Halloween-ideoita 14-vuotiaille?

No idea

Eli siis olisimme järjestämässä kaverini kanssa halloweenbileet, jotka olisivat tosi pelottavat, eikä mitkään pienten lasten "lälly" bileet.Ideoita saa laittaa (: P.S meillä on iso metsä käytössä, joten onko myös sinne ideoita mitä siellä voisi tehdä?Kiitos (:

5

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Kunnon kauhubileet siis :DD Isoon metsään kannattaa tehdä rata ja sinne kaikkii hämähäkin seittei, ''kuolleita ruumiita'' siis vanhoja nukkeja jotka on muovipussissa tai jotain. Kannattaa olla luova ja aina voi överiksikin vetää. Ja sen radan mennä tietysty ihan yksin. mä en pidä bileit, mut meen sellatteisiin tos viikonloppuna ja aattelin pukeutuu sinne zombiks. pistäisin varmaan rikkinäiset farkut, ja leikkelisin niitä ja sitteen mustat legginssit alle ja rikkinäinen paita/toppi ja leikkaisin sitä viel kans lisää.. sitte tupeeraisin hiukset ja korui ja kaikkee kivaa, tekoverta ofc, ja niitä ''ruumiita'' voi laittaa sisällekkin ja tekoverta ja hämähäkin seittei ja kaikkee kivaa xD have fun

    • Ideatonnn

      Mä ja mun kaveri järjestetään kanssa bileet. Ollaan kanssa 14 -vuotiaita ja keksittiin radan loppuun hyvä juttu. Toinen meistä peläyttää "kulkijan" piilosta koko valkoisiin pukeutuneena (naamakin on värjätty valkoseks). Pimeessä valkosen erottaa tosi hyvin. Tarvittais silti meijän rataan vielä jotain. Ideoita?

    • Ideatonnn

      No idea: Ettet vaan sattuis olemaan mun kaveri? Voi olla, et sä et oo, mut tuli heti mieleen.

    • halloweenitytteli

      Täs on nyt jotaiin :)) esim sellanen kauhurata
      Oon 13 w ja pidän neljännet halloweenjuhlat.
      Ruokajuttuja:
      Meiän bileissä on ollu välis sillee et jokainen tuo jotain herkkuu sinne. Appelsiinistä voi tehä pikku purkkeja sillee et kuopii ne appelsiinit sisält pois ja leikkaa pohjan varovasti tasase nii ettei tuu reikää. Sit tehään siihen varovatsi veitsel silmät ja suu niin ettei tuu reikää. Sinne voi laittaa jotain joo kaikki ymmärs? ;D Sit on ollu sipsei ja juustonaksui joihin oli sekaan laitettu verisiä sipsei ja juustonaksui. (värjätty elintarvikeväreil) Sit on ollu sellanen kissan hiekkalaatikkokakku . Sit oli kans kerran sellanen, et ensin sulatettiin omarkarkkeja vähän, et niist tuli pehmeitä. Ne muotoiltiin sit erinäkösiks palleroiks. Sit sulatettiin suklaata ja kastettiin omarit siinä. Niistä tuli hyviä kakkapökäleitä :DD

      Koristeet:
      Ihan perus kartonkisii haamui, kurpitsoi ja lepakkoi seiniin. WCn peiliin kirjotettiin huulipunalla Wanted, dead or alive, ja sit siin peilis näky tietysti se tyyppi Sit oli esim nukke jolla oli päässä semmonen halloveen naamari. Aion laittaa tänä vuonna kans katost ja seinist roikkuu sellasii kaapuja joissa on esim naamareit ja musta peruukki. Ja sit niist mustist ja oransseist jätesäkeist pöytäliinaa ja hapsui oviin yms.

      Ohjelmaa:
      Sellanen kauhurata et piittettiin taloyhtiön kartta, ja sinne rasteja. Sit piti käydä niillä rasteilla pareittain (yks pari kerrallaan) ja yhel rastil esim oli muka löytyny kuollut tyyppi ja sit piti kokeilla sen silmämunaa, eli puolikas tomaatti ja sormi piti työntää sinne. Sit oli maizena jauhosta tehty semmost paksuu mömmöö jos oli katkottuja kyniä ja se oli mahalaukku jossa oli katkenneita luita. Ne tehtiin siis silmät sidottuna. Sit lopuks oli sellanen iso pahvilaatikko jossa mun sisko oli, ja se laitto sielt sellast noidannaurunauhotusta. Siin pahvilaatikos luki Kurkista jos uskallat, ja sit ne kurkisti nii mun sisko hyppäs sielt sellanen kauhee naamari pääs se oli kiva. Sit kerran oli semmonen kauhurata et me laitettiin ensin narua kiertämään pihassa. Sit jokainen yksi kerrallaan meni silmät sidottuna narua pitkin, kunnes naru loppui. Sit piti edelleen silmät sidottuna syödä kuorittu viinirypäle. Sehän oli sellanen limanen ja ällö. Kaikki oli aluks ihan kauhuissaa. Ja sit piti haistaa jotain koiranruokaa tms...

      Siin oli jotain :)

    • Halloween-Girl

      halloweenitytteli
      Hyviä ideoita etenki toi ohjelma.
      Mä voisin kokeilla tota narurataa muokattuna. Eli niin että minä tai äiti ohjaa niitä tyyppejä :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe