Karaokelaulajat toivat myönteistä julkisuutta Lieksaan Suomen suurimmassa karaokekisassa Himoksella loppukilpailuissa semifinaalissa oli mukana useita Lieksalaisia jotka olivat kilpaileet alkukilpailuissa Lieksassa ja muualla Suomessa ja päässeet kisaan mukaan.
PEKKA VARTIAINEN KULTAKURKKUKISAN VOITTAJA YLEINEN SARJA
Lieksalaisert miehet selviytyivät toiselle kierrokselle olavi ja markku ja pekka ja Yleisen sarjan kisan voitti kovatasoisessa kisassa Pekka Vartiainen.
Mielenkiinnolla katson kaupungin kansanjuhlaa Suomen mestaruudesta tuolla saralla miten kulttuuripuoli asian huomio?
Kilpailijoiden kesken arvotun 1000e voitti Lieksalaisnainen
Myönteistä julkisuutta Lieksaan
16
312
Vastaukset
- Musiikin kuuntelija
Onnea voittajille!
Voipi olla ettei karaokevoitot ylitä kulttuuriuutisten kynnystä! - ainaki sata
Montakohan kertaa se pitää sanoa, että mainitut aloitukset kuuluu tuonne karaokeosastoon.
Eipähän täällä retostele kukaan muu, kuin Korpinen noista harrastuksistaan.- IJPS 14
Tässä ei ole kyse karaokesta vaan Lieksalaisen Pekka Vartiaisen voitosta. Tämä on Lieksalle iso juttu
- 15 kerta
IJPS 14 kirjoitti:
Tässä ei ole kyse karaokesta vaan Lieksalaisen Pekka Vartiaisen voitosta. Tämä on Lieksalle iso juttu
Mikä on iso juttu ? Onnittelut
- TT
Mikäs orkka se on tämä Karaokelaulaulajat. En oo ikuna kuullukkaan.
Otsikko kuului Lieksa sai myönteistä julkisuutta
On aivan selvää jos ja kun joku Lieksalainen toimii ja tekee mielestään myönteistä kuvaa niin on aina joku jolle karvat nousee pystyyn.
Mielestäni nyt oli kysymys julkisuuskuvan kirkastamisesta joidenkin toimijoiden taholta joten ei kaikkia Lieksalaisia tarvitse mollata siten peräkamarin pojiksi
Kuitenkin jos ottaa huomioon kuinka paljon asialla on harrastajia niin parempi se on sellainen toiminta ettei tappalun vuoksi ole veiset ja haarukat jaossa ukko sanoo emännälle ota sinä haarukat niin minä otan veitset, mitähän varten noin?
Ilmeisesti siksi jotta on varaa hukata muutama veisi ja on niin paha olla ja liikkua ilman niitä kylällä. vitsi
Mitä tulee sitten tuohon harrastukseen jokainen voinee toimia ja ainakin muualla tuo harrastus on kiinnostava myöskin ainakain Pohjois Karjalan radio on ollut mukana eli teki haastattelun koska olen EL pohjois-Karjalan mestari toista kertaa ja voinen siten todeta, ainakin harjoitusta tämäkin vaatii myös rahaa mutta antaa myös elämälle tarkoitusta sekä paljon kavereita jotka tukevat myönteisesti.
Mutta löydä itsestäsi voimavara ja elämälle hauskuutta ja positiivista ajattelua ja harrasta mielenkiintoisia asioita liiku ja hengitä ihan rauhallisesti kiitos mielenkiinnosta MK- Junttilan jussi .
Mitä tarkoittaa Suomen Savoksi KARAOKE ?
"Tyhjä orkesteri" eli tausta tulee levyltä ja sanat ovat kuvaruudussa ja jos hiemankin myöhästyt niin musiikki kulkee omaa latuaan ja joudut sivuraiteelle joten vaatii myös harjoitusta ja tulkintaa.
Lieksassa on nykyisin mahdollisuus käydä laulamassa ravintoloissa ja myöskin karpalossa ja monilla on ostettuna kotiin laitteet toiset kalliimmat ja toiset halvemmat yleensä levy maksaa kotikäyttöön 29.90e joitakin on halvempia
Karaokelevyjä on erilaisia kevyestä musiikista kansanlauluihin lastenlauluihin ja virsiin joita minulla on esim kotona.MK- IJPS 14
Onnea Vartiaisen Pekalle. Tätä päivää olen odottanut.
- uurastus kannattaa
Lämpimät onnittelut Pekalla ja Aliisalle. Olette voittonne ansainneet.
- Lempi 78, leski /
voi tokkiisa onnittelen miekkiin teitä vaikka pien nykymussiikkii mälinänä
ihan tul tippa silimmään ja pikku lirraus houssuu ja mutta kukas työ ootta kun vaakutatta tuntemaatomalta
nuapurkylän poikkiiko ootta - riemastunut
Jo nyt hyvä kun tällaisesta menestyksestä kirjoitellaan täällä enpä oisi moisesta tietänytkään kiitokset aloittajalle.Hyvillä mielin jatkan päivääni.PS.Tämä Korpinen , näin jonkun videon youtubesta jossa lauloit Lieksassa Väinämöisen puku päällä olit niin ikiihana niissä vermeissä ................
Väinämöinen hyvinki? Olin Venäjällä kuntavierailulla ja lauloin myös siellä ja sinne tuli myös muita suomalaisia ruokaravintola Irjaan ja he kysyivät mistä olen oppinut suomea! ilmeisesti jotakin perintötekijöitä on olemassa vaikka en ole edes karjalainen sukujuuriltani.
Mutta tuo paita tuli hankittua sieltä venäjän karjalasta karhumäen pitsitehtaalta.
Naapurin tyttö Lempi tulen Nurmekseen keskiviikkona ja silloin kannattaa tulla paikalle mutta otan vaikka syliini ja aina silloin naurattaa. ja muistat pitkään kuten entiset morsiamet niilläkin jo taitaa tulla liru housuun ihmekkös tuo on kun elämää on kuljettu toiset pitkään ja toiset lyhyeen.
Mutta siinä itki impi illan ehkä toisenkin kun, kulkurin valssi soi maantietä rakastan ja kaihoan ain...
Kiitos oli mukava hieman hupattaa kun sienimetsästä tulin ,löysin suppilovahveroita ja naapurille kiitos hän on asiantuntija noissa asioissa tunnistamaan sienet MK- suppilohanuri
Joo eipä kestä. Teitkö kastikkeeen vahverióista.
- mylvin mylvin
Onkos Lieksassa ketään karaoke laulajia? Joensuusta jo löytyy!
Lieksasta löytyy kuitenkin mestarit
joten ainakin nyt on isänpäivänä äijäenergiaa tarjolla karaokekonsertti
koitan käydä kuuntelemassa MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356621JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t224791Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5492891Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai672463Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342116- 331964
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!421658- 411615
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321613Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71351