Ostimpa Cocovit merkkisen tönikän ja aattelin testata joskos siit olis jotain hyötyä psoriin.
Onko jollain kokemusta öljystä, tehosiko eikö tehonnut??
Onko kukaan kokeillut kylmäpuristettu neitsytkookosöljyä??
4
184
Vastaukset
- Meinaatko että
jos nyt joku tulee sanomaan "ei se tehonnut/tehoa",niin lopetat käytön? Mikset käytä pari kuukautta ja tule sitten raportoimaan tuloksista kun kerran olet tuota mennyt jo ostamaan?
- ML
No en kyllä meinannut lopettaa käyttöä vaikka jollain ei olekkaan tehonnut :)
Tulipahan nyt vaan kysyneeksi onko jollakin tehonnut kyseinen öljy..
- kikooo
Joo täällä ei valitettavasti ole 2kk jolkeen tehonnut mitenkää... :(
- Psoritar
Kovasti sitä mulle myös markkinoitiin, että pitäisi olla hyvä Psoriin. En ostanut sitä vaan havupuun uutejuomaa jota olen vasta pari vk käyttänyt. Ainakin flunssa parani heti ja lasten flunssat eivät ole tarttuneet. Psori rauhoittunut ei ainakaan enempään levinnyt kuin mitä nyt ehti. Onnea kokeilullesi ja kerro kuinka käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569