Anitra Ahtola

Mimmu

Heeeiiiijjjj! :) Mitä pidätte Suomen kauniimmasta naisesta, Anitra Ahtolasta? En tajua miksi Anitraa pidetään kamalan kylmänä ja kovana horona, ei hän ole oikeasti sellainen! Olen tuntenut Anitran pienestä tytöstä lähtien ja vieläkin ollaan todella hyviä kavereita. Anitralla hyvä tyyli ja hyvä vartalo. Ei silikoneja mutta silti 1. perintöprinsessa vuodelta 96. Minusta hänen olisi pitänyt voittaa ne kisat, kisat voitti kuitenkin Lola Odusoga... Anitra on todella lämmin ja ihana ihminen, mutta juorulehtien ottamat kuvat antavat hänestä kamalan bitch-olemuksen.

9

4348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkuli

tai noita-akka, muistaakseni. Tapasin tosivuotta sitten, ja vielä käpelöin Komulaisen nähden, no se kuulu asiaan;) Ihan kiva muija oli!

• jee

vaan ruma

• Vaaleanpunainen marakatti

Minusta Anitrassa on juuri sitä, mitä mies tarvitsee. Olen aika hyvissä väleissä Anin sekä hänen miehensä Henkun kanssa [Henkku on tuttuja jo ala-asteelta]. Olen todella kateellinen Henkulle! Anitra ei ehkä ole mikään ylikaunis, mutta todella hyväkroppainen ja seksikäs mikäli katsotaan hänen ikäänsä - heinäkuussa tulee 33 v. Todella tempperamenttinen ja aikaansava iloinen ja lämmin ihminen, yhdyn Mimmuun. Mimmu, etkös sinä ole se Anin serkku? ;) Tavattiin Tavastialla yhtenä iltana, "shake shake", muistatkos?
        Tässä vielä kuva Anitrasta, ei tosin mikään erityisen namu http://www.iltasanomat.fi/arkisto/uutinen.asp?id=780015

Ja kuten Mimmu sanoi, lehtikuvat eivät kerro Anin oikeasta luonteesta mitään! Muuta kuin sen, että nainen on todella seksikäs ja upea!!! Mulle kelpais ainakin ;)

• JJ-K
        Vaaleanpunainen marakatti kirjoitti:

Minusta Anitrassa on juuri sitä, mitä mies tarvitsee. Olen aika hyvissä väleissä Anin sekä hänen miehensä Henkun kanssa [Henkku on tuttuja jo ala-asteelta]. Olen todella kateellinen Henkulle! Anitra ei ehkä ole mikään ylikaunis, mutta todella hyväkroppainen ja seksikäs mikäli katsotaan hänen ikäänsä - heinäkuussa tulee 33 v. Todella tempperamenttinen ja aikaansava iloinen ja lämmin ihminen, yhdyn Mimmuun. Mimmu, etkös sinä ole se Anin serkku? ;) Tavattiin Tavastialla yhtenä iltana, "shake shake", muistatkos?
        Tässä vielä kuva Anitrasta, ei tosin mikään erityisen namu http://www.iltasanomat.fi/arkisto/uutinen.asp?id=780015

Ja kuten Mimmu sanoi, lehtikuvat eivät kerro Anin oikeasta luonteesta mitään! Muuta kuin sen, että nainen on todella seksikäs ja upea!!! Mulle kelpais ainakin ;)

Ei tosiaan ole mikään ruudinkeksijä. Voisi aikuistua joskus ja lopettaa julkisuudessa peilailun. Mallia voisi ottaa fiksuista ja hyvännäköisistä naisista kuten Maarit, Anne Pohtamo,Johanna Raunio....

• MayheM

Se akka on niin turha että vituttaa...mitä se ees o tehny? muuta kun nussinu komulaista....? Saatanan rumakin vielä....

• Mimmu

Niin, Anitrahan on tehnyt ties mitä! Hän on toiminut mallina ´jo monet vuodet, toiminut muotinäytösten koreografina ja on mukana missikisoja järjestävässä tiimissä. Sekä toiminut Kuutamolla-ohjelman studioemäntänä ja pyörittää omaa tanssikoulua. Anitra sai myös Vuoden yrittäjä-palkinnon 2003. Lisäksi Anitra on menossa politiikkaan. Okei, nuo ei kyllä ole mitään erityisempiä ansioita mutta ei kukaan ole väittänytkään, että hän olisi tehnyt jotain suurta. Mielestäni kaikki mallit/missit ovat aika turhia, mutta Anitra on sieltä paremmasta päästä kuitenkin :] Hmm. Jos Anitra on "saatanan ruma" niin miten hän saa vieläkin mallintöitä? :o

• nea

Mietin vaan että etkös sä ole vähän puolueellinen arvostelemaan anitra ahtolaa, kun tunnet sen? Ei siinä, ihan hyvässä kunnossa ikäsekseen mutta suomen kaunein nainen on vähän liiottelua(makuja tosin on monia..) Sitä paitsi, en nyt tiedä oliko lola odusoga huono valinta kyseisenä vuonna, hänethän kruunattiin universumin kolmanneksi kauneimmaksi..Anitra vaikuttaa myöskin iloiselta persoonalta niinkuin sanoit, mutta täytyy kyllä sanoa ettei mikään ruudinkeksijä ole.Ainakin mitä julkisuudessa ollut niin tuntuu että kellot soittaa tyhjää päässä, korvaa tietämättömyyden tyhjänpäiväisellä naureskelulla.Oikeesti en kyllä uskois sen ikäseks ja että lapsiakin on, vaikuttaa itsekin aika lapselta..

• spade11

Miksi ihmeessä Anitrasta on 4 kertaa vuodessa sama juttu iltapäivälehdissä. Kerrotaan kuinka hektistä tämän dynaamisen kaunotar/yrittäjä/yksinhuoltajan elämä on, mutta silti aikaa riittää lapsillekin ja lisämausteena muutama bikinikuva. Onkohan sillä tuttuja toimittajia? Sinänsähän kyseessä on ihan rotunainen.

• Mimmu

Niin, ehkä en ole sitten ihan oikea henkilö arvostelemaan...

Tämä nauraminen ihmetyttää hieman minuakin. Kun olen Anitralla tai jossain hänen kanssaan missä on muitakin ihmisiä hän ei koskaan hekota samanlailla kuin ollessaan vaikka Kuutamolla-ohjelmassa vieraana. Kai hän sitten yrittää olla jotain....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe