Aminopörssi

Kjgfddyiooohd

tilasin eka kertaa, toimitus oli tosi nopea. Hinnat nyt jotain keskitasoa, mutta suosittelen koska homma toimi sen verran hyvin!

8

8627

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pump
      • Ansku-86

Tuonne on aika usein säästökoodeja, joilla saa säästöä noin 10-15% tai 10-15euroa. Listaa löytyy: http://www.alennuskoodi.tv/aminoporssi.fi/

Mitä Aminopörssiin tulee, niin itse käytän enemmän iherbiä. Toki siellä pitää tietää itse mitä tilaa paremmin jne. mutta valikoima ja hinnat paremmat. Jos haluaa Suomesta tilata niin sitten tuo on ainakin ok kylläkin.

• akke38

kiitti vinkistä =)

• ...mies

Toimitusnopeus on tietenkin yksi hyvä asia, mutta se että tuotteet toimitetaan, ei kauheasti kerro vielä liikkeen tasosta. Sehän on vähän niinkuin noiden nettikauppojen idea.

Siinä vaiheessa kun tulee ongelmia, niin niiden selvittäminen kertoo kaupan tasosta paljon. Eli miten asiakaspalvelu toimii tuotepalautuksien, väärien tai puuttuvien tuotteiden kanssa.

• issröponima

Aminopörssi ihan ok mesta. Olen tilaillut tavaraa sieltä sillointällöin ja ei ole valittamisen aihetta ollut kertaakaan.

• aminoopörshi

Amoniakkipörssi nopea toimitus. Hinta iha OK

• maustepörssi

Maustepörssi on satakertaa parempi!

• Anonyymi

Nettikauppa Saksa on paljon halvempi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      126
      1496
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      142
      1324
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      109
      794
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      120
      761
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      62
      695
    6. 53
      671
    7. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      37
      571
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      549
    9. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      286
      519
    10. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6
      515
    Aihe