ja jumala laittoi fossiilit meidän koetinkiveksi yrittäkää jo käsittää!
Maailma on todellakin vain 10,000 vuotta vanha!
14
148
Vastaukset
- -idoli-
Kuussa ei käyty
http://users.telenet.be/vdmoortel/dirk/MoonLanding/MoonLanding.html- ltte piru
Suorastaan uskomattoman pätevä ja asiantunteva ja juurta jaksain esitetyt todisteet. Jo oli aikakin. Kyllä Dirkille varmaan fysiikan Nobel tipahtaa.
Tai ehkei nyt ihan kuitenkaan sentään. Mukavaa mielikuvitusta kuitenkin ryppyotsaisiin tunareihin verrattuna. - -dipoli-
ltte piru kirjoitti:
Suorastaan uskomattoman pätevä ja asiantunteva ja juurta jaksain esitetyt todisteet. Jo oli aikakin. Kyllä Dirkille varmaan fysiikan Nobel tipahtaa.
Tai ehkei nyt ihan kuitenkaan sentään. Mukavaa mielikuvitusta kuitenkin ryppyotsaisiin tunareihin verrattuna.Todisteet vakuuttavat!
Kuumodulin suihkumoorttorilla ei voinut laskeutua kuun kamaralle NASAn esittämällä laitteella. Jos kuussa on käyty niin ei ainakaan noilla välineillä jotka yleisölle näytettiin .
Se on selvää jokaiselle joka käyttää omia hoksottimiaan.
Rakettimoottorilla ei voi "leijua" kuten nAmstrong väitti laskeutumispaikkaa etsiessään. Jarruraketilla oli vain yksi suutinaukko joka johtaa hallitsemattomaan laskeutumiseen.
Ohjaappa ilotusrakettia! - Apo-Calypso
-dipoli- kirjoitti:
Todisteet vakuuttavat!
Kuumodulin suihkumoorttorilla ei voinut laskeutua kuun kamaralle NASAn esittämällä laitteella. Jos kuussa on käyty niin ei ainakaan noilla välineillä jotka yleisölle näytettiin .
Se on selvää jokaiselle joka käyttää omia hoksottimiaan.
Rakettimoottorilla ei voi "leijua" kuten nAmstrong väitti laskeutumispaikkaa etsiessään. Jarruraketilla oli vain yksi suutinaukko joka johtaa hallitsemattomaan laskeutumiseen.
Ohjaappa ilotusrakettia!Hihu puhuu taas paskaa. Nestpolttoainetta käyttävien rakettien työntövoiman modulointi oli täysin hallitty teknologia jo 1960 -luvulla. Lisäksi nousumodulissa oli 16 erillistä ohjausrakettia, joilla myös laskeutumisen hallinta pystyttiin toteuttamaan täydellisesti.
Olet tyhjäpäinen tollo. - Apo-Calypso
Apo-Calypso kirjoitti:
Hihu puhuu taas paskaa. Nestpolttoainetta käyttävien rakettien työntövoiman modulointi oli täysin hallitty teknologia jo 1960 -luvulla. Lisäksi nousumodulissa oli 16 erillistä ohjausrakettia, joilla myös laskeutumisen hallinta pystyttiin toteuttamaan täydellisesti.
Olet tyhjäpäinen tollo.Unohtui linkki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_Lunar_Module#Descent_stage
Lainaa:
"DPS thrust: 10,125 lbf (45,040 N), throttleable between 10% and 60% of full thrust"
Mitä kuvittelet tuon tekstin "throttleable between 10% and 60% of full thrust"
tarkoittavan leijumisen kannalta? - -dipoli-
Apo-Calypso kirjoitti:
Hihu puhuu taas paskaa. Nestpolttoainetta käyttävien rakettien työntövoiman modulointi oli täysin hallitty teknologia jo 1960 -luvulla. Lisäksi nousumodulissa oli 16 erillistä ohjausrakettia, joilla myös laskeutumisen hallinta pystyttiin toteuttamaan täydellisesti.
Olet tyhjäpäinen tollo.Kerro miten tämä kulkuneuvo on ajettu mailien päähän modulista jättämättä tulojälkiää?
Klikkaa kohtaa jonka haluat zoomata ja kerro mitä näet.
Uskon jos todistat lentävän kuukulkuneuvon olleen kyseessä.
Minä uskon realiteetteihin enkä väitettyyn viralliseen totuuteen.
Kuva on lavastus eikä todellinen kuussakäyntikuva vaikka NASA toisin väittää.
Kuva on otettu virallisesta NASAn arkistosta jonka voit todeta linkin osoitteesta kuvanumeron kera.
http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/apollo/apollo15/hires/as15-82-11121.jpg
Nolottaako olla naiivi? - Jee jee jee
-dipoli- kirjoitti:
Kerro miten tämä kulkuneuvo on ajettu mailien päähän modulista jättämättä tulojälkiää?
