Maailma on todellakin vain 10,000 vuotta vanha!

ehkäpä.

ja jumala laittoi fossiilit meidän koetinkiveksi yrittäkää jo käsittää!

14

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ltte piru

        Suorastaan uskomattoman pätevä ja asiantunteva ja juurta jaksain esitetyt todisteet. Jo oli aikakin. Kyllä Dirkille varmaan fysiikan Nobel tipahtaa.

        Tai ehkei nyt ihan kuitenkaan sentään. Mukavaa mielikuvitusta kuitenkin ryppyotsaisiin tunareihin verrattuna.


      • -dipoli-
        ltte piru kirjoitti:

        Suorastaan uskomattoman pätevä ja asiantunteva ja juurta jaksain esitetyt todisteet. Jo oli aikakin. Kyllä Dirkille varmaan fysiikan Nobel tipahtaa.

        Tai ehkei nyt ihan kuitenkaan sentään. Mukavaa mielikuvitusta kuitenkin ryppyotsaisiin tunareihin verrattuna.

        Todisteet vakuuttavat!
        Kuumodulin suihkumoorttorilla ei voinut laskeutua kuun kamaralle NASAn esittämällä laitteella. Jos kuussa on käyty niin ei ainakaan noilla välineillä jotka yleisölle näytettiin .
        Se on selvää jokaiselle joka käyttää omia hoksottimiaan.

        Rakettimoottorilla ei voi "leijua" kuten nAmstrong väitti laskeutumispaikkaa etsiessään. Jarruraketilla oli vain yksi suutinaukko joka johtaa hallitsemattomaan laskeutumiseen.
        Ohjaappa ilotusrakettia!


      • Apo-Calypso
        -dipoli- kirjoitti:

        Todisteet vakuuttavat!
        Kuumodulin suihkumoorttorilla ei voinut laskeutua kuun kamaralle NASAn esittämällä laitteella. Jos kuussa on käyty niin ei ainakaan noilla välineillä jotka yleisölle näytettiin .
        Se on selvää jokaiselle joka käyttää omia hoksottimiaan.

        Rakettimoottorilla ei voi "leijua" kuten nAmstrong väitti laskeutumispaikkaa etsiessään. Jarruraketilla oli vain yksi suutinaukko joka johtaa hallitsemattomaan laskeutumiseen.
        Ohjaappa ilotusrakettia!

        Hihu puhuu taas paskaa. Nestpolttoainetta käyttävien rakettien työntövoiman modulointi oli täysin hallitty teknologia jo 1960 -luvulla. Lisäksi nousumodulissa oli 16 erillistä ohjausrakettia, joilla myös laskeutumisen hallinta pystyttiin toteuttamaan täydellisesti.

        Olet tyhjäpäinen tollo.


      • Apo-Calypso
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Hihu puhuu taas paskaa. Nestpolttoainetta käyttävien rakettien työntövoiman modulointi oli täysin hallitty teknologia jo 1960 -luvulla. Lisäksi nousumodulissa oli 16 erillistä ohjausrakettia, joilla myös laskeutumisen hallinta pystyttiin toteuttamaan täydellisesti.

        Olet tyhjäpäinen tollo.

        Unohtui linkki:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_Lunar_Module#Descent_stage

        Lainaa:
        "DPS thrust: 10,125 lbf (45,040 N), throttleable between 10% and 60% of full thrust"

        Mitä kuvittelet tuon tekstin "throttleable between 10% and 60% of full thrust"
        tarkoittavan leijumisen kannalta?


      • -dipoli-
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Hihu puhuu taas paskaa. Nestpolttoainetta käyttävien rakettien työntövoiman modulointi oli täysin hallitty teknologia jo 1960 -luvulla. Lisäksi nousumodulissa oli 16 erillistä ohjausrakettia, joilla myös laskeutumisen hallinta pystyttiin toteuttamaan täydellisesti.

        Olet tyhjäpäinen tollo.

        Kerro miten tämä kulkuneuvo on ajettu mailien päähän modulista jättämättä tulojälkiää?
        Klikkaa kohtaa jonka haluat zoomata ja kerro mitä näet.
        Uskon jos todistat lentävän kuukulkuneuvon olleen kyseessä.
        Minä uskon realiteetteihin enkä väitettyyn viralliseen totuuteen.
        Kuva on lavastus eikä todellinen kuussakäyntikuva vaikka NASA toisin väittää.
        Kuva on otettu virallisesta NASAn arkistosta jonka voit todeta linkin osoitteesta kuvanumeron kera.

        http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/apollo/apollo15/hires/as15-82-11121.jpg


        Nolottaako olla naiivi?


      • Jee jee jee
        -dipoli- kirjoitti:

        Kerro miten tämä kulkuneuvo on ajettu mailien päähän modulista jättämättä tulojälkiää?
        Klikkaa kohtaa jonka haluat zoomata ja kerro mitä näet.
        Uskon jos todistat lentävän kuukulkuneuvon olleen kyseessä.
        Minä uskon realiteetteihin enkä väitettyyn viralliseen totuuteen.
        Kuva on lavastus eikä todellinen kuussakäyntikuva vaikka NASA toisin väittää.
        Kuva on otettu virallisesta NASAn arkistosta jonka voit todeta linkin osoitteesta kuvanumeron kera.

        http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/apollo/apollo15/hires/as15-82-11121.jpg


        Nolottaako olla naiivi?

        Mitäs ne kuvat sitten meinaa, jossa jäljet näkyy: http://images.jsc.nasa.gov/lores/AS15-82-11168.jpg

        Ja mitä se meinaa kun Maassakaan ei näy jälkiä: http://images.jsc.nasa.gov/lores/S71-23772.jpg
        http://images.jsc.nasa.gov/lores/S71-23774.jpg


      • Apo-Calypso
        -dipoli- kirjoitti:

        Kerro miten tämä kulkuneuvo on ajettu mailien päähän modulista jättämättä tulojälkiää?
        Klikkaa kohtaa jonka haluat zoomata ja kerro mitä näet.
        Uskon jos todistat lentävän kuukulkuneuvon olleen kyseessä.
        Minä uskon realiteetteihin enkä väitettyyn viralliseen totuuteen.
        Kuva on lavastus eikä todellinen kuussakäyntikuva vaikka NASA toisin väittää.
        Kuva on otettu virallisesta NASAn arkistosta jonka voit todeta linkin osoitteesta kuvanumeron kera.

        http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/apollo/apollo15/hires/as15-82-11121.jpg


        Nolottaako olla naiivi?

        Mikä helvetin "kulkuneuvo"? Kyse oli laskeutumisaluksesta jonka laskeutumiskyky kuuhun oli mielestäsi mahdoton, ja joka väite on osoitettu ripulipaskaksi. LEM (Lunar Excursion Module) oli "laskeutumisaluksen rahtina.

        Olet täydellisen aivoton tollo.


      • -dipoli- kirjoitti:

        Kerro miten tämä kulkuneuvo on ajettu mailien päähän modulista jättämättä tulojälkiää?
        Klikkaa kohtaa jonka haluat zoomata ja kerro mitä näet.
        Uskon jos todistat lentävän kuukulkuneuvon olleen kyseessä.
        Minä uskon realiteetteihin enkä väitettyyn viralliseen totuuteen.
        Kuva on lavastus eikä todellinen kuussakäyntikuva vaikka NASA toisin väittää.
        Kuva on otettu virallisesta NASAn arkistosta jonka voit todeta linkin osoitteesta kuvanumeron kera.

        http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/apollo/apollo15/hires/as15-82-11121.jpg


        Nolottaako olla naiivi?

        > Nolottaako olla naiivi?

        Eikö sinua nolota olla naiivi? Jos kuumatkat olisivat olleet huijausta, kuvitteletko että maailman lehdistö ja USA:n avaruushankkeita tiiviisti seuranneet neuvostoliittolaiset olisivat pitäneet suunsa kiinni ja olleet mukana salailussa? Eikä heIvetissä, kyllä he olisivat paljastaneet huijauksen koko maailmalle heti tuoreeltaan.

        Ja tämä pätee maailmanloppuun asti.


    • Spaghetti monster

      Nooa rakensi arkin ja kaikki eläimet tulivat kaksittain - vompatit völlersivät ja kroolasivat australiasta, preeriakoirat nuo pienet sitkeät luojan luomat ellut kipittivät pikku jaloillaan. Suomen lapista nuo joikhuetanat veitikkaiset sitkeästi limavanoja jättäen riensivät arkkiin.

      Ja jahve, luterilainen isäjumala, allah, jeesus ja serkkunsa Holy Spirit skoolasivat Suuren spagettihirviön kanssa enkelparvien ilakoidessa taivaan sinessä.

      • ltte piru

        Preeriakoira on oikein murea oravainen hyvin haudutettuna. Valkosipuli sopii hyvin.


      • -dipoli-

        Joikhuetanoilla oli omat alukset, kelopuut!


    • -

      Ehkäpä voimallisinta todistamista kreationismin puolesta mihin ihminen kuunaan kykenee. On jo outoa jos ei tuon luettuaan ala evokin mieli muuttua, nimimerkin "ehkäpä" todistevyöry on niin suunnaton, yksiselittteinen, ohittamaton, voittamaton, suunnaton, massiivinen ja alleenhautaava, ettei evouskolle jää tilaa edes kuolla. Olemme vaikutetut.

    • eroa valtiokirkosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe