Olen nainen, ja harrastanut anaaliseksiä aktiivisesti viimeiset 2 vuotta. Anaaliseksin aloittaminen sijoittuu aikaan, kun juoksin ahkerasti baareissa ja huomasin nauttivani miesten kiusaamisesta. Anaaliin suostuminen alkoikin nimenomaan härnäämisestä, mutta johti siihen, että opin nauttimaan siitä todella paljon. Ensin harrastin anaalia enimmäkseen esineiden kanssa. Ihan ensimmäisellä kerralla houkuttelin miehen sivummalle ja annoin työntää sisääni kynän. Myöhemmin kiihotuin siitä, että pakaraväliä silitettiin sormin, sitten pyysin työntämään sormen sisään asti ja hyvin nopeasti siirryin varsinaiseen anaaliseksiin.
Ongelmani on se, että olen koukuttunut siihen. Parhaimmillaan (tai pahimmilaan) harrastin anaalia kolmesti illassa eri miesten kanssa, kerran yritin toteuttaa fantasiaa ryhmäseksistä niin, että minut sidottiin kiinni ja neljän miehen oli tarkoitus ****** minua takaa vuorotellen, mutta kahden aktin jälkeen kipu äityi niin pahaksi, etten enää pystynyt jatkamaan. Vaikka rutinoiduin peppuseksiin, alkoi kipu kasvaa liian suureksi sen harrastamiseen.
Ongelmani onkin, että yritän lopettaa anaaliseksin kokonaan, mutten saa sitä mielestäni. Olenko addiktoitunut, ja kuinka pääsen eroon tarpeestani harrastaa seksiä, joka ei enää tuota nautintoa, mutta kiihotun silti sitä ajatellessani?
Olen koukussa anaaliseksiin
11
7396
Vastaukset
- 2511531311414
Rentoudu ja rauhoitu. Nauti silloin kun tuntuu, ja tee välillä jotain muuta.
- 1234..
Sama adjektio, vaikka tykkään naisista halun miehen' naivan pyllyyn kun oikein pannaan.Pari kertaa olen ollut sessioissa missä vanhat miehet haluu nuorempaa pyllyä.
- N..tu
Nuorena poikana sain väkisin peppuun. Jäi kuitenkin mieleen se pakottaminen ja sitä tullut ajateltua vanhempanakin. Olen mennyt paikkoihin missä miehet on kimpassa, heti tuli vanhemmilta ehdituksia seksistä. Tuli käytyä jonkun luona naitavana vaikken kimmakaverille kertonutkaan. Toissayönä olin mustan miehen luona mikä halus nuorta, eteisessä rupes naimaan ekankerran. Parin paukun jälkeen sillä seiso ja vei sänkyyn. Aamulla viellä käytti puolituntia mua hyväkseen ennekuin sai. Lähdin kotiin kävelemään housut märkänä, mutta jotenkin tyydytettynä. Adjektio/halu mikä lie?
- ei kivaa tämä
Itsekkin olen saanut nuorena - kovin nuorena peppuun ja vaikka se silloin tuntui kivalle, niin nyt ei tulis enää mielenkää tai muutenkaan. Ainakin homot saa karkoittaa siperiaan.
Oikee saa edelleenkää siitä kiksejä vaikka olenkin yksin. Mutta kyllä mielessä on tarina jossa nainen on saajana... mutta onko se ihmissuhteen arvoinen? - tietoas
suomessa ainakin turkista tulevat miehet ovat saaneet bebaan nuorempana ihan kunnolla ennen naimisiin menoa joutuvat panemaan toisiaan perseeseen. siksi ovat kysyttyjä muuallakin
Minusta anaaliseksi on ihanaa, mutta ei kovin terveellistä. En voi harrastaa sitä kovin usein, joten puran fantasioitani kirjoittamalla. Sitä suosittelisin aloittajallekin. Jos et enää nauti peppuseksistä, kirjoita siitä.
- jaska1970
Älä lopeta, se on ihanaa.
- Joskus ann...
Jäänyt ekasta kerrasta mieleen kokemus vaikka ei niin hyvältä tuntunut pyllyssä. Nyt olen lihaksikas iso mies ja kerran vuodessa haluttaa kokeilla antaa anaalia. Monet namusedät haluu pikkupoikia mut olen mennyr mukaan kun antanut tehdä miten haluu. Kerran pari vuodessa sitä voi alistua kun vanhempi homo rassaa ja alistaa.
- eitajua
Mitä ihmiset saa siitä, että panee toisiaan persreikään? Miten sellainen voi kiihoittaa?
Ihanaaa :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 966366
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283180Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859