Naisen ''tiukkuus'' ?

houkutus4

Olen harrastanut seksiä alle kymmenen miehen kanssa, joista ainakin 6 on sanonut, että olen tiukka... Itselläni on harvoin seksi koskenut, paitsi kerran kun miehellä oli aikas iso... Mutta viikonloppunakin olin sängyssä yhden kaverin kanssa, sain useaan otteeseen kuulla että olen tiukka...

Mitä miehet ajattelette jos nainen on tiukka? Sehän on hyvä asia?
Jotkut ovat joskus luulleet että olen neitsyt, varmaan tämän asian takia?
Mä myös kostun aika helposti... Haluaako miehet uudestaan tiukkaa naista?

5

605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manu81

Ota se kohteliaisuutena jos sua sanotaan tiukaks.. Tiukka on ihku, aah.. :)

• 4+2

Eikö se nyt oo itsestään selvää että tiukempi on parempi ku väljempi. Pääasia on, ettei naista satu.

• nametz

Kyl tiukka hyvä on, mut ei oo väljän voittanutta ...no ei oikeesti. Kuka tollasenkin heiton on keksinyt!

• Herr Lederhose

No tiukka on hyvä siinä mielessä, että miehenä saan helpon, laiskan pikkuorkun. Löysä puolestaan hyvä siinä mielessä, että seksiin tulee pakostakin muita ulottuvuuksia, kuin suora paneminen. Seksissä on tärkeintä aivot ja niiden synkka, ei genitaalien koko. Panomiehet voi olla vapaasti erimieltä ;)

• pieni vai tiukka?

Se on tuo tiukkuus kovin komplisoitu käsite.
      – onko tiukka sama kuin pieni tai liian pieni
      – johtuuko tiukkuus hyvästä pc-lihasten hallinnasta
      – onko tiukkuus taitoa ja laatua
      – osaako nainen ”käyttää” tiukkuuttaan

Mitä miehet ajattelette jos nainen on tiukka?
      – eipä tuossa ole merkittävää ajattelemisen aihetta, mutta saattaisin keskustella aiheesta

Sehän on hyvä asia?
      – tuo riippuu täysin naisesta, mutta eipä tuolla ole suurta merkitystä onko pieni vai normaali. Jokainen normaali nainen pystyy treenaamalla olemaan niin tiukka kuin haluaa.

Haluaako miehet uudestaan tiukkaa naista?
      – ainakin minä haluan jos naisen osaaminen, asenne ja itsetunto on ok.
      Siis sellaista joka osaa olla sopivan tiukka eikä tee siitä numeroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe