Kaukosuhde

Kiimaliisa

En ole nähnyt miestäni nyt kolmeen viikkoon. Himot alkaa käydä sietämättömiksi. Masturboin ainakin kahdesti päivässä, mutta ei se vaan korvaa sitä tunnetta, kun saa kovan kangen sisäänsä. Hitto, että olen kiimassa pelkästä ajatuksesta, että ensi viikonloppuna pääsen oman kultani jyystettäväksi. Nyt vaan kiima on sietämätön. Pahoitteluni tästä purkauksesta, mutta on ihan pakko jakaa tämä tuska, kun kaverit ei ymmärrä mun kitinää. Ne käskee vaan ostaan dildon ja hoiteleen hommat himaan sen kanssa, mutta ei sekään ole se aito ja oikea miehen kalu! Miten ihmeessä jotkut jaksaa tätä tunnetta vuosikausia. Mä hajoon jo kolmen viikon odottamiseen!

5

472

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himon.. tuuppaaja

Kaikkeen puutuu. Niin kauan kun sulla riittää haluja niin ei kannata olla huolissaan, kyllä se siitä taas kun mies palaa kotiin.

• ei ole reilua..

kateeksi käy...näen miesystävääni kyllä useammin..mutta hän ei halua..ei pitäis minussa olla mitään vikaa..treffikutsuja tulee ihan tuntematomiltakin...mutta rakastan miestäni ja haluttais joka pv..miksi on niin ihana, oma vikansa...mutta nyt minusta on tullut surullinen..katsoa saa muttei koskea..eikä puhua siitä mistä on puute..kai minun pitää ajatella että hän ei sitten rakastakaan minua..tai mitä ihmetteä ajattelisin..olen ihan onneton

• vapaa mies 35

mä voin panna puutteessa olevaa naista, mut ei taida rohkeutta löytyy. Naiset on niin ujoja meinaan. ite olen kuitenkin sinkku ja vapaa tekemään kaikkee kivaa

• pettäjä

ei tollasta ole olemassakaan

• 17+10

Samassa tilanteessa "Ei ole reilua" nimimerkin kanssa. Miesystävä vetää varmaan mielummin käteensä kuin rakastelee minua. Kaukosuhteessa oltu jo vuosi ja siitä sitten muutaman kerran vaan oltu sängyssä. Kiinnostusta riittää muilta miehiltä ja tilanne saanut myös minut vilkuilemaan tarjontaa. Vielä en ole ryhtynyt ajatuksista tekoihin. En haluaisi, mutta seksi kuitenkin on melko tärkeä osa normaalia suhdetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1253
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1037
    3. 64
      857
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      68
      824
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      420
      685
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      619
    7. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      77
      574
    8. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      572
    9. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      67
      571
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      449
      554
    Aihe