Periytyykö monikkoraskaudet? Mieheni on kaksonen ja isäni kaksi tätiä on kaksosia.
Mietin vaan jos miheni kanssa saamme lapsia, niin kuinka todennäköistä on, että sieltä putkahtaakin useampi vaavi kerralla?
Periytyykö?
5
340
Vastaukset
- Sissix78
Jos naisella on omassa suvussa kaksosia, on suurempi mahdollisuus saada tuplat, miehen geenit eivät siihen vaikuta.
- eea84
Itse olen kuullut että isän puolelta tuleva kaksos-geeni periytyy todennäköisemmin kuin äidin puolelta.
- Näin luulen
EX-vaimo on identtinen kaksonen, meillä on ei identtiset kaksoispojat. Minun suvussani ei ole kaksosia joten kaipa tuo lievästi on periytyvää.
- hnjl
Minä olen itse kaksonen, isosisko ja -veli ovat kaksosia ja tällä samaisella isosiskolla on itsellään kaksoset. Nyt odotan toista lasta, eikä ole edelleenkään kaksoset.
- Babboon
Minun äidin puolella suvussa tosi paljon kaksosia, joten ei tullut kovinkaan suurena yllätyksenä, kun ensimmäisiä lapsia alettiin toukokuussa miehen kanssa odottelemaan ja kaksoset sieltä on tulossa! =) Joten uskon tuohon geeniperimään aika vahvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900