kosteuvoidetta sen Brevoxylin jälkeen kannattaa iholle laittaa.


      • Finni(tön)
        Tsatsiki kirjoitti:

        Eihän nyt hyvänen aika yhdellä käyttökerralla lähde finnit millään aineella, edes pienemmätkään! Lievänkin aknen kuriinsaamiseen saa yleensä varata kuukausia, ja sen jälkeen uusien finnien syntymistä pystyy ehkäisemään esim. juurikin Brevoxylillä

        Kärisvällisyyttä suosittelen nyt siihen Brevoxylin käyttöön...ja kosteuvoidetta sen Brevoxylin jälkeen kannattaa iholle laittaa.

        Niinhän se on Tsatsiki. ^^

        Brevoxylin mukaan finnit rupeavat kaikkoamaan parissa viikossa ja muilla valmisteilla n. 5 viikossa. "Eli kärsivällisyyttä", sanon minä. Itse en juuri ja juuri käyttänyt viikon ja ymmärrän, että menee aikaa, että finnit lähtevät. Tärkeintähän on se, että ne lähtevät.
        Jos sinulla on kamala kiire, niin osta vaikka peitekynä, jolla voit sitten peittää ne.


      • Finni((tön))
        Finni(tön) kirjoitti:

        Niinhän se on Tsatsiki. ^^

        Brevoxylin mukaan finnit rupeavat kaikkoamaan parissa viikossa ja muilla valmisteilla n. 5 viikossa. "Eli kärsivällisyyttä", sanon minä. Itse en juuri ja juuri käyttänyt viikon ja ymmärrän, että menee aikaa, että finnit lähtevät. Tärkeintähän on se, että ne lähtevät.
        Jos sinulla on kamala kiire, niin osta vaikka peitekynä, jolla voit sitten peittää ne.

        Joku kysyiki, että voiko käyttää mualle kroppaan, voi.
        Esimerkiksi selkään tai kaulaan, mutta älä laita liikaa herkille pakoille kuten kaulalle.


      • Finnitön ft. Turpa!
        Finni((tön)) kirjoitti:

        Joku kysyiki, että voiko käyttää mualle kroppaan, voi.
        Esimerkiksi selkään tai kaulaan, mutta älä laita liikaa herkille pakoille kuten kaulalle.

        Kivasti hilseilee ja kirvelee vähän nytten iho, kun n. tunti sitten laitoin kasvoille Brevoxyliä, mutta se kuuluu asiaan. Aamulla kuitenkin on se "hilseily kasvoissa" lievempi ja kun laittaa perus rasvaa
        kasvoille niin lähtee se hilseily tai jos et halua änkeä rasvaa tähän niin odota pari päivää niin se hilseyily lähtee. Itselläni ei ole vielä sänkyvaatteista lähtenyt väriä, mutta saa nähdä mitä aika tuo tullessaan. Muuten, iho näyttää nyt jo paljon paremmalta vaikka olen käyttänyt vaivaisen viikon. Finnejä on lähtenyt ihmeen nopeasti pois, mutta vielä paljon on Brevoxylillä tehtävää kasvoissani.


      • MIINUS!!
        Finnitön ft. Turpa! kirjoitti:

        Kivasti hilseilee ja kirvelee vähän nytten iho, kun n. tunti sitten laitoin kasvoille Brevoxyliä, mutta se kuuluu asiaan. Aamulla kuitenkin on se "hilseily kasvoissa" lievempi ja kun laittaa perus rasvaa
        kasvoille niin lähtee se hilseily tai jos et halua änkeä rasvaa tähän niin odota pari päivää niin se hilseyily lähtee. Itselläni ei ole vielä sänkyvaatteista lähtenyt väriä, mutta saa nähdä mitä aika tuo tullessaan. Muuten, iho näyttää nyt jo paljon paremmalta vaikka olen käyttänyt vaivaisen viikon. Finnejä on lähtenyt ihmeen nopeasti pois, mutta vielä paljon on Brevoxylillä tehtävää kasvoissani.

        Miks tuhlaatte rahaa johonki brevoxylii, menkää mielummin kasvoleikkaukseen niin säästätte selvää rahaa ja vaivaa.




        ÄLKÄÄ LAITTAKO MIINUKSIA!!!!!


      • lievän aknen owneri
        MIINUS!! kirjoitti:

        Miks tuhlaatte rahaa johonki brevoxylii, menkää mielummin kasvoleikkaukseen niin säästätte selvää rahaa ja vaivaa.




        ÄLKÄÄ LAITTAKO MIINUKSIA!!!!!

        elikkäs oon käyttäny tota tötköttiä ny kaks päivää ja mulla ei oo yhtään kuiva iho (oiskohan luonnostaan vaan ihan hirveen rasvane) ja varauduin et ois tullu jotain muuta oireita, mutta punttaminen on rauhoittunut jonkun verran, eikä ole yhtään kirvellykään vaikka olen pessyt naaman syväpuhdistavalla aineella aamuin illoin (tai sitten johtuu tuosta) odotan nyt innolla milloin nää näpyt lähtee pois, mulla on lievä akne ollu ala-asteelta asti eli about 4 vuotta ja oon kokeellu kaikkee ja tää tuntuu olevan ainut mikä tepsii


      • fasdgasddagsgdas
        lievän aknen owneri kirjoitti:

        elikkäs oon käyttäny tota tötköttiä ny kaks päivää ja mulla ei oo yhtään kuiva iho (oiskohan luonnostaan vaan ihan hirveen rasvane) ja varauduin et ois tullu jotain muuta oireita, mutta punttaminen on rauhoittunut jonkun verran, eikä ole yhtään kirvellykään vaikka olen pessyt naaman syväpuhdistavalla aineella aamuin illoin (tai sitten johtuu tuosta) odotan nyt innolla milloin nää näpyt lähtee pois, mulla on lievä akne ollu ala-asteelta asti eli about 4 vuotta ja oon kokeellu kaikkee ja tää tuntuu olevan ainut mikä tepsii

        niin mäki luulin jossain alkuvaiheessa mutta jos käytät illalla ja aamulla niin ehdit vielä vähentää käyttöä, sillä viikon kuluttua naamasi näyttää järkyttävältä! raportoi miltä kasvosi näyttävät viikon kuluttua?


      • Naisen pelastus
        fasdgasddagsgdas kirjoitti:

        niin mäki luulin jossain alkuvaiheessa mutta jos käytät illalla ja aamulla niin ehdit vielä vähentää käyttöä, sillä viikon kuluttua naamasi näyttää järkyttävältä! raportoi miltä kasvosi näyttävät viikon kuluttua?

        Luin mielenkiinnolla Brevoxyl-ketjua.
        Itselläni on ollut akne 15 vuotta, ja ainoa aine maailmassa mikä siihen on auttanut, on juuri Brevoxyl. Salvalla akne pysyy melkein kokonaan poissa. Vähän pelottaa mitä vaikutuksia se on elimistöön jättänyt, kun 10 vuotta olen ainetta käyttänyt, mutta enpä ole huomannut mitään haittavaikutuksia ainakaan vielä.
        Ihotautilääkärien määräämistä pitkistä antibioottikuureista, A-vitamiinivoiteista eikä hormonipillereistä ei ole ollut mitään apua akneen, pelkkiä haittavaikutuksia vain.
        Ainoa mikä Brevoxylin lisäksi voisi auttaa olisi kuulemma Roaccutan, mutta se on jo sen verran hurjaa ainetta, että mieluummin käytän Brevoxyliä vaikka sitten vielä toiset kymmenen vuotta.

        Olen välillä kokeillut elämää ilman Brevoxyliä, mutta jo muutaman viikon sisällä tilanne käy sietämättömäksi, kun akne rojahtaa koko kasvoille. Kun Brevoxylin käytön aloittaa jälleen uudelleen, tehoaa se jo parissa yössä.

        En tiedä mihin perustuu, mutta ihmeellinen aine on - suosittelen! Voi kummasti pelastaa naisen elämän.


      • qhit
        Naisen pelastus kirjoitti:

        Luin mielenkiinnolla Brevoxyl-ketjua.
        Itselläni on ollut akne 15 vuotta, ja ainoa aine maailmassa mikä siihen on auttanut, on juuri Brevoxyl. Salvalla akne pysyy melkein kokonaan poissa. Vähän pelottaa mitä vaikutuksia se on elimistöön jättänyt, kun 10 vuotta olen ainetta käyttänyt, mutta enpä ole huomannut mitään haittavaikutuksia ainakaan vielä.
        Ihotautilääkärien määräämistä pitkistä antibioottikuureista, A-vitamiinivoiteista eikä hormonipillereistä ei ole ollut mitään apua akneen, pelkkiä haittavaikutuksia vain.
        Ainoa mikä Brevoxylin lisäksi voisi auttaa olisi kuulemma Roaccutan, mutta se on jo sen verran hurjaa ainetta, että mieluummin käytän Brevoxyliä vaikka sitten vielä toiset kymmenen vuotta.

        Olen välillä kokeillut elämää ilman Brevoxyliä, mutta jo muutaman viikon sisällä tilanne käy sietämättömäksi, kun akne rojahtaa koko kasvoille. Kun Brevoxylin käytön aloittaa jälleen uudelleen, tehoaa se jo parissa yössä.

        En tiedä mihin perustuu, mutta ihmeellinen aine on - suosittelen! Voi kummasti pelastaa naisen elämän.

        Minkälainen ihotyyppi sinulla on ja onko aknesi miten paha? Toivottavasti toimisi itselläni tuo brevyxol.
        Millä muuten olet puhdistanut ihosi ennen brevyxolin laittoa ja mitä kosteusvoidetta käytät? Kiitos jos viitsit vastata :)


      • Naisen pelastus
        qhit kirjoitti:

        Minkälainen ihotyyppi sinulla on ja onko aknesi miten paha? Toivottavasti toimisi itselläni tuo brevyxol.
        Millä muuten olet puhdistanut ihosi ennen brevyxolin laittoa ja mitä kosteusvoidetta käytät? Kiitos jos viitsit vastata :)

        Vastaus kesti hieman, qhit, mutta jospa olet vielä kuulolla!

        Ihotyyppini on kosmetologin mukaan normaali sekaiho, mutta hormonaaliset tekijät aiheuttavat tuon aknen. Mikään kovin pahin akne minulla ei enää tässä iässä ole, mutta häiritsevä kuitenkin. Puhdistan ihon aamuin illoin herkän ihon puhdistusmaidolla / puhdistusemulsiolla (ei saa olla saippuapitoinen, joka taas kuivattaisi liikaa), viimeistelen puhdistuksen alkoholittomalla kasvovedellä ja käytän Avenen kasvovoidetta.

        Avene on Brevoxylin lisäksi hieno pelastus: kosmetologi vinkkasi, että Avenen kosteusvoiteet ovat sellaisia joilla akneiho paranee usein ihmeenlaisesti. Erityisesti Avenen Trixera -voide yöksi laitettuna parantaa aknea pois melkein yhtä tehokkaasti kuin Brevoxyl. Brevoxyliä laitan sitten ongelmakohtiin yöksi ja myös aamuisin.

        Kyllä Brevoxyliä kannattaa kokeilla - onhan se terveellisempi vaihtoehto kuin Roaccutan, jotan tuntuvat miehille tarjoavan ainoana ratkaisuna aknen hoitoon.

        Siis mars apteekkiin: saippuaton mieto puhdistusaine alkoholiton kasvovesi öljytön kasvovoide brevoxyl. Akneiholle tarkoitettuja tuotteita en suosittele: ovat liian ärtsyjä ja kuivattavat ihoa vain entisestään. Sitä kautta ne itselläni ainakin vain pahentavat aknea. Herkän ja kuivan ihon tuotteet sopivat paremmin.


      • qhit
        Naisen pelastus kirjoitti:

        Vastaus kesti hieman, qhit, mutta jospa olet vielä kuulolla!

        Ihotyyppini on kosmetologin mukaan normaali sekaiho, mutta hormonaaliset tekijät aiheuttavat tuon aknen. Mikään kovin pahin akne minulla ei enää tässä iässä ole, mutta häiritsevä kuitenkin. Puhdistan ihon aamuin illoin herkän ihon puhdistusmaidolla / puhdistusemulsiolla (ei saa olla saippuapitoinen, joka taas kuivattaisi liikaa), viimeistelen puhdistuksen alkoholittomalla kasvovedellä ja käytän Avenen kasvovoidetta.

        Avene on Brevoxylin lisäksi hieno pelastus: kosmetologi vinkkasi, että Avenen kosteusvoiteet ovat sellaisia joilla akneiho paranee usein ihmeenlaisesti. Erityisesti Avenen Trixera -voide yöksi laitettuna parantaa aknea pois melkein yhtä tehokkaasti kuin Brevoxyl. Brevoxyliä laitan sitten ongelmakohtiin yöksi ja myös aamuisin.

        Kyllä Brevoxyliä kannattaa kokeilla - onhan se terveellisempi vaihtoehto kuin Roaccutan, jotan tuntuvat miehille tarjoavan ainoana ratkaisuna aknen hoitoon.

        Siis mars apteekkiin: saippuaton mieto puhdistusaine alkoholiton kasvovesi öljytön kasvovoide brevoxyl. Akneiholle tarkoitettuja tuotteita en suosittele: ovat liian ärtsyjä ja kuivattavat ihoa vain entisestään. Sitä kautta ne itselläni ainakin vain pahentavat aknea. Herkän ja kuivan ihon tuotteet sopivat paremmin.

        Kiitokset vastauksesta!
        Itse olen nyt käyttänyt brevoxylia jonkin aikaa sillä tavoi, että iltaisin huuhtelen naaman suihkussa ja sitten kuivuttua brevoxyliä naamaan. Siitä sitten parin tunnin päästä bebanthen emulsiovoidetta. Bebanthenia laitan myös aamuisin ja muulloin päivällä jos naama tuntuu kuivalta.

        Tällä tavoin finnit pysyi kurissa, muttä tätä kesti vain viikon :( Voisikohan tämä olla pahenemisvaihe vai eikö tuo yhdistelmä vain toimi? Joka tapauksessa kiitos antamistasi vinkeistä, ehdottomasti kokeiltava sinun mainitsemia tuotteita :)


      • Naisen pelastus
        qhit kirjoitti:

        Kiitokset vastauksesta!
        Itse olen nyt käyttänyt brevoxylia jonkin aikaa sillä tavoi, että iltaisin huuhtelen naaman suihkussa ja sitten kuivuttua brevoxyliä naamaan. Siitä sitten parin tunnin päästä bebanthen emulsiovoidetta. Bebanthenia laitan myös aamuisin ja muulloin päivällä jos naama tuntuu kuivalta.

        Tällä tavoin finnit pysyi kurissa, muttä tätä kesti vain viikon :( Voisikohan tämä olla pahenemisvaihe vai eikö tuo yhdistelmä vain toimi? Joka tapauksessa kiitos antamistasi vinkeistä, ehdottomasti kokeiltava sinun mainitsemia tuotteita :)

        Harmi jos Brevoxyl ei auttanut kuin viikon verran. :(

        Bebanthen kuulostaa aika jytyltä aineelta kasvoihin, itselläni sellainen ainakin pahentaisi aknea. Ja itse teen toisin päin: eli aamuin illoin ensin kasvojen pesu hellävaraisella puhdistusemulsiolla, sitten kasvovoide koko kasvoille ja viimeiseksi brevoxyl ongelmakohtiin.

