tilasin eka kertaa, toimitus oli tosi nopea. Hinnat nyt jotain keskitasoa, mutta suosittelen koska homma toimi sen verran hyvin!
Aminopörssi
8
6928
Vastaukset
- pump
tästä saa näemmä vähän takaisinkin http://www.ostohyvitys.fi/campaign.php?id=10767
- Ansku-86
Tuonne on aika usein säästökoodeja, joilla saa säästöä noin 10-15% tai 10-15euroa. Listaa löytyy: http://www.alennuskoodi.tv/aminoporssi.fi/
Mitä Aminopörssiin tulee, niin itse käytän enemmän iherbiä. Toki siellä pitää tietää itse mitä tilaa paremmin jne. mutta valikoima ja hinnat paremmat. Jos haluaa Suomesta tilata niin sitten tuo on ainakin ok kylläkin.
- akke38
kiitti vinkistä =)
- ...mies
Toimitusnopeus on tietenkin yksi hyvä asia, mutta se että tuotteet toimitetaan, ei kauheasti kerro vielä liikkeen tasosta. Sehän on vähän niinkuin noiden nettikauppojen idea.
Siinä vaiheessa kun tulee ongelmia, niin niiden selvittäminen kertoo kaupan tasosta paljon. Eli miten asiakaspalvelu toimii tuotepalautuksien, väärien tai puuttuvien tuotteiden kanssa. - issröponima
Aminopörssi ihan ok mesta. Olen tilaillut tavaraa sieltä sillointällöin ja ei ole valittamisen aihetta ollut kertaakaan.
- aminoopörshi
Amoniakkipörssi nopea toimitus. Hinta iha OK
- maustepörssi
Maustepörssi on satakertaa parempi!
- Anonyymi
Nettikauppa Saksa on paljon halvempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713