Saakohan tätä alkosta ihan tuosta vain ostettua, vai pitääkö tilata erikseen? Hinta? Lahjaksi olen ajatellut. Auttakaa tyhmää.
Johnnie Walker Blue Label
13
10092
Vastaukset
- Pässi
Vai onko tämä taas näitä harvinaisuuksia mitä on mahdoton Suomeen saada?
- FUNDEERAAJA
Tilaustuote. Hinta 0,7l 174,50€
- viskisieppo
Silja Line: Johnnie Walker Blue Label 98 €
- HK2
J_K kirjoitti:
On juomat halpaa :)
http://www.viinarannasta.ee/articlesr.php?sid=13
163.10 euroaNo tossa listassa nyt ei ollut mitään halpaa.
- J. Kulkevainen
http://www.whiskyworld.de
Saksalainen nettikauppa toimittaa postitse Suomeenkin.
Johnnie Walkerit:
Black 23,50 €
Gold 71.10 €
Blue 122,50 €- laa
Eli pieni kyssäri tähän väliin, mitä Suomen tulli sanoo kun tilataan jostain muusta maasta alkoholijuomia Suomeen?? Pitääkö tilaus ilmoittaa johonkin ja joutuuko(tai kuuluisiko) siitä maksaa jotain veroa tms..? Ja onko sillä merkitystä että onko tilausmaa EU:n jäsenmaa vai ei..?
- Asiamies
mitenköhän ne viinikaupan veroedustusasiat oikein makaa?
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076152692423
Arveluttavaa touhua, ettei vaan tule tilaajalle roimat lisälaskut. Viinikaupan setähän aikoinaan mouhosi ympäri nettiä siitä kun Cyberwinellä ei ollut veroedustajaa, oli kuulemma ihan laitonta toimintaa...
- make
Käytiin tossa viikko sitten Salossa ja löydettiin
todellinen helmi kaupungin baarien joukosta eli Music Bar Z. Sika hyvä meno ja kuinkas ollakkaan, hyllystä löytyi sinistä Johnniea eikä ollu edes hinnalla pilattu (14 egee/muki). Kuulemma Hartwall tuo maahan tosiaan reilut 170 egee pullo sekä pelkästään alkon tilausmyynnissä. - Pete
Kysymääsi tuotetta saa alkon tilauslistalta, mutta vaikkei saisikaan, niin kaikkea saa Alkon kautta. Itse tilailen harvinaisia samppanjoja Alkon kautta. Ottavat 40 euroa kustannuksia per tilaus ja myyvät laatikoittain. Kaikki haluamani on onnistunut tähän mennessä.
- Mii
Jep, kyse on maksusitoumuksella ostamisesta. Tilausvalikoimasta tilaamisestahan ei tule mitään kuluja. Mutta mitä vain kyllä Alkosta saa. On se sitten mainio liike :)
- Tonttu123456789
130 euro noin ja saa, mutta ei varmaan kaikista myymälöistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959