Eli olenko liian painava 110cm shettikselle? Olen 155cm pitkä ja 40kg painava... Ratsastaisin 4-7 kertaa viikossa...Eli mitä mieltä olette?
Olenko liian painava?:O
2
101
Vastaukset
- SettisloveXD
Et mun mielestä, itsekin haluisin ratsastaa settiksel, koska oon just yhtä
pitkä ja paina, mut en löydä shettist jolla voisin mennä!! :( - Ratsaille mars
Et oo liian painava eli voit ihan huoleti ratsastella :) Ehkä enemminkin pituus tulee vastaan kuin paino... Mutta kyllä sen sitten itsekin tuntee kun alkaa oleen liian pitkä. Uskoisin et oot viel ihan hyvän kokonen. Kannattaa vaan ratsastella shettiksillä vielä kun voi. Itse olen noin 4cm sua pitempi ja 110cm korkee shettis tuntuu jo liian pieneltä :( Välillä kuitenkin meen kevyesti ponin kans ku sil ei oo ketää sopivan kokost ratsastajaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962092Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121939Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734