1992 olin ensimmäisen kerran Jyväskylässä töissä, Rajakadulla talkkarina :)
Sitten joskus asunut välillä muuallakin, mutta pääasiassa aina Jyväskylässä oleskellut... ei ole sen pahempi paikka kun mikään muukaan kaupunki.
Rajakatu-työstä jäi mieleen, kun vanha talonmies joka oli ollut kyseisessä talossa (Rajakatu 26), rakentamisesta lähtien, kertoi että mistä nimi "Rajakatu" oikein tulee alunperin: rajana ollut maalaisten ja kaupunkilaisten välillä tuo katu.
Joku kun väittää että Jyväskylä on huono paikka..
7
257
Vastaukset
- Sinäpä sen sanoit
JKL ihan hyvä mutta ei paras ;)
- TavisMatkaaja
Olen asunut Jyväskylän lisäksi Barcelonassa, Helsingissä ja Turussa.
Barcelona on kyllä ykkonen ja sitten tulee Jyväskylä. Täällä on kotoisin tunnelma ja on vain minun mielipiteeni. - Liityin keskusteluun
TavisMatkaaja kirjoitti:
Olen asunut Jyväskylän lisäksi Barcelonassa, Helsingissä ja Turussa.
Barcelona on kyllä ykkonen ja sitten tulee Jyväskylä. Täällä on kotoisin tunnelma ja on vain minun mielipiteeni.Itse asun edelleen samalla paikkakunnalla eteläisessä Suomessa, mutta tulen muuttamaan jonnekin muualle mahdollisimman pian, Tampereelle mieluiten, tykkään siitä paikasta, myös Saksa kiinnostaa: Frankfurt, Rostock, Viron Tartto...
- kyllä näin on
varmasti on vielä huonompia paikkoja kuin Jyväskylä, mutta jääkööt nyt mainitsematta.
- KERROKERRO!!!
Kerro meille, niin saadaan keskustelua ;)
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Jyväskylä sai vuoden turhin kaupunki palkinnon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986