Maikkarin tekstitv:n etusivulla lukee "Tekstikanavan sivut eivät päivity teknisen vian takia" ja sama teksti ollut jo tänään 3.tta päivää..
No, tuntien MTV3:n osaamisen tason yleensä, en ihmettele.
MTV3 tekstitv on jo 3:tta päivää rikki
4
2169
Vastaukset
- ------------------
sanos muuta videotkin toimii jollain hemmetin silverlightillä mikä ei toimi kaikissa koneissa kun taas youtube ym. kaikki muut sivut ne toimii
- mtv3 jurppii
Koko mtv3 toiminta on menny aivan persiilleen viimeaikoina. alkaen txt sivuista lähetettävään ohjelmistoon. En tajua miksi kaikki on laitettu maksullisille kanaville ja tarjontasielläkin on alaarvoista hintaan nähden.Mun puolesta karhuvaara kumppaneineen saa kaupata formuloita ja lätkää rauhassa. Ei kannata maksaa siitä, että kerran viikossa tulee jotain kateltavaa. Parempi kun laittaa koko maikkarin maksulliseksi, niin saa ne kattella jotka haluavat viettää aikansa mainosten parissa ja maksaa siitä.
- Harmittaa!
Nyt jo ke 9.11.2011 ja mulla ei näy MTV:n kanvilla teksti-tv:tä ... ?
Missähän on vika? - Anonyymi
voishan nää olla kätevämpiä nää mtv:n tekstisivut ja muutkin asiat .yle tv 1 ja2 toimii paljon ketterämmin ja paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680