Luottoluokittaja Fitch on asettanut OP-Pohjola -ryhmän ja pörssinoteeratun Pohjola Pankin luottoluokitukset tarkkailuun. Fitch saattaa alentaa pankkien luottoluokitusta.
Fitchin luottoluokitus OP-Pohjola-ryhmän ja Pohjolan pitkäaikaiselle varainhankinnalle on AA- ja lyhytaikaisen varainhankinnalle F1 .
OP-Pohjola -ryhmän joutuminen tarkkailulistalle on osa Fitchin laajaa Euroopan pankkisektorin tarkastelua.kerto kauppaleht
rahat äkkiä ois op:sta
6
237
Vastaukset
- pohjanmaajussi
Nyt tulee kiire
- ppeooeokmnw
Talouselämän kirjanpidon mukaan vuoden kolmas osuuspankkifuusio varmistui pari päivää sitten, kun Maskun Osuuspankki sulautui laitilalaiseen Vakka-Suomen Osuuspankkiin.
Samalla Vakka-Suomen Osuuspankki tekee yhtiöjärjestykseensä muutoksen ja muuttaa nimensä Lounaisrannikon Osuuspankiksi.
Hyvä kun ei itäisen pallonpuoliskon mahtavin osuuskassa! - jekkapaakkolkajärvi
rahat otan äkkiä pois op:sta.
kuulema op-pössinenkin pantu hädissään yiskille!!!!!!!!!!! - puikulaopjärjestö
kyllä kepu op:n toiminta on sairasta ja pössinen haisee lannalta
- Talletin juuri OP
minä ainakin olen tallettanut aina sellaisiin pankkeihin joilla menee heikosti, tai on jotain muuta epävarmuutta,
sillä ne maksavat parhaat korot ja talletussuoja on varmasti 100 000 € per nimi.
mutta esim Sofiassa saivat kaikki rahansa 350 000 € talletuksiin saakka,
kun pankilla oli varaaa maksaa 250 000 € ja lisäksi saivat sen 100 000 € talletussuojan.
MUUTEN;
enemmän olen huolestunut Suomen valtion luokituksen alenemisesta,
kuunnellaan käykö niin, arvelen että Suomen luokitus romahtaa.
Eikä voida enää devalvoida eikä painaa lisää seteleitä, se on voi voi. - oowooowmk
osuuskassa on konkurssiin menossa ja muutenkin varsinainen maaseudun kusiputka.
pössisen mukna seuraa sikalan haju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661