        Mitä jos kokeilisit bebanthenin tilalla jotain vähemmän rasvaista kasvovoidetta. Edelleen Avenea suosittelen lämpimästi. Hintava, mutta toimiva. :)


      • qhit
        Naisen pelastus kirjoitti:

        Harmi jos Brevoxyl ei auttanut kuin viikon verran. :(

        Bebanthen kuulostaa aika jytyltä aineelta kasvoihin, itselläni sellainen ainakin pahentaisi aknea. Ja itse teen toisin päin: eli aamuin illoin ensin kasvojen pesu hellävaraisella puhdistusemulsiolla, sitten kasvovoide koko kasvoille ja viimeiseksi brevoxyl ongelmakohtiin.

        Mitä jos kokeilisit bebanthenin tilalla jotain vähemmän rasvaista kasvovoidetta. Edelleen Avenea suosittelen lämpimästi. Hintava, mutta toimiva. :)

        Viikon jälkeen taisi ollakin pahenemisvaihe sillä nyt on taas alkanut olemaan paljon vähemmän finnejä, silloin tällöin tulee yksi naamaan. Ajattelin kokeilla bentsoyyliperoksidi hoitoa (http://acne.fi/aknen-hoito/bentsoyyliperoksidi.html). Bepanthenin tilalle vaihtaisin varmaankin humektanin tai sitten tuon suosittelemasi avenen ja ihon puhdistukseksi neutrogenan visibly clearia, jollei ole parempia ehdotuksia kenelläkään.

        Kiitokset sinulle neuvoista. Toivottavasti toimii brevyxoli jatkossakin.

        Laitan vaikka muutaman viikon päästä raporttia tänne sitten että miten tuo bentsoyyliperoksidi hoito on toiminut.


      • Naisen pelastus
        qhit kirjoitti:

        Viikon jälkeen taisi ollakin pahenemisvaihe sillä nyt on taas alkanut olemaan paljon vähemmän finnejä, silloin tällöin tulee yksi naamaan. Ajattelin kokeilla bentsoyyliperoksidi hoitoa (http://acne.fi/aknen-hoito/bentsoyyliperoksidi.html). Bepanthenin tilalle vaihtaisin varmaankin humektanin tai sitten tuon suosittelemasi avenen ja ihon puhdistukseksi neutrogenan visibly clearia, jollei ole parempia ehdotuksia kenelläkään.

        Kiitokset sinulle neuvoista. Toivottavasti toimii brevyxoli jatkossakin.

        Laitan vaikka muutaman viikon päästä raporttia tänne sitten että miten tuo bentsoyyliperoksidi hoito on toiminut.

        Hei, kiva oli kuulla että tilanne meni taas parempaan suuntaan. Toivottavasti iho on pysynytkin hyvänä?
        Bentsoyyliperoksidin hoito-ohjeet kuulostavat järkeviltä, ja tuollakin vakuuteltiin että sivuvaikutuksia ei ole (huh...kiva tietää kun 10 vuotta on tullut bentsoyyliperoksidia kasvoihin mätettyä!). Itselläni tuo aine tosiaankin on ainoa mikä on auttanut, vaikka hormoniperäinen akne onkin.

        Laita raporttia kun ehdit, mukavaa joulunaikaa!


      • qhit
        Naisen pelastus kirjoitti:

        Hei, kiva oli kuulla että tilanne meni taas parempaan suuntaan. Toivottavasti iho on pysynytkin hyvänä?
        Bentsoyyliperoksidin hoito-ohjeet kuulostavat järkeviltä, ja tuollakin vakuuteltiin että sivuvaikutuksia ei ole (huh...kiva tietää kun 10 vuotta on tullut bentsoyyliperoksidia kasvoihin mätettyä!). Itselläni tuo aine tosiaankin on ainoa mikä on auttanut, vaikka hormoniperäinen akne onkin.

        Laita raporttia kun ehdit, mukavaa joulunaikaa!

        Vaihdoin tuon Bepanthenin perusvarmaan Humektaniin. Suosittelemaasi Avenen tuotteessa jäi mietityttämään nuo kaikki kasvi- ja kookosöljyt, kun tuossa bentsoyyliperoksidi hoidossa sanottiin että voide ei saisi olla öljypitoinen. Mitä mieltä olet, haittaako nuo öljyt vai ovatko ne juuri hyviä ihon kunnossa pitämiseksi?

        Nyt viime viikon lopulla tuli muutamia finnejä naamaan, mutta ei pahempaa. Finnit ovat lähinnä olleet nopeasti pintaan tulleita valkopäitä mitään kipeitä paiseita. Tämä voisi olla tuossa bentsoyyliperoksidi hoidossa mainittua ihon puhdistumista, ainakin toivon mukaan.

        Semmoinen kysymys vielä, että onko tuo Avène Trixera vaalentanut sinulla finnijen jättämiä punaisia arpia tai onko sinulla kokemusta Avene Diacnealista? Avene Diacnealin ainakin luvataan luvataan vaalentavan finniarpia.

        Hyvää uutta vuotta!


      • qhit
        qhit kirjoitti:

        Vaihdoin tuon Bepanthenin perusvarmaan Humektaniin. Suosittelemaasi Avenen tuotteessa jäi mietityttämään nuo kaikki kasvi- ja kookosöljyt, kun tuossa bentsoyyliperoksidi hoidossa sanottiin että voide ei saisi olla öljypitoinen. Mitä mieltä olet, haittaako nuo öljyt vai ovatko ne juuri hyviä ihon kunnossa pitämiseksi?

        Nyt viime viikon lopulla tuli muutamia finnejä naamaan, mutta ei pahempaa. Finnit ovat lähinnä olleet nopeasti pintaan tulleita valkopäitä mitään kipeitä paiseita. Tämä voisi olla tuossa bentsoyyliperoksidi hoidossa mainittua ihon puhdistumista, ainakin toivon mukaan.

        Semmoinen kysymys vielä, että onko tuo Avène Trixera vaalentanut sinulla finnijen jättämiä punaisia arpia tai onko sinulla kokemusta Avene Diacnealista? Avene Diacnealin ainakin luvataan luvataan vaalentavan finniarpia.

        Hyvää uutta vuotta!

        finnit eivät siis ole olleet mitää kipeitä paiseita


      • qhit
        qhit kirjoitti:

        finnit eivät siis ole olleet mitää kipeitä paiseita

        Taisin iloita liian aikaisin, koska heti seuraavana päivänä alkoi tulla finnejä ja nyt semmosia kunnon finnejä on jo 5. Alan todella toivoa että tämä on sitä puhdistumista eikä kestäisi kauan.

        Käytän Brevoxyliä vain iltaisin, koska kahdesti päivässä käytettynä se kuivasi ihon todella pahasti ja iho alkoi hilseilemään. Pitäisikö koittaa ruveta käyttämään kahdesti päivässä?


    • heisson

      Tarviiko Brevoxylin käyttöön lääkärin määräys, vai voiko sen käyä ostamassa ilman lääkärinreseptiä ja alkaa käyttämään?

      • moidoooo

        eli brevoxylin saa apteekista ilman reseptiä


      • Myrttikasvot omistan
        moidoooo kirjoitti:

        eli brevoxylin saa apteekista ilman reseptiä

        Samat asiat toistuu tässä aiheessa monta kertaa, mutta mikäs siinä. Itse olen käyttänyt n. 3 kuukautta ainetta, ja tehoaa. Tietysti finnejä tulee ongelma alueille, mutta kaikkoaa n. 1-4 viikossa siitä kun ne tulivat. Käytän Brevoxylin lisäksi Neutrogenan 2 in 1 puhdistusainetta.

        Pari vinkkiä ostajalle

        - Brevoxylin saa apteekista ILMAN RESEPTIÄ. Eli selvällä suomenkielellä; Menet apteekkiin, otat hyllystä paketin, maksat ja sitten teet sillä mitä ikinä haluat.
        - Brevoxyl maksaa n. 8-11 euroa, riippuen apteekistasi.
        - Lähes kaikista apteekeista löytyy tätä tuotetta, ja jos ei löydy niin voit pyytää heitä tilaamaan sen aptekkiisi.
        - Sanotaan, että aine voi jopa sänkyvaatteiden väriä haalistaa tms. itselläni ei ainakaan ole näkynyt tälläistä. Uskon, että ei sinulla tule tälläistä sänkyvaate jupakkaa jos laitat Brevoxyliä iltaisin n. 1 tunti ennen kuin menet nukkumaan
        - Brevoxyliä voi käyttää 1-2 kertaa päivässä
        - Hilseily kuuluu asiaan eli on normaalia, hilseily lähtee iholta pois jos pidät n. 2 päivän tauon tai laitat kosteusvoidetta tai rasvaa tms.
        - Brevoxylillä on omat kotisivut, kannattaa käydä siellä. --> http://www.bitelab.fi/brevoxyl/brevoxyl_etusivu.html
        - Sen jälkeen kun alat käyttää niin ei ne finnit kaikkoa parissa päivässä, siinä menee aikaa. n. 6 viikossa rupeaa näkymään huomattavia tuloksia. Itse niitä ei aina huomaa, mutta voithan ottaa vaikka kuvan ennen kuin aloitit käyttään Brevoxyliä ja verrata tämän hetkistä kuvaa siihen vanhempaan ja finniseen.
        - Brevoxyli on ollut paras finnivoide, jonka olen tavannut. Tietysti kiistellään parhaasta, mutta jokaisella on oma mielipide.
        - Itse käytin Clearasilia ja petyin syvästi siihen, finnit eivät lähteneet millään. Suosittelen Clearasillia heille, joilla tulee ehkä yksi finni puolessa vuodessa.
        - Brevoxyli on tarkoitettu myös lievään akneeseen, eli voi olla vaikka pari finniä kasvoissa, ei tarvi olla kamalia rypelmiä otsassa tms. Itselläni on lievä akne eli leuassa ja ohtassa ilmenee finnejä parisen kappaletta kerrallaan.
        - Brevoxyliä ei tarvitse ottaa pois ja sen päällä voit pitää kevyttä meikkiä!
        - Brevoxyl sopii tytöille, pojille, naisille ja miehille-

        Tuossa kerroin, mitä lähinnä tuli mieleen. Kirjoitusvirheitä voi olla, mutta eihän me välitetä niistä. Nopeasti, kun kirjottaa ja ei ole mikään ylioppilas kirjoitus niin ne ovat sallittuja. Kaikki tekee virheitä...
        Jos jotain jäi ihmettelemään niin olen n. 14-vuotias poika.


    • tyyttö

      olen käyttänyt tätä brevoxyliä jotaain 4 päivää, mulla näyttää nyt kasvot paleltuneelta niiiltä kohin mihin olen tätä ainetta laittanut (ihan punaiset) rasvaan aina hyvin kasvoni jnejne. mitä tehdä? ;o en ole kovinihanan näköinen kun nenäni, otsa ja posket ovat aivan helottavan punaiset. ja aina kun laitan rasvaa ihoani kirvelee.. ennen tätä ei ole ollut mutta sen jälkeen kuin aloitin tuon brevoxylin käytön.

      • qhit

        kannattaa alussa laittaa vaan kerran päivässä ja vähän ja muistaa rasvata jonka jo näytät tekevän. noin 2vk päästä rupea laittamaan enemmän ainetta ja voit käyttää aamuisin ja iltaisin.

        jos tuntuu vielä kirvelevän vaikka käyttäysit vähän vain niin pidä muutaman päivän tauko ja kokeile uudestaan.


      • qhit
        qhit kirjoitti:

        kannattaa alussa laittaa vaan kerran päivässä ja vähän ja muistaa rasvata jonka jo näytät tekevän. noin 2vk päästä rupea laittamaan enemmän ainetta ja voit käyttää aamuisin ja iltaisin.

        jos tuntuu vielä kirvelevän vaikka käyttäysit vähän vain niin pidä muutaman päivän tauko ja kokeile uudestaan.

        jatkoa vielä että itse vasta lisäsin tuota brevyxolin määrää ja nyt kasvoja kiristää ihan kunnolla. http://acne.fi/aknen-hoito/bentsoyyliperoksidi.html tuota suosittelen käyttämään.


      • tyyyttö
        qhit kirjoitti:

        jatkoa vielä että itse vasta lisäsin tuota brevyxolin määrää ja nyt kasvoja kiristää ihan kunnolla. http://acne.fi/aknen-hoito/bentsoyyliperoksidi.html tuota suosittelen käyttämään.

        eli siis en saanut tuosta ohjeesta selvää että täytyykö tehdä nii että laittaa eka brevoxylin antaa kuivua ja sitten laittaa rasvan ja sitten voi mennä nukkumaan vaai ? ku itse olen tehnyt niin että olen laittanut brevoxylin mennyt nukkumaan aamulla käynyt suihkussa ja sen jälkeen laittanut rasvan naamaan,


      • qhit
        tyyyttö kirjoitti:

        eli siis en saanut tuosta ohjeesta selvää että täytyykö tehdä nii että laittaa eka brevoxylin antaa kuivua ja sitten laittaa rasvan ja sitten voi mennä nukkumaan vaai ? ku itse olen tehnyt niin että olen laittanut brevoxylin mennyt nukkumaan aamulla käynyt suihkussa ja sen jälkeen laittanut rasvan naamaan,

        itse olen laittanut brevoxylin laiton jälkeen rasvaa n.30min-tunnin päästä. voi olla että naama alkaa kuivamaan helposti jos antaa yön olla ilman rasvaa.


    • :)

      Itse olen nyt käyttänyt brevoxyliä kuukauden ja kyllä naama on puhdistunut huomattavan paljon. Ennen lääkkeen käyttöä naamani oli täynnä kipeitä ja tulehtuneita finnejä joihin ei mitkään clearasil tuotteet auttaneet. Ne vain pahensivat niitä.

      Alussa käytin lääkettä aamuin ja illoin. Levitin sitä koko naamalle enkä vain yksittäisten finnien päälle. lääke pisti naaman hilseilemään aivan hirveänä. En pystynyt laittamaan meikkiä ollenkaan naamaan hilseilyn takia. Rupesin rasvaamaan naamaa humektanilla ja se lopetti hilseilyn ja kosteutti samalla ihoa. Parin viikon kuluttua rupesin laittamaan vain iltaisin lääkettä naamaan jotta aamulla pystyisin meikkaamaan eikä naamani punottaisi niin kauheana.

      Nyt minulla ei ole poskessa enää kauheita paiseita ja naamani on paljon sileämpi ja finnejä on paaaaaaljon vähemmän. Suosittelen kyllä käyttämään brevoxyliä :)

    • tiyi

      itse olen käyttänyt brevoxyliä nyt reilut 5 viikkoa ilman suurempia tuloksia...alussa iho hilseili ja tuli suuria kipeitä semmosia jänniä ihon alasii finnei. nyt o pikkuhiljaa ruvenny rauhottumaan mutta ei kyll' iho oo missään hyvässä kunnossa, semmosessa mitä tuotteelta odotin. en kärsi mistään pahasta aknesta.

    • Vastauksia satelee

      Itse olen käyttänyt Brevoxyliä vähän yli 1 vuoden, ja hyvää on. Poistaa finnejä selvästi 3 viikossa. HUOM. Mikään finnivoide ei tehoa heti, eli kärsivällisyyttä. Itselläni on jäänyt finneistä vähän rumia pieniä arpeja, niihin pitäisi ostaa apteekista esimerkiksi Zinkosalia. Mutta siis tosi hyvää on, iho ehkä alkaa hilseileen, mutta pakkaus-selosteen mukaan, se kuuluu asiaan. Eli ei muutaku apteekkiin vaan. Hintaa jtn. 7-10€ ja ilman reseptiä. Pitäis löytyä melkee jokaisesta apteekista. Voithan tietysti kysyä apteekissa kuka nyt kassalla on, mitä mieltä hän on tuotteesta. Tuote pitäis sopia kaikille, eli vaikka on valmiiks rasvainen tai kuiva iho.

    • gaded

      No tää brevoxyl on semmosta ihan ok. Ei voi ruveta haukkumaan, mutta parasta ei ole. Heti kun tuubi loppuu, niin vaihdan merkin. On poistanut finnejä, mutta vastapalkkioksi rumia arpeja olen saanut.

    • 17-VEE miäs

      Olen kärsinyt keskivaikeasta aknesta nyt vuoden, ja aloittamani tupakointi ei ainakaan parantanut asiaa. Aloitin Brevoxyl- kuurin 2 viikkoa sitten, nyt finnit ovat rauhoittuneet eivätkä enää punoita. Oiva tuote, kuivattaa ihoa tosin aika paljon.

    • Hyi hyi

      Mä itse kans muutama viikko sitten ostin apteekista Brevoxyl-voidetta.
      Levitin voidetta yötä vasten kasvoille ja aamulla kun heräsin ihmettelin miksi kasvot ovat niin kipeät. Katsoin peiliin ja huomasin naaman olevan ihan turvonnut ja punainen. Kipu oli ihan kauhea ja kasvot ihan jäykät. Noh, siitä sitten apteekista ostamaan äkkiä antihistamiinia sekä kortisoonivoidetta (joka pahensi aknea huomattavasti). Kesti monta päivää saada turvotus ja punoitus laskemaan! Brevocyl ja klindoxyl: joissa on sama vaikuttava aine, on todella voimakas ja ennenpitkää allergisoiva voide. En tajua miten ihmiset voivat käyttää tuollaisia aineita, noissa on kuitenkin hengenvaarallisen anafylaktisen shokin vaara.

    • Tyttö 14v

      Oon käyttäny tota ainaki kolme kuukautta enkä näe eroa entiseen juuri yhtää. Finnejä tulee samaan tahtiin kuin ennenkin(varsinkin menkkejen aikaan).Mietin että eihän toi auta jos syyt on sisäiset.Esim mulla varmaan hormoonit...??Iho on aika kuiva ja ajattelin että onko tehoamattomuuden syy se että laitan naamanpesun jälkeen ensin kosteusvoidetta ja sen kuivuttua vasta brevoxyliä!?Pitäis varmaan mennä kosmetologille poistattaan mustapäitä... :>

    • 30 v ukkeli

      Moi, Brevoxyl on kyllä toimiva voide. Itse aloitin noin 15 vuotiaana voiteen käytön koska se auttaa lievään akneen hyvin ja vaalentaa helposti punoittavaa ihoa jonkin verran. Varoittavana esimerkkinä vaan se, että en ainakaan itse pysty lopettamaan sen käyttöä. Oon siis käyttänyt sitä enemmän ja vähemmän säännöllisesti (illoin) about 15 vuotta ja ihan koukussa siihen. Jos lopetan sen käytön, niin iho näyttää parissa viikossa huonommalta (ei paljoa, mutta juuri sen verran että se tuo mut aina uudestaan ja uudestaan kyseisen tuotteen ääreen). Tiedän, säälittävää, mutta minkäs teet. Tällä menolla meen varmaan eläkeiässäkin ostamaan sitä apteekista... :)

    • cccc56

      Joo en kyllä tule koskemaan Brevoxyliin näistä tarinoista päätellen, eli että sitä pitäisi käyttää pitkän aikaa että saa finnit pysymään aisoissa, ja jos lopettaa niin ongelma pahenee.

      Itse olen huolestunut finnistä niskassa jota tyhmänä yritin poksauttaa ja infektiohan siitä sitten levisi, finni turposi ja uusia tuli. Käytän nyt vuoroin Bepanthenia, Basibactia ja sinkkitahna Zinkosalia. Viikon käyttänyt, ei vielä mainittavaa tulosta, mutta toivottavasti auttaa. Olen aika kärsimätön näissä, kokeilin aluksi Zinkosalia kasvojen finniarpiin mutta luovutin parissa päivässä.. pitäisi kai jatkaa...? Sen sijaan muita voiteita niihinkin kokeillut tässä viikon ajan.

    • niioh

      kyll tuo brevoxyl on mulle ainaki auttanu, 5 viikkoa ny käyttäny ja melkee kaikki finnit on hävinny :) suosittelen !