Klikkaa kohtaa jonka haluat zoomata ja kerro mitä näet.
Uskon jos todistat lentävän kuukulkuneuvon olleen kyseessä.
Minä uskon realiteetteihin enkä väitettyyn viralliseen totuuteen.
Kuva on lavastus eikä todellinen kuussakäyntikuva vaikka NASA toisin väittää.
Kuva on otettu virallisesta NASAn arkistosta jonka voit todeta linkin osoitteesta kuvanumeron kera.
http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/apollo/apollo15/hires/as15-82-11121.jpg
Nolottaako olla naiivi?Mitäs ne kuvat sitten meinaa, jossa jäljet näkyy: http://images.jsc.nasa.gov/lores/AS15-82-11168.jpg
Ja mitä se meinaa kun Maassakaan ei näy jälkiä: http://images.jsc.nasa.gov/lores/S71-23772.jpg
http://images.jsc.nasa.gov/lores/S71-23774.jpg - Apo-Calypso
-dipoli- kirjoitti:
Kerro miten tämä kulkuneuvo on ajettu mailien päähän modulista jättämättä tulojälkiää?
Klikkaa kohtaa jonka haluat zoomata ja kerro mitä näet.
Uskon jos todistat lentävän kuukulkuneuvon olleen kyseessä.
Minä uskon realiteetteihin enkä väitettyyn viralliseen totuuteen.
Kuva on lavastus eikä todellinen kuussakäyntikuva vaikka NASA toisin väittää.
Kuva on otettu virallisesta NASAn arkistosta jonka voit todeta linkin osoitteesta kuvanumeron kera.
http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/apollo/apollo15/hires/as15-82-11121.jpg
Nolottaako olla naiivi?Mikä helvetin "kulkuneuvo"? Kyse oli laskeutumisaluksesta jonka laskeutumiskyky kuuhun oli mielestäsi mahdoton, ja joka väite on osoitettu ripulipaskaksi. LEM (Lunar Excursion Module) oli "laskeutumisaluksen rahtina.
Olet täydellisen aivoton tollo. -dipoli- kirjoitti:
Kerro miten tämä kulkuneuvo on ajettu mailien päähän modulista jättämättä tulojälkiää?
Klikkaa kohtaa jonka haluat zoomata ja kerro mitä näet.
Uskon jos todistat lentävän kuukulkuneuvon olleen kyseessä.
Minä uskon realiteetteihin enkä väitettyyn viralliseen totuuteen.
Kuva on lavastus eikä todellinen kuussakäyntikuva vaikka NASA toisin väittää.
Kuva on otettu virallisesta NASAn arkistosta jonka voit todeta linkin osoitteesta kuvanumeron kera.
http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/apollo/apollo15/hires/as15-82-11121.jpg
Nolottaako olla naiivi?> Nolottaako olla naiivi?
Eikö sinua nolota olla naiivi? Jos kuumatkat olisivat olleet huijausta, kuvitteletko että maailman lehdistö ja USA:n avaruushankkeita tiiviisti seuranneet neuvostoliittolaiset olisivat pitäneet suunsa kiinni ja olleet mukana salailussa? Eikä heIvetissä, kyllä he olisivat paljastaneet huijauksen koko maailmalle heti tuoreeltaan.
Ja tämä pätee maailmanloppuun asti.
- Spaghetti monster
Nooa rakensi arkin ja kaikki eläimet tulivat kaksittain - vompatit völlersivät ja kroolasivat australiasta, preeriakoirat nuo pienet sitkeät luojan luomat ellut kipittivät pikku jaloillaan. Suomen lapista nuo joikhuetanat veitikkaiset sitkeästi limavanoja jättäen riensivät arkkiin.
Ja jahve, luterilainen isäjumala, allah, jeesus ja serkkunsa Holy Spirit skoolasivat Suuren spagettihirviön kanssa enkelparvien ilakoidessa taivaan sinessä.- ltte piru
Preeriakoira on oikein murea oravainen hyvin haudutettuna. Valkosipuli sopii hyvin.
- -dipoli-
Joikhuetanoilla oli omat alukset, kelopuut!
- -
Ehkäpä voimallisinta todistamista kreationismin puolesta mihin ihminen kuunaan kykenee. On jo outoa jos ei tuon luettuaan ala evokin mieli muuttua, nimimerkin "ehkäpä" todistevyöry on niin suunnaton, yksiselittteinen, ohittamaton, voittamaton, suunnaton, massiivinen ja alleenhautaava, ettei evouskolle jää tilaa edes kuolla. Olemme vaikutetut.
- eroa valtiokirkosta
Raamattu ei olekaan kristinuskon kaikkitietävän kirjoittama, vaan sitä on kirjoittanut monta ihmistä.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/ratkaisu-lahella-algoritmi-avaa-raamatun-salat/art-1288420834805.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654