Eli etsitään c ohjelmoijia, ja graafikoita ohjelma projektiin joka perustuu avoimeen ohjelmiston kehitykseen, ja markkinoina ovat (perus) koulut. Alustat ovat Linux ja Windows, ja edellytyksenä on hyvä kokemus ainakin toisen alustan ohjelmoinnista, sekä kiinnostus hommaa kohtaan. Lisätiedot projektista säköpostilla [email protected]
ps.Ei ole provo tai vastaava vaan ihan vakava projekti, kannattaa kysyä.
c++ ohjelmoijia ja graafikoita etsitään
c++
1
868
Vastaukset
- Rajatapaus
Minkälaista grafiikkaa olisi tarkoitus tuottaa? c koodauksesta ei kauheesti ole kokemusta, lähinnä linux ympäristössä olemassa olevien softien muokkausta omiin tarpeisiin, koodausta yleensä on tullut harrastettuu n. 7 vuotta, mutta javalla on tullut tehtyy yhtä sun toista, duunia yms., peliohjelmointia, 3d moottorikin on tullut kyhättyä (siis ei mitään opengl höskää vaan ihan oikea 3d moottori), yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817