Olen lähdössä vuoden vaihteessa 5kuukaudeksi Kathmanduun ja asunto hakusessa. Onko kenelläkään tietoa, mistä saisi luotettavasti pienen yksiön vuokrattua tuoksi ajaksi(nettiyhteys pakollinen)? Tai mitään luotettavia nettisivuja, mistä tiirailla kämppiä?
Kiitoksia jo etukäteen!!
Mistä löytää asunto Kathmandusta?
kathmanduun...
2
287
Vastaukset
- guruukkeli
minäkin lähden sinne päin parin viikon sisällä ja tarvitsisin tosin lyhyemmäksi aikaa.ilmoittelen jos löydän jotain sopivaa
- guruukkeli2
lentokentan turisti -infossa hlo ehdotti jkl asuntoa hintaan 250\kk.se sijaitsi jossain lentokentan ja thamelin valissa.en kaynyt katsomassa kun pidin sijantia huonona.loppujen lopuksi se ei niin huono olisi ollutkaan,silla katmandu on aika pieni kaupunki ja muutamassa viikossa oppii varmasti kayttamaan myos julkisia.
guesthouset maksoivat thamelin alueella n.500rs ja jonkun bussiaseman lahella taisi olla alle 300rs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996