Paras/Huonoin energiajuoma!!!

jesnit

Itse ainakin tiedän parhaan,Battery Stripped joukkoon kuuluu myös Hyvä Rodea Lidlin M.U (Mixed up)...Mutta onhan niitä huonojakin esim.Monster Punainen,Battery Juiced ja Teho energiavesi (Omena)

10

2282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies30vuotta

Mad crock on hyvää, lidlin omat energia juomat ovat hinta/laatu kohdallaan.

Toisaalta olen huomannut että itse juon lähinnä sen maun vuoksi energiajuomia, ei ne oikeasti mitään auta.

• ei siinä mitää

Paras juoma varmaankin red bull.
      Surkein taas on ehkä red devil.

• jonnemutteiES

ES ja Megaforce on semmosta halpispaskaa ettei rajaa.
      Redbull, Battery, Red devil Gold eiköhän tos ollu jo ne hyvät.

• poika123

ES on huonoa mutta paskinta on ED maisuu saippualta. Megaforce on hyvää ja halpaa ei mitään parasta mutta mennee kyllä. Redbull ja mad croc parhaita mutta ei mittää kovi halpoi.

• Rosika

Ed on omasta mielestä parhainta ja Red Devil paskinta

• Anonyymi

Mä tykkään tehosta💛🖤🐻🦁 hieno tölkki hyvä maku se on paras Varsinkin teho lite boost. möfö on kyllä myös hyvää❤️🖤🐉. eniten myrkkyä on varmaan kaikki nocco juomat jotkut on ihan ok

• Anonyymi

Samoin, TEHOssa hieno aromi ja edullista 99 snt/500 ml. HH:ssa.

• Anonyymi

Battery paras, Red Devil hornantuutista Monsteri menee

• Anonyymi

Kyl möfö on paras mut huonoin o kong stong sitruuna tai mikä nyt olikaa

• Anonyymi

Pitääkö paikkansa? https://t.me/FreeEnergyTelegram/434961
      Selviää varmasti vain itse tutkimalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      169
      2607
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      737
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      722
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe