Ratsastus ei onnistu, apua!

aukoton

No nyt on tullut ihme ongelma eteen. Meillä seksi sujuu muuten ja kaikkea kokeillaan, mutta ratsastus ei vaan onnistu - syystä tai toisesta en saa penistä menemään sisääni saati pysymään siellä. Olenkohan jotenkin väärässä asennossa vai mikä mättää? antakaa vinkkejä! Molemmat olemme normaalikokoisia ja kuten sanottu muuten kyllä kaikki on onnistunut.

32

9274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tullut ihme

Olet asennossa jossa jänität ”vääriä” lihaksia.

Ratsastusta voi leikkiä useissa eri asennoissa (kyykyssä, polvillaan, selin, sängyn laidalla, tuolilla tms…)

• -.-

Voithan kokeilla myös niin, että aluksi makaat miehen päällä, josta nouset istumaan hänen päälleen, niin että mies on koko ajan sisälläsi. Näin onnistuu ainakin meillä.

• LoLd44__

yäk

• sama vika

Meillä sellainen ongelma, että kun nousen päälle, miehen kalu luiskahtaa helposti ulos. mies ei osaa rentoutua kun pelkää näin tapahtuvan ja silloin kuulemma sattuu pirusti. Enkä minä enää uskalla juuri liikkua siinä päällä kun näen miehen kipua odottavan ilmeen...

• "Sama vika" myös meillä sama ongelma. Tämä asento on kuitenkin niin ihana, että pienellä riskilläkin tätä asentoa käytämme, useinkin. Nyt tosin olen synnyttänyt eikä olla seksiä vielä kokeiltu sen jälkeen. Pitää katsoa, että tuntuuko ratsastus vielä yhtä hyvältä.

• pappa neuvoo

pistä sinne pepunalle parityynä johan toimii.

• Nainen 34

Jep, tyyny pepun alle, niin alusta pysyy tukevampana.
        Ratsastuksessa liike voi olla muutakin kuin ylös-alas/ "pomppiva". Myös pyörivä (piirrät lantiollasi ympyrää, kun penis on sisällä) tai liukuva.(pyöristät ja ojennat selkääsi vuoronperään).
        Kyllä täälläkin on joskus uloslipsahduksia sattunut, mutta onneksi en ole satuttanut koskaan miestä. :P

• petteri
        Nainen 34 kirjoitti:

Jep, tyyny pepun alle, niin alusta pysyy tukevampana.
        Ratsastuksessa liike voi olla muutakin kuin ylös-alas/ "pomppiva". Myös pyörivä (piirrät lantiollasi ympyrää, kun penis on sisällä) tai liukuva.(pyöristät ja ojennat selkääsi vuoronperään).
        Kyllä täälläkin on joskus uloslipsahduksia sattunut, mutta onneksi en ole satuttanut koskaan miestä. :P

Naisen pitää muistaa, että siittimen pituus ei ole yleensä kuin 12 - 20 senttiin. Ekli liike on sen mukainen. Minä ainakin tunnen jos liike alkaa olla liian pitkä niin nostaa lantiota sen mukaan. Ei miehenkään alla tarvi maata kuin lahna. Josta naisia syytetään. Kyllä rakastelussa mukan voi olla. Ratsastelu on erittäni kivaa siinä nainen voi päättää kuinka syvälle hän peniksen haluaa. No useimmiten se ei riitä vahinko vaan.

• Miss X

Ex miehen kanssa meidän seksimme oli jatkuvaa ratsastusta, kerran sattui kuitenkin niin että miehen kalu luiskahtikin pois, repäisten sisempään häpyhuuleen todella suuren haavan. Meni hetki jos toinenkin, ennenkuin itse uskalsin taas astua ratsailla, vaikka haava oli jo parantunut.

• joskus tökkii

Olen itse huomannut, että jos en ole tarpeeksi märkä, penistä ei saa sisälle helposti. Ja muista ettet jännitä "paikkoja" liikaa kun laitat sitä sisällesi.

• nussimis mestari uuh aah

Minkä kokoinen pena miehellä on itelläni on 32,5cm

• Petteri
        nussimis mestari uuh aah kirjoitti:

Minkä kokoinen pena miehellä on itelläni on 32,5cm

Oletko lainannut sen hevoselta

• puavo123

ratsastus on tekniikkalaji näköjään,no kyllä se onnistuu kun tarpeeksi kauan harjoittelet

• ....................

Sama ongelma! Itse olen hyvin tiukka muutenkin ja kaikissa asennoissa saa käyttää reilusti liukkaria, mutta päällä ollessani se ei vain mene sinne! Turhauttavaa, kun pelkää satuttavansa toista. Tuntuu myös epäreilulta miehelle, kun hän "joutuu" tekemään kaiken työn, vaikka mielellään tekeekin. :D

• Ameriikantemppu?

Jos se alla ollessa menee sinne, niin ei muuta kun pyörähdys siten että ei vedä vehkeitä erilleen, niin olet päällä ja edelleen on vehkeet limittäin, siitä sitten nostat vaan rohkeasti yläkroppaa ylöspäin ja vedät jalkoja koukkuun...

• nika.naks.kuks

hoohhhoohhhh... joutuu tekeen kaiken työn... hehhehhheeeehhh.. se ON miehen työtä ;O niin sen kuuluukin tehdä.
      jos mies on vatsakas, on päällä hyvä.
      hoikemman kanssa jos mies nostaa jalkojaan, jotta voi nojata niihin. polvillaan peniksen päälle vaan. kyllä se siellä pysyy,jos ei laajoja liikesarjoja suorita.
      minä tykkään ratsastaa myös nojatuolissa jossa ei ole käsinojia, silloin penis tuntuu vatsanpohjassa asti. Mutta vain miehen kanssa jolla ei ole erityisen kookas. Ison kullin kaa en ratsasta koskaan.

• nojjjjjjooaoajoajo m

muna pilluun ahah :) hevonen on tarkotettu ratsastettavaksi.

• Kaluja ja vehkeitä?

Mitähän, jos uudenvuoden lupauksen tekisitte ja opettelisitte edes sukupuolielinten nimet.

Ne ovat v a g i n a ja p e n i s

• fsgdfgsdfgdfg
        Kaluja ja vehkeitä? kirjoitti:

Mitähän, jos uudenvuoden lupauksen tekisitte ja opettelisitte edes sukupuolielinten nimet.

Ne ovat v a g i n a ja p e n i s

heresiaa ja vääräoppia! ne ovat s i i t i n ja e m ä t i n !

• Jamie 21

Jos joku voisi vielä vastailla täälä, nii mulla olis kysymys! Olen pitkään jo miettinyt jos on päällä koko seksin ajan mistä tietää että mies laukeaa/koska pitää lopettaa?

• no tietäähän

sen nyt jokainen joka on seksiä harrastanut, silloin siitin veltostuu.Jos vireyttä riittää ja antaa olla siittimen emättinessä voihan sitä vaikka vetästä toisekin kerran samontein.

• Oikein hyvä hujamies

Minä n u s s i n vatsakkaana miehenä useiden naisten kanssa yleensä niin että on nainen päällä ratsastamassa, eikä kalu luiskahda koskaan pois, vaikka se on aivan normaalin pituinen, 14-16cm, mutta paksu, varren ympärysmitta 13cm, mutta terskan reunasta mitattuna yli 20cm, tietenkin jäykistyneenä, Tuntuu, että kunnon tatti pitää naisen paikallaan, ja haluaakin pysyä, moni on ihastellut juuri terskaani. Aasialaisten naisten kanssa, minulla on 4-6 vakinaista panoa, on ollut vaikeuksia mahtumisessa, mutta kun on saatu niiden p i l l u kosteaksi, tai ihan märäksi, on satulassa pysyminen onnistunut hyvin. Ja liukastusaine auttaa aina, jos on liian tiukka reva. Oikeastaan nainenhan se silloin n u s s i i, kun on päällä, voi säätää iskun syvyyden ja nopeuden, kiertää, vängätä, kallistaa, miten vain. Suosittelen nussimisasentoa kaikille iästä riippumatta.

• Herra Jumala

sentään olet nähnyt nyt unelmiesi unen ,kerro vielä vieäkö kasvaa ja turpoaa.

• Suuriterskainen huja

On totta, ei unta eikä unelmaa. Kasvaa ja turpoaa miltei joka päivä ainakinn yhden naisen kanssa, joskus päivän mittaan kolmenkin.

• Hyi saatana mitä paskaa
        Suuriterskainen huja kirjoitti:

On totta, ei unta eikä unelmaa. Kasvaa ja turpoaa miltei joka päivä ainakinn yhden naisen kanssa, joskus päivän mittaan kolmenkin.

Siis mitä vittua hyi saatana mitä tekstiä eikö seksi asiat olekkaan enää ylsityisasia mistä tiedätte ettei vaikka naapurinne tai lapsenne lue näitä juttuja "penis luiskahtaa aina ulos" hyi helvetti ei edes yhtään osaa peitellä näitä asiota???

• lp
        Hyi saatana mitä paskaa kirjoitti:

Siis mitä vittua hyi saatana mitä tekstiä eikö seksi asiat olekkaan enää ylsityisasia mistä tiedätte ettei vaikka naapurinne tai lapsenne lue näitä juttuja "penis luiskahtaa aina ulos" hyi helvetti ei edes yhtään osaa peitellä näitä asiota???

Siksi täällä kirjoitetaan nimimerkillä. Menes toisille alueille kirjoittelemaan. Näitä ei oo pakko lukea eikä varsinkaan julistaa omaa ahdasmielisyyttä ja vanhanaikaisuuttasi.
        Ja varsinaiseen asiaan, ratsastus on yhtälailla myös miehentyötä, itse ainakin tuen naistani lantiosta käsillä ja saa siten tempoa lisättyä kun käsillä antaa vauhtia ja myötäilee lantiolla vastaan. Rakastelu on yhteistyötä silloin kun se toimii. Kukaan ei tykkää lahnasta sängyssä ja tässä se voi tarkoittaa myös miestä. Ja mitä sisään menemiseen tulee, vagina aukeaa paremmin kun harrastatte ensin jotain muuta asentoa ensin tai suuseksiä ta käsin hyväilyä molemmin puolin. Liukastetta kannattaa käyttää. Kokeilkaa muuttaa naisen lantion ja jalkojen asentoja. Kokeilemalla ja harjoittelemalla se onnistuu.

• voiettä on

vaikea mitenkä ne äidit ja mummot sen asian ennen hoitivat,kun keltään ei voinut kysyä neuvoa.

• .....

Molemmat märkinä niin helpottaa kummasti ! Kuolaa miehesi vehje ihan koko varren mitalta märäksi niin helpottaa hommaa paljonkin !

• Höpö

Jos reikäsi on hieman tiukka tai väärän muotoinen, voit harjoitella dildolla ennen kuin menet sänkyyn.

• vilkase tuonne

löytyykö oikea asento.
      www.sexinfo101.com/kneelingamazon.shtml

• ponitytyyyy

ei mitään tommossia ongelmia.. avitan kädellä kalun sisään ja hieron itseäni edes takaisin miehen päällä.. Hieroo tajuttoman hyvin klitorista ja tuun aina 100% varmasti ratsastaessa.. Ja mieskin nauttii ;)

• ratsastaminen<3

meillä oli kanssa ennen ongelmia justiin tuon takia ettei pysynyt sisällä, mutta teinpä kerran näin että käännyin selin ja istahdin tapin päälle :D niin sitte mie sen hoksasin että missä asennossa naisen pitää olla että pysyy hyvin mies sisällä, ja kyllä sen tuntee kun mies laukeaa tai ainakin minä tunnen, se sykkii niin kivasti sisällä, ei kannata luovuttaa mies tykkää kun saa ite ottaa rennosti joskus kun nainen tekee "työt"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe