Himonani on runkata naisen nähden. Tämä fetissi on ollut minulla seurana koko elämäni ajan. Nuorempana tein sen naista katselessa, kuvittelen hänen nähneen touhuni.
Ja yhden kerran olen saanut tämän riemun kokea kun eräs nainen pienessä huppelissa halusi nähdä sen. Tai oikeammin hän oli saanut tietoon, että rinnoille roiskittu sperma helpotti vaihdevuosiongelmiin.
Ja voin sanoa, että oli hyvä kokemus. Sitten hän löysi oman vakituisen sperman luovuttajan eikä minua enää tarvittu.
Nyt kysyn apua. Miten voisin löytää katselijan. Olen yrittänyt seksitreffit - paikasta, ei vastausta. Olen keskilapin kaupungista
Kuinka voi ja uskaltaisi esittää naiselle, tuttavalle, että katsoppas kun vedän käteen.
Naisen nähden runkkaaminen
62
10038
Vastaukset
- kuumaatouhua
tyttöystäbäni käy suorastaan kuumana ja haluaa nähdä kun runkkaan hänen edessään.
- Tapsa_54
Elä kysele, vedät vaan aisan esiin ja naputat menemään. Kyllä ne oppii ajan kanssa tykkäämään! ;)
- Käyhän joskus...
vetelemässä mulkkuasi jossain yleisessä paikassa,
niin saat "varmasti ihailijoita" ainakin virkavallasta XD
LOL! Entisen tyttöystäväni kanssa tein tätä jatkuvasti vuosien ajan. En osaa sanoa mikä siinä on niin kiihottavaa. Se lisää vielä nautintoa, kun nainen katsoo aivan munan vieressä runkkaustani melkein siihen huulillaan koskien. Tämä ei siis näin tehtynä ole hand job tai blow job.
- A..sti
Nuorena runkkasin puskassa kun nainen tuli sanomaan ettei yleisellä paikalla, kutsu kylään missä halus katsella. Parin kerran jälkeen kun kävin sen luona halus itse runkkaa minua ja naida. Nyt olen pari vuotta käynyt ja haluu heti että olen alasti ja runkkaan, tietää kun haluu runkata mua niin haluu naidakkin vaikka onkin vanha nainen.
- Nnainen42vvv.
Kyllä olis kiva katsella hyvännäköistä nuorta miestä runkkaamassa...:)
- cfnm haavd
runsaalla kokemuksella ja epätovoisella etsimisellä sanon
että olisi valmis heti jos
olet oikeasti nainen
ja kiinnostunut
niin kerro missä tavataan tai miten se olisi sinusta kiihotavinta - n49 ja katselee kun
Puistossa näin kun nuori runkkasi puskassa, kyllä kiihotti yks kas vanhepaakin naista nähdä seisovaa kullia. Menin torumaan kun huomasin että spermat lensi. Juteltuani läksi luokseni ja parin trinkin jälkeen sanoin että saa runkata jos haluu. Riisu itsensä ja oli komee poika alasti kun vielä seiso pystyssä. Muutamat kerran katselin kun roiski hameele, Sit otin hameen pois ja sanoin jos haluu niin saa. Sit lähti multa hoisut ja sain nuoren innolla munaa kunnolla,
- mies 190cm
voisin auttaa asiassa:)) voisin tulla sun luo...
- Nnainen42vvv.
Olen oikeasti nainen ja en ole koskaan päässyt kunnolla katselemaan tuntemattoman miehen runkkaustouhuja. Pari kertaa olen ohimennen nähnyt, mutta ne ovat olleet sellaisia tilanteita, etten ole muiden ihmisten vuoksi voinut jäädä katselemaan. En siis tiedä, olisiko minulla pokkaa alkaa tällaista tapaamista järjestämään, mutta monesti olen toivonut joutuvani sattumalta tällaiseen tilanteeseen:).
- CFNM_haave
Minusta olisi tosi kiva jutella tästä aiheesta, vaikkei se johtaisi mihinkään. Tässä on nimittäin aika paljon outoa epäsuhtaa naisten ja miesten välillä. Miehethän kuolaa alastoman naisen perään aina kun vain voi. Naiset ovat tämän suhteen taas käsittämättömän arkoja.
MInua kiinnostaisi kovasti kuulla millainen asetelma olisi sinusta mukavin/ kiihottavin. Löydänköhän sinua chatti mestoilta. - Rohkeasti katselemaa
CFNM_haave kirjoitti:
Minusta olisi tosi kiva jutella tästä aiheesta, vaikkei se johtaisi mihinkään. Tässä on nimittäin aika paljon outoa epäsuhtaa naisten ja miesten välillä. Miehethän kuolaa alastoman naisen perään aina kun vain voi. Naiset ovat tämän suhteen taas käsittämättömän arkoja.
MInua kiinnostaisi kovasti kuulla millainen asetelma olisi sinusta mukavin/ kiihottavin. Löydänköhän sinua chatti mestoilta.Olen viiskyppinen nainen ja menin kellariin missä neljä poikaa olivat kimpassa housut nilkoissa. Jatkovat silti vaikka jäin katselemaan. Kun rupes haluttaapojat kaivo patjan lattialle ja sain munaa muiden runkatessa.Onneksi ei muita tullut kun pojat nai innoissaan. Mieletön kokemus äkkiä tehtyä(pari tuntia).
- Riisuminen AH..
Rohkeasti katselemaa kirjoitti:
Olen viiskyppinen nainen ja menin kellariin missä neljä poikaa olivat kimpassa housut nilkoissa. Jatkovat silti vaikka jäin katselemaan. Kun rupes haluttaapojat kaivo patjan lattialle ja sain munaa muiden runkatessa.Onneksi ei muita tullut kun pojat nai innoissaan. Mieletön kokemus äkkiä tehtyä(pari tuntia).
Näin kerran nuoren housut auki ja kovana, kiihottavaa oli katsella. Kotonani sanoin että voi näyttää kunnolla, riisu hitaasti ja rupes hieromaan seisovaa munaansa. Kyllä roiskahti kunnolla. Laitoin pienen yöpaidan päälle mistä näky läpi ja oli pojalla taas kulli kovana. Sitten käskin päälleni ja kyllä tuntu hyvälle vaikka ei ollut kun 16v ?.Kyllä viiskyppinen sai kyytiä oikein kunnolla monta kertaa. Sitä vaan kiihottuu nuoren katselusta.
- Anonyymi
Rohkeasti katselemaa kirjoitti:
Olen viiskyppinen nainen ja menin kellariin missä neljä poikaa olivat kimpassa housut nilkoissa. Jatkovat silti vaikka jäin katselemaan. Kun rupes haluttaapojat kaivo patjan lattialle ja sain munaa muiden runkatessa.Onneksi ei muita tullut kun pojat nai innoissaan. Mieletön kokemus äkkiä tehtyä(pari tuntia).
Olen saanut pillua nuorema 12 pillua noin 50 v naiselta
- Anonyymi
Riisuminen AH.. kirjoitti:
Näin kerran nuoren housut auki ja kovana, kiihottavaa oli katsella. Kotonani sanoin että voi näyttää kunnolla, riisu hitaasti ja rupes hieromaan seisovaa munaansa. Kyllä roiskahti kunnolla. Laitoin pienen yöpaidan päälle mistä näky läpi ja oli pojalla taas kulli kovana. Sitten käskin päälleni ja kyllä tuntu hyvälle vaikka ei ollut kun 16v ?.Kyllä viiskyppinen sai kyytiä oikein kunnolla monta kertaa. Sitä vaan kiihottuu nuoren katselusta.
Sainio nuolla
- Anonyymi
oot ihan huippu nainen
- Nnainen42vvv.
Aiheesta ois ihan kiva jutella, vaikkakin olen ihan kokematon tässä asiassa:). Missä voitais jutella ja milloin...?
- CFNM_Haave
kaikkein helpoin olisi varmaan suomi24 chatti palstalla.
Keskustelu pysyy varmaan aidonmpana jos voimme ainakin aluksi pysyä tuntemattomina. kehittelen sähköposti osoitteen ja palailen tänne
toisaalta voihan tässäkin jutella.
kerro ensimmäiseksi millainen olisi sinusta mukavin asetelma? haluaisitko olla ihan huomaamaton vai määrätä mitä miehen pitää tehdä. Eikö sinulla oikeasti ole koskaan ollut tilaisuutta nähdä miestä joka haluaisi runkata sinulle. Minä luulen että tässä on varmaan sellainen suhde että yhtä naista kohden joka haluaa katsella löytyy varmaan tuhansia miehiä. - Nnainen42vvv.
Ajattelin kommentoida tähän ainakin jotain, vaikka jatkaisimme keskustelua myöhemmin jossain muualla.
Puhuit tuossa aikaisemmin naisten arkuudesta asiaa kohtaan. Luulen, että saattaa olla monia syitä, miksi naiset suhtautuvat arkailevasti k.o touhuun, ja tässä arvailen muutamia. Ja tässä tarkoitan nimenomaan tilannetta, jossa nainen joutuu YLLÄTTÄEN tilanteeseen esim.julkisella paikalla: Häveliäisyys,; itsetyydytyksestä ei osata puhua, saati katsella sitä/ Osa naisista saattaa pelätä, että asiaan liittyy raiskaamista/ Pelko, että muut näkevät/ Suomalainen perusjurous; jos joku tuntematon sanoo bussissa päivää, mennään ihan lukkoon. Soperrellaan jotain, mutta ei osata sanoa "päivää". Jos joku jannu vetää kalunsa esiin niin siinä sitä ollaan....öööö-öööö. Järjestetty tilanne on tietty ihan eri asia, siinä voidaan sopia pelisäännöistä.
En ole todellakaan vahingossa päässyt seuraamaan vieraan ihmisen kyseisiä touhuja. Avioliitossa olevana olen toki katsellut mieheni runkkaamista, mutta se on minusta eri asia. Katselen joskus netistä miesten runkkausvideoita. Eniten miellyttäisi sellainen näky, missä hyväkroppainen mies seisoo kengät jalassa ja farkkujen sepalus avattuna, yläkroppa paljaana ja antaa mennä. Lisämausteena mies voisi vaikka katsella itseään peilistä, jos paikka on sellainen. Haluaisin olla vain sivustakatsojan roolissa tai korkeintaan vähän kosketella miestä selästä, rinnasta, vatsasta. Mies siis touhuaisia omaan tahtiinsa, minä en haluaisi puuttua siihen mitenkään. No, tuohan on vain fantasiaa, todellisuus on aina karumpaa:)
Uskon, että halukkaita miehiä "esiintymään" on paljon ja naisia vähemmän...jospa kuitenkin tässäkin hommassa jollakin käy vielä flaksi:) - cfnm haave
kiitos vastauksestasi. Siinä on hyvin analysoitu ja kuvailtu asioita.
Luulen tosiaan että naisille on paljon mukavampi jos tilanne on järjestetty sillä silloin se ei tule yllättäen ja säännöt on selvemmät.
Tuo sinun oma haaveesi on minusta todella selkeä ja toteuttamiskelpoinen ja kun mietin tämän asian ympärillä olevaa epäsuhtaa. Ihmettelen miten et ole jo sitä toteuttanut. Uskoisin, että jos laitat nettiin ilmoituksen että haluaisit nähdä jonkun runkkaavan, niin ehdokkaita tulisi niin paljon, että sinun olisi helppo valita sopiva. Mutta onko niin että sinusta olisi kiva jos sitä ei tarvitsisi järkätä, että se vain tapahtuisi kuin itsestään.
Sitä minä kyllä vähän ihmettelen, monet naiset ovat joutuneet vastentahtoisesti katselemaan alastomia miehiä ja sinun kohdallesi ei ole koskaan käynyt sellaista. Oletko koskaan etsinyt paikkoja joissa on suuri todennäköisyys törmätä tällaiseen tilaisuuteen?
Miten kokisit minun haaveeni: alaston mies palvelija naisten kutsuilla, strippaus ja/tai minuuttileikki (jokainen nainen yrittää kerrallaan minuutin ajan saada miehen laukeamaan) Olen myös monesti tarjoutunut alastomaksi siivoajaksi siinä on se ajatus että koska cfnm ei anna ilmeisesti niin paljon naiselle, niin saisi vastapalveluna siistin kodin.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tässä on minusta netti parhaimmillaan: rehellistä keskustelua, jonka avulla ymmärryksemme itsestämme ja toisista kasvaa. - Nnainen42vvv.
Kiitos sinulle mukavasta ajatustenvaihdosta; annoit minulle lisää pohtimista:)
Uskon myös, että asian voisi kyllä toteuttaa ja ehdokkaitakin olisi paljon, mutta tämä ei ehkä kuulu elämässä sellaisten ykköshaaveitten joukkoon, että olisin lähtenyt sitä varta vasten toteuttamaan. Nyt kun olen tässä asiaa vähän tutkiskellut, olen huomannut, että näitä "live-esityksiä" saattaisi tietyissä paikoissa olla nähtävillä, kun osaa vain pitää tuntosarvet koholla. (viittaan muutamiin keskusteluihin tällä palstalla). Mahdollista on myös, että yllättäen kohdalle tullut tilanne voisi olla mieluisa, kuten arvelit. Tosin siinä en pääsisi vaikuttamaan yksityiskohtiin:)
Minulla ei ole sinänsä mitään alastonsiivousta tai kuvailemiasi kotibileitä kohtaan, mutta tässä ammatissa, ympäristössä ja tuttavapiirissä jossa elän, sellainen olisi ennenkuulumatonta. Pidän siis mölyt mahassani ja katselen kaikessa hiljaisuudessa ympärilleni. Itse asiassa olisi minulla ollut joskus tilaisuuksiakin pyytää kyseistä esitystä, jos olisin silloin tajunnut, mutta mielessä on tainnut olla muut aktiviteetit:). Nyt harmittaa, hehheh:) Taidanpa alkaa seuraamaan tilanteita hiukka tarkemmin...
Tuosta alastomuudesta sen verran, että sinänsä pelkkä alastomuus ei minua kovinkaan paljon kiinnosta. Tästä olen jutellut useiden naisten kanssa ja olen saanut vastukseksi hyvin samanlaisia kommentteja. Usein naiset kokevat enemmän mielenkiintoiseseksi osittaisen paljastelun, vaatteiden kanssa kiusoittelun tai hitaaan riisuutumisen ja siihen liityyvät muut tapahtumat.
Lainaus tektistäsi:
"Olen myös monesti tarjoutunut alastomaksi siivoajaksi siinä on se ajatus että koska cfnm ei anna ilmeisesti niin paljon naiselle, niin saisi vastapalveluna siistin kodin."
Erittäin hyvä näkökanta ja ajatus tasapuolisuudesta! Itse koen, että esityksen näkeminen antaisi minulle kyllä ihan tarpeeksi; en tarvitsisi juuri sillä hetkellä täydellistä seksuaalista tyydytystä, sen saisin kyllä myöhemmin:)wau... Oon 36v vaalea mies ja haaveena on ollut jo pitkään että nainen karselis... Se olis todella kiihottavaa... Mä 187\8ö8 ja 18/5,5...
- Näytillä
Olen nuoresta pojasta asti kiihottunun näytellä munaani. Nyt työpaikalla on vanhempi nainen jonka luokse voin mannä ja riisuitua ja runkkaa sen katsellessa. Välillä haluu että nain vaikka onkin kolmekymmentä ikäeroa. Kai siinä saa molemmat haluamat.
- Nnainen42vvv.
Hei Näytillä; kerro miten se juttu sai alkunsa. Kumpi ehdotti tai miten se asia tuli esille?
- Näytillä
Hei nainen42vvv. Nainen yllätti mut runkkaamassa muna pystyssä ja pyys luoksesa ettei kerro muille.Kai käyttää hyväkseen kun mulla seisoo jatkuvasti.
- cfnm haave
Minuakin kiinnostaa tietää miten noin super harvinainen tilanne on päässyt syntymään. Itse olen yritellyt tuhansilla eri tavoilla.
- Nnainen42vvv.
Uskomatonta:). Ja mä en koskaan törmää tuollaisiin yllättäviin tilanteisiin:(. Mutta toivossa on hyvä elää, heh:)
- jöpötti
Moi aikuinen Nainen!
Kerron oman kokemukseni. Olin vajaa parikymppinen komea nuori mies, olin menossa bussilla kotiin. Viereeni istui arviolta viisikymppinen nainen joka oli ilmeisesti pubista tulossa. Hän kysyi minulta missä jään pois, keroin, että juuri ennen päätepysäkkiä. Nainen totesi,että matka kestää lähes tunnin. Laittoi kätensä reidelleni. Minulla rupesi tietysti seisomaan. Hän huomasi seisokkini ja kysyi että saako siihen koskea. Nyökkäsin ja mutisin jotain tyyliin että totta kai saa. Daami availi farkkujeni napit ja kaivoi jöpöttävän pippelini esiin. Runkkaili minua hellästi koko kolmen vartin matkan. Laukesin kolmesti ja ihana rouva vain jatkoi hyväilemistäni. Ennen pysäkkiäni hän hymyili kauniisti ja jäi pois bussista. Oli loistava kokemus!
Jos näet bussissa itseäsi miellyttävän nuoren miehen, mene ihmeessä viereen istumaan ja hyväile estottomasti! KAIKKI nuoret miehet haaveilevat siitä, että kypsempi nainen tulee kähmimään. - r unkkari
Mä runkkaan kokoajan niin että naiseni katsoo ja se runkkaa niin että minä katson.välillä naidaan ja välillä ei.Käytämme myös leluja.kerromme myös toisillemme jos olemme runkanneet.Avoin suhde
- jj
Missä olisi tälläinen ihana Nainen? Parhaan orgasmin olen saanut, kun otin kerran autooni kyytiin naisen, joka halusikin vain nähdä kun runkkaan itseni. Ei koskenut, katseli vain.
- Näytillä
Hei nainen42vvv. Kun ei sillalailla paljastele kun vähän että nainen tulee itse uteliaisuudesta katselee. Sit jos haluu kattoo voi avata housuja enemmään. Vaikka ovatkin halukkaita vanhempia naisia olen mennyt mukaan kun haluavat katsella ja ym..
- Mies 61 v
Olen 61 vuotias runkkari. Runkkaamiseen tarvitsen naisen näkemään, tai muiston siitä, kun on nähnyt. Jonkin onni on potkinut minua tässä asiassa, vaikka muutoin en elämässäni ole onnea paljoa nähnyt.
Nuorempana vaimoni katseli. Eron jälkeen olin seitsemän vuotta avosuhteessa, ja runkkasin suhteessa enemmän kuin rakastelin. Suhde päättyi jälleen kerran rahaan.
Tuon jälkeen hankin erään rouvan ystäväkseni ja runkkasimme yhdessä. Ikävää oli se, että rouva kuoli syöpään. Sitten meni monta vuotta, ettei ollut ketään, ja kärsin kovasti.
En koskaan ole heilutellut kulliani kodin ulkopuolella enkä ilman naisen lupaa.
Jossakin vaiheessa tapasin ihanan ihmisen, joka ei välittänyt katsella. Ei välittänyt runkkaamisesta, mutta rahaa olisi halunnut.
Se loppui siihen. Hauskaa on se, että vieläkin joskus tarvitsee rahaa ja tulee käymään. No toki minulla heti mulkku kädessä, irti heitän vasta kun lähtee.
Aivan ihana ihminen, mutta runkkaaminen ei vain ole hänen juttu.
Nyt minulla on vuosia ollut eräs nuori nainen, joka katselee jos ehtii.
Asumme vain hirmuisen kaukana toisistamme, siksipä ehtiikin harvoin. Mutta silloin kun tulee, niin kyllä kulli seisoo.
Olen jo vuosia ajellut karvat. Seisontapituus on 21 cm ja ympärysmitta seisoessa 19 cm.
Olen yrittänyt löytää lähempää naisystävää, mutta nykyisin olen jotenkin huono tutustumaan.
Tavallaan se tilanne pelottaa kun joutuu sanomaan, että ei halua rakastella, mutta runkkaaminen sopii. Harva nainen sitä ymmärtää.
Ikinä en ole hävennyt runkkaamistani. Ja siitä myös tietää varsin moni lähipiiriini kuuluva.
Ei muuta kuin tsemmpiä kaikille runkkareille. Parhaan lopputuloksen saatte kun pelaatte avoimin kortein, ja aina naisen ehdoilla. - cfnm haave
Tämä oli rehellisen tuntuinen hyvä kirjoitus.
Kertokaa muutkin rehellisiä stooreja sellaisten kautta ymmärrys ja sopivat tilanteet voivat lisääntyä - LJ
Tyttöystäväni haluaa joskus katsoa kun runkkaan, parasta on kun hän sormettaa peppuaukosta ja eihän kestä kauan. Tosin joskus teen "salaakin" yöllä hänen vieressä nukkuessamme.
- Harmittaapas
Kerran kun tivasin vaimoltani käsisekiä niin hän sanoi katsovansa kuin tekisin homman itse,muttei pokkani pitänyt tai pikemminkin riittänyt.On harmittanut siitä asti ettei tätä tyylisuuntaa edes kokeilu mielessä tullut aloitetuksi.Mielessäni olen vain fantasioinut josko kenties joskus uskaltaisi ottaa asian esille.
- yksin
Työmatkoilla kuten nyt Helsingissä hotellissa asuessani ( ja hyvissä olosuhteissa) asetun alasti ikkunan eteen tyydyttämään itseäni niin että esim. vastapäisestä toimistotalosta näkee hyvin mitä tapahtuu (kun itse näen hyvin yksityiskohtaisesti mitä vastapäisissä huoneissa tehdään). Neljästä viiteen naista eri työpaikoissa n. 30 metrin päässä pystyisivät näkemään kaiken, mutta eivät yleensä – kuten nytkin – vilkaisekaan. Taitaa olla niin yleistä touhua hotelleiden lähellä, ettei enää jaksa kiinnostaa? Tänään kuitenkin tyylikäs ohikulkija kadulta huomasi, hidasti vauhtiaan ja tirkisteli useaan otteeseen sen verran, että laukesin saadun huomion tähden.
Olen 50 ja vaimo myös. Seksiä ei enää harrasteta edes joka vuosi. En koskaan kuvitellut että tekisin jotain tällaista, mutta seksin puute näköjään tuottaa ennen pitkää yksinäiselle uusia kanavia purkaa tarpeita. Kotipaikkakunnalla ei tulisi kuuloonkaan. Pidän myös huolta että "yleisö" on aikuista, mutten tiedä loukkaako käytökseni jotenkin muuten muita. Olisi kiva saada kommentteja erityisesti naisilta. Erektiossa olevan penikseni ja itsetyydytykseni katseleminen - varsinkin ns. ”salaa” - tuottaa minulle suurta mielihyvää, eikä käsittääkseni vahingoita aikuisia. Onko näin?
Luin tältä foorumilta naisten itsetyydytys-tarinoita, joissa kerrotaan että miesten itsetyydytyksen katseleminen kiihottaisi. Taitaa ajatus olla kuitenkin enemmän fantasia-puolella kuin todellisuudessa? Mielelläni kuitenkin toteuttaisin näiden naisten fantasioita. Ja omiani.- Mies 61
Kyseisillä tointatavoilla toimivien kannattaisi huomioida eräs näkökulma.
Aina kun objekti alistetaan tahtomattaan jollekin, mille hyvänsä seksuaalisuuden muodolle, on kyseessä väkisinteko ja pakottaminen.
Ei ole olemassa argumenttia, jolla asiaa voisi hyväksyttävällä tavalla puolustaa.
Vasta silloin, kun on yhteisesti tehty sopimus jostakin, joka tulee tapahtumaan jollakin ennalta sovitulla tavalla ja ajalla, ollaan hyväksytyissä olevissa raameissa.
Kaikenlainen spekulointi tuolla asialla on itselle vahingollista, missä yleensä ei hyvä heilu. Varsin usein noissa itsensä pajastus jutuissa mopo karkaa, ja tuloksena on määrättömästi pahaa.
Sinulle siellä hotellissa heiluttelevalle sanoisin, että tee jokin sopimus kohteesi kanssa. Ellei se ole mahdollista, niin verhot eteen tai pili housuun.
- nam....
Naisena tykkään katsoa miesten runkkaamista. Ihana nähdä kun erilaiset kalut laukee ja spermat lentää kunnolla.
Itekkin tykkään esitellä itteäni camissa miehille eri asennoissa. Mitä enemmän kattojia on sitä kiihottavampaa..... annan miesten kattoa kun leikin sauvoilla kunnon orkut....- adikti M
Moi ;)
- Valitettavasti näin
Ihan ensiksi: Yksikään nainen, jonka edessä olen runkannut ei ole sitä pyytänyt tai edes kiihottunut siitä. Naisia, joiden edessä olen runkannut on muutamia:
- Tyttöystävä opiskeluaikana. Runkkasin hänen edessään kerran, koska hänen minihameensa paljastamat sääret kiihottivat.
- EX- tyttöystävä, jonka luona kävin useaan kertaan runkkaamassa. Hyväksyi sen ja kerran runkkasi itse minua. Loppui siihen, että hän ei hyväksynyt humalassa olemistani runkkausreissulla.
- EX- tyttöystävä. Hänen luonaan kävin kerran runkkaamassa. En mennyt toista kertaa, koska homma ei häntä oikein miellyttänyt ja olin jo naimisissa itse.
- Nykyisen vaimoni edessä olen runkannut kymmeniä kertoja eikä hän ole sitä paheksunut muttei kyllä kiihottunutkaan. Runkkailen edelleenkin, kun sille päälle satun
Sitten on semmoisia naisia, joiden edessä, vieressä tai takana olen runkannut useimmiten käsi taskussa tai housun kauluksen kautta k***i paljaassa kädessä: Bussissa, lentokoneessa, junassa, ravintolassa, baarissa ja luokassa.
Olen omasta mielestäni runkannut naisten nähden niin paljon, että jos se kiihottaisi heitä, he varmaan olisivat pyytäneet panemaan. Johtopäätökseni on siis, että nämä runkkaamisesta alkaneet panot ovat mielikuvituksen tuotetta ja täällä naisina esiintyvät miehiä tai maksullisia naisia.- Mies 61
Olen usein miettinyt, että mikä loppujen lopuksi naista kiinnostaa tai kiihottaa miehessä. Miehen kulli tai miehen runkkaamisen katselu se ei ainakaan ole. Myös minä usean kymmenen vuoden runkkailu kokemusten perusteella väitän, että nainen on kumma olento.
Kun miestä kiihottaa sen kymmenen asiaa naisessa, niin naista kiihottaa vain ja ainoastaan miehen rahat. Kun rahaa pistää riittävästi likoon, niin johan kiinnostus kulliin ja runkkaamiseen herää.
Erään ex kumppanin suhteen teinkin muutaman kerran hänelle nolon tempun.
Kun jatkuvasti vähätteli tarvettani näyttää runkkaamistani sanoin, että minusta on todella tympeää antaa tai lainata sinulle rahaa, koska se ei tunnu minusta hyvältä tai miltään muultakaan, kuin vain ja ainoastaan vastenmieliseltä.
Johan loppui ruikutus, ja kiinnostus kulliin heräsi. Pidin kuitenkin pintani ja munan housuissa.
Joku roti se pitää runkatessakin olla. Muutamien viikkojen jälkeen kun tuli käymään, ei ollut sanavarastossaan laisinkaan sanoja.
Ei nyt. En ehdi. Tee se äkkiä tai jotakin muuta vähättelevää.
Lopulta kuitenkin laitoin hanat kiinni, koska aloin tuntemaan itseni melkoisen halvaksi.
Olen aina ja kaikessa pyrkinyt kunnioittamaan naisen tahtoa. Olen myös onnistunut siinä. Äkkipäätään voisi kuvitella, että se riittää naisille, mutta toisin on. Siitäkin huolimatta, että olet heille miten kiltti ja hyvä hyvänsä, heillä on mielestään oikeus, temppuilla, oikkuilla, valehdella ja pälyillä luihuillen.
Olen sitä mieltä, että lopultakin kaikessa brutaaliudessaan miehen runkkaaminen on jollakin primitiivisellä tavalla kaunis tapahtuma, joka parhaimmillaan vapauttaa valtaisat positiiviset energiat. Mutta jos siitä tehdään pääsääntöisesti inhottavaa ja likaista, niin se vain ahdistaa ja samentaa tappaen paljon positiivista hyvää. - n54 jotain
Mies 61 kirjoitti:
Olen usein miettinyt, että mikä loppujen lopuksi naista kiinnostaa tai kiihottaa miehessä. Miehen kulli tai miehen runkkaamisen katselu se ei ainakaan ole. Myös minä usean kymmenen vuoden runkkailu kokemusten perusteella väitän, että nainen on kumma olento.
Kun miestä kiihottaa sen kymmenen asiaa naisessa, niin naista kiihottaa vain ja ainoastaan miehen rahat. Kun rahaa pistää riittävästi likoon, niin johan kiinnostus kulliin ja runkkaamiseen herää.
Kun jatkuvasti vähätteli tarvettani näyttää runkkaamistani sanoin, että minusta on todella tympeää antaa tai lainata sinulle rahaa, koska se ei tunnu minusta hyvältä tai miltään muultakaan, kuin vain ja ainoastaan vastenmieliseltä.
Johan loppui ruikutus, ja kiinnostus kulliin heräsi. Pidin kuitenkin pintani ja munan housuissa.
Joku roti se pitää runkatessakin olla. Muutamien viikkojen jälkeen kun tuli käymään, ei ollut sanavarastossaan laisinkaan sanoja.
Lopulta kuitenkin laitoin hanat kiinni, koska aloin tuntemaan itseni melkoisen halvaksi.
Olen aina ja kaikessa pyrkinyt kunnioittamaan naisen tahtoa. Olen myös onnistunut siinä. Äkkipäätään voisi kuvitella, että se riittää naisille, mutta toisin on. Siitäkin huolimatta, että olet heille miten kiltti ja hyvä hyvänsä, heillä on mielestään oikeus, temppuilla, oikkuilla, valehdella ja pälyillä luihuillen.
Olen sitä mieltä, että lopultakin kaikessa brutaaliudessaan miehen runkkaaminen on jollakin primitiivisellä tavalla kaunis tapahtuma, joka parhaimmillaan vapauttaa valtaisat positiiviset energiat. Mutta jos siitä tehdään pääsääntöisesti inhottavaa ja likaista, niin se vain ahdistaa ja samentaa tappaen paljon positiivista hyvää.Kun jäin yksin niin näin nuoren pojan runkkaamassa, aluksi oli olo että törkeetä mutta kiihotti katsella. Nyt halun katsella kun nuorella miehellä on kunnon erektio, itse kiihotun katsellessa että housut kastuu. Kai siitä on tullut joku tarve katsellessa ja joskus kun saa oikein kunnolla seisovan sisäänsä niin on ekstaasissa.kunnolla.
- Hnaska
Mies 61 kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että lopultakin kaikessa brutaaliudessaan miehen runkkaaminen on jollakin primitiivisellä tavalla kaunis tapahtuma, joka parhaimmillaan vapauttaa valtaisat positiiviset energiat. Mutta jos siitä tehdään pääsääntöisesti inhottavaa ja likaista, niin se vain ahdistaa ja samentaa tappaen paljon positiivista hyvää.ainoastaan miehen rahat. Kun rahaa pistää riittävästi likoon, niin johan kiinnostus kulliin ja runkkaamiseen herää.
Ei nyt. En ehdi. Tee se äkkiä tai jotakin muuta vähättelevää
Tämä on myös minun kokemukseni. mutta totuushan on miehet eukös vain, kaikki me maksamme sexistä.... emme vain huomaa sitä.
- tämmöinen tyttö
Minua liftarityttö aikoinaan runkkasi, ja suihin otti minulta päivällä, ajoimme kaupunki liikenteessä, ja viereiselle kaistalle liikennevaloissa pysähtyi koululais retkeläisten bussi, kevät aikaa kun oli. Kyllä oli neitosilla naamat hymyssä ikkunoista tuijottaessaan. Liftarityttö teki hommaansa mitään välittämättä, itse muuten ehdottelikin minulle tätä, yhtään ei tullut vastusteltua minunkaan ehdotusta.
- Nnainen42vvv.
.....osoite hotmail.com?
- Teijanserkku...
Itse ajattelen usein, että olisi niin vitun kiva kun olisi serkkuni kylässä ja runkkaisin kunnes likimain tulisi ja sitten lykkäisin sen suuhun ja se hoitas homman loppuun. Siinä olis tosi kiihottavaa seksia. Tosin on sitä serkun naiminen ylipäätään, kun vaan on hoikka ja tiukka ja nuori serkkutyttö jota saa painaa sydämen kyllyydestä, ja kun se on vielä naimisissa - jees ei kun munaa sille vaain aina jos nään, tai ainakin salaa runkutan, niin että huomaan, että taas se... ;D
- jartsa
Mitä serkumpi,sen herkumpi!
- kovana____
camiseksi on todella kiihottavaa kun nainen katselee touhujasi ;) kun löytyisi vapaaehtoisia naisia oli ne sitten varattuja tai vapaita. pää asia et on kuitenkin täysi-ikäisiä. niin olisi kivaa : illat menisi rattoisasti :)
- Näinhän on
Kai se pornofilmien katselussa halu nousee runhkaamiuseen ?
vaikken yleistä luulen jotta siitä se lähtee. Jakun on nuori ei
myöskään niin ihmeellistä. - Heikki 32v
minun vaimo näkee todellakin läheltä , nääs orgasminsa jälkeen antaa runksia kasvoilleen
- adikti M
Naiset! entä mese sex? ;) Ehkä cam...
- Nnainen42vvv
Höh, edellisistä jutuista tulee se käsitys, että naiset ovat vastahakoisia miehen runkkaamistuohuille..(?). Mä nautin kun saan katsella miehen runkkaamista tai itse runkkaan miestä...uuuh. Eihän siitä tule itselle välitöntä tyydytystä, mutta se esteettinen näkymä....sillä mennään pitkälle:))
- Anonyymi
oon kiinni jäänyt monta kertaa, viimeksi eilen naapurin rouva tuli toimittamaan asiaansa kun vetelin vaimoni pikkuhousuihin autotallissa, kovin punaiseksi menimme molemmat, ei pelästynyt, pyyteli vaan anteeksi kun sillälailla törmäili paikalle. vilkuilee nykyään jatkuvasti haarojani, varmaan odottaa näkevänsä kovan kullin. jos olisi rohkeutta kysyisin katselemaan.
- tuuri runkkaaja
Kerran mettässä olin lenkillä illalla kun rupesi himottamaan oikein kunnolla kun ei näkynyt ketään menin tien sivuun runkkaamaan en huomannut kun sieltä tuli kaksi naista toinen jotain 25-30 ja toinen 30-40. Kaluni oli aivan kova ja ei oikein auttanut en ehtinyt pistää housuihin seisoin siinä hältyneenä muna pystyssä. Yllätäin naiset rupesivat nauramaan ja kun olin sullomassa penistä housuihin niin he halusivat kin jäädä kattelee no rupesin sitten jatkaa yllätäin ne ottivat kin paidat pois ja laskivat housuja ja kysyivät kiihottaisko tää vielä enemmän naiset olivat hyvän näköisiä iso rintaisia. Eipä aikaakaan kun olin lauennut ja vanhemman naisen haarojen välissä nuoren hiplatessaan itteensä.
Mä en kyllä uskaltais enkä kehtais! Hyvä jos uskallat. :) Tosin kun muija käyttää dildoa ja runkkaa sillä niin itse on tosi vaikee olla runkkaamatta. :P
- runkku
Moi,
Runkkaaminen on tosi mukavaa naisten katsellessa. Mun nykyinnen vaimoke pitää hoitaa mut useiten käsin, koska hänellä on usein herkkä alapää. Välillä hän vain haluaa katsella, mutta haä katselee mielellään minua alasti. Välillä hän myös kuvaa järkkärillä ja videokameralla minua alastomana ja runkkaamassa, jilloin saa parhaat kiksit.- Tosi halukas
Moi oon 15 v poika ja rakastan runkata ikunalla ja kattoo esim naapurin mummoo puutarhatöissä se vaan on niin kiihottavaa ,että arvostaisin jos joku nainen ois halukas kattelee kun runkkaan :)?
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I3w8J0
- Anonyymi
Sama, mutta toisin päin. Rakensin omakotitaloani ja olin ylhäällä telineillä. Naapurin "piika" eli lapsenvahti meni aina sängylle makuulle, riisuntui ja käsi kävi, kun olin sopivassa paikassa, josta näki makuuhuoneen ikkunasta sisälle. Matkaa ei ollut paljoa.
- Anonyymi
Ei siitä kannata kauheasti puhua. Kun on leikin aika, niin otat kalusi käteen ja runkkaat sen isoksi ja kovaksi. Sitten annat sen naisesi huulille, ja käsket imemään.
- Anonyymi
Kerran olimme yhden tytön kanssa auton takapenkillä syrjäisellä parkkipaikalla, mutta ihan kaupungissa kuitenkin. Tyttö alkoi suuseksiä ja availi housujani, niin huomasin, että joku vanhempi naishenkilö oli ikknan takana tuijottamassa auton sisälle. Kuiskasin sen tytön korvaan, että meillä on yleisöä, anna palaa. Hoiteli sitten koko homman oikein näyttävästi, että katsoja sai koko rahan edestä. Tyttö(nykyinen vaimoni) kertoi sitten käyneensä niin kuumana, että oli housut litimärkänä.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897