    • Lievä AKNE!

      Hieno tuote! Itselläni oli lievä akne ja se haittasi minua jonkin verran. Aamuisin oli aikamoinen ketutus, kun heräsi uusi näppylä naamassa. Brevoxylin tehon aloin huomaamaan jo parin viikon jälkeen ja nyt noin 3kk myöhemmin minulle tulee vain satunaisesti näppylöitä.

      En huomannut mitään erityistä sivuvaikutusta tuotteessa. Naama oli ehkä aavistuksen kuiva, muttei huomattavasti. Punoitusta ei ollut ollenkaan. Ei vaan pidä jäädä koukkuun "aineeseen" vaan ihon parannuttua täytyy vähitellen lopettaa käyttö. Joillakin siihen menee pari vuotta toisilla pari kuukautta.

      Muistakaa kuitenkin ettei se naaman nyplääminen ja jatkuva finnien puristaminen vie lievää AKNEA pois! Löytäkää ja kokeilkaa eri aknenhoito tuotteita ja muistakaa perushygienia. Varsinkin kesällä!

      Hyvää KESÄÄ kaikille!

      • Paatunut

        Brevoxyl ei paranna aknea vaan lievittää oireita. Siksi sitä on käytettävä niin kauan kuin akne suvaitsee parantaa itse itsensä. Ostin geeliä tänään, katsotaan, miten vaikuttaa, skeptinen olen. Olen kokeillut myös joitain lääkärin määräämiä geelejä ja niissä on samanlaiset vaikutukset - kuivumista, hilseilyä, punotusta jne. Valitettavasti voide, jossa ei ole näitä vaikutuksia, ei myöskään näytä auttavan finneihin.

        Itse olen saanut Humektan-kosteusvoiteesta ja muistakin kokeilemistani kosteusvoiteista (niitä on runsaasti!) kauheasti mustapäitä, joten sitä en suosittele kellekään. Käytän kosteutukseen nykyään jojobaöljyä, kastelen kädet ensin vedellä ja hieron sitä sitten ihoon pari tippaa. En oikeastaan ymmärrä, miksi ensin hankitaan geeliä ihon kuivattamiseen ja sitten taas läntätään kemiallisesti tehtyä kosteutusta siihen purkista.


      • paatunut
        Paatunut kirjoitti:

        Brevoxyl ei paranna aknea vaan lievittää oireita. Siksi sitä on käytettävä niin kauan kuin akne suvaitsee parantaa itse itsensä. Ostin geeliä tänään, katsotaan, miten vaikuttaa, skeptinen olen. Olen kokeillut myös joitain lääkärin määräämiä geelejä ja niissä on samanlaiset vaikutukset - kuivumista, hilseilyä, punotusta jne. Valitettavasti voide, jossa ei ole näitä vaikutuksia, ei myöskään näytä auttavan finneihin.

        Itse olen saanut Humektan-kosteusvoiteesta ja muistakin kokeilemistani kosteusvoiteista (niitä on runsaasti!) kauheasti mustapäitä, joten sitä en suosittele kellekään. Käytän kosteutukseen nykyään jojobaöljyä, kastelen kädet ensin vedellä ja hieron sitä sitten ihoon pari tippaa. En oikeastaan ymmärrä, miksi ensin hankitaan geeliä ihon kuivattamiseen ja sitten taas läntätään kemiallisesti tehtyä kosteutusta siihen purkista.

        Latioin eilen kyseistä voidetta ip. naamaani, illalla putsasin hyvin laimealla alkoholittomalla kasvovedellä vielä naaman kun ajattelin, että on ehkä liian vahvaa. Niinpä olikin. Nousemassa olevat finnit kuolivat yön aikana ja iho muistuttaa paikoin eläkeläisen ihoa. Liian tujua kamaa mulle, täytyy laittaa tosi vähän ja ehkä vain joka toinen päivä, tai sitten vain tarvittaessa ongelmakohtiin. Akneni on lievää sorttia, välillä pahempana, välillä parempana. Ja ikää on jo 40 .


      • coiiu
        paatunut kirjoitti:

        Latioin eilen kyseistä voidetta ip. naamaani, illalla putsasin hyvin laimealla alkoholittomalla kasvovedellä vielä naaman kun ajattelin, että on ehkä liian vahvaa. Niinpä olikin. Nousemassa olevat finnit kuolivat yön aikana ja iho muistuttaa paikoin eläkeläisen ihoa. Liian tujua kamaa mulle, täytyy laittaa tosi vähän ja ehkä vain joka toinen päivä, tai sitten vain tarvittaessa ongelmakohtiin. Akneni on lievää sorttia, välillä pahempana, välillä parempana. Ja ikää on jo 40 .

        Kannattaa käyttää tuon kanssa erisan kasvovoidetta!


    • paise69

      Antakaa näppyjenne olla minä ainakin tykkään näppysestä naamasta!!! Joku fetissi?

    • ihmetelleneteenpäin

      Voiko joku kertoa onks tää mahollista: Pesen illalla naaman Clerasil aineella ja menen nukkuu. Aamulla herään ja naama on punasia läiskiä täynnä. Melkee koko naama ihan punanen. Onko se allerginen reaktio vai mitä..?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe