Eli olenko liian painava 110cm shettikselle? Olen 155cm pitkä ja 40kg painava... Ratsastaisin 4-7 kertaa viikossa...Eli mitä mieltä olette?
Olenko liian painava?:O
2
124
Vastaukset
- SettisloveXD
Et mun mielestä, itsekin haluisin ratsastaa settiksel, koska oon just yhtä
pitkä ja paina, mut en löydä shettist jolla voisin mennä!! :( - Ratsaille mars
Et oo liian painava eli voit ihan huoleti ratsastella :) Ehkä enemminkin pituus tulee vastaan kuin paino... Mutta kyllä sen sitten itsekin tuntee kun alkaa oleen liian pitkä. Uskoisin et oot viel ihan hyvän kokonen. Kannattaa vaan ratsastella shettiksillä vielä kun voi. Itse olen noin 4cm sua pitempi ja 110cm korkee shettis tuntuu jo liian pieneltä :( Välillä kuitenkin meen kevyesti ponin kans ku sil ei oo ketää sopivan kokost ratsastajaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153