ostin kesäkuussa kyseisen nokian ja se toimi hetken kunnes vein sen huoltoon, toiminnoissa oli jörjjestelmä vihre (ei voinut käyttää), sammuili itsestään jne. no sit vein sen uudestaan huoltoon kun se ei antanu poistaa eikä lisätän mitään tiedostoja ja järjestelmä meni offline tilaan eikä lähtenyt. se oli yli kuukauden nyt sain sen. Muistikortissa ei ollu vikaa eikä sen alustaminen auta asiaa.
Vieläkään en voi lisätä puhelimeen tiedostoja... poistaa se kyllä antaa. Ja ne musiikit mitä poistan, aina ku liitän puhelimen UBS tietokoneeseen, ne samat kappaleet pitää poistaa uudelleen, vaikka en lisää mitään silti ne on sielä vaikka ne on poistettu.
Ostin kyseisen tuotteen gigantista ja tuoteturvan puoleksi vuodeksi. Nyt ois kolmas kerta kun veisin kännykän huoltoon.
Monta kertaa mun tarvii viedä puhelin huoltoon että voin vaatia uuden toimivan puhelimen tai vastaavan tilalle?
Nokia E5, monta kertaa voi viedä puhelimen huoltoon..?
kossugaara
3
115
Vastaukset 3
- kossugaara
lisäisin vielä, mulla on kaks puhelinta, toista käytän eikä kummassakaan ole ongelmia, eli vika ei ole tietokoneessakaan. Ja niihin voin lisätä ja poistaa tiedostoja ongelmitta.
- kossugaara
puhelimessa on 16gt muistikortti, en tee sillä oikee mittää ku ostinki sen siks et siihen mahtuu musaa ja kaikkea paljon eikä siihen saa lisättyä mittää
- Temelus
Sähän voit vaatia vaikka kuun taivaalta jo heti ensimmäisellä kerralla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut146810- 57680
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613- 43605
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4596- 30592
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565