Oon aloitteleva akva harrastaja :),
Kertokaa kiltit mulle että sopiiko miljoonakalat (6 naarasta ja 3 koirasta) ja Perhoskirjoahven ( 2 naaras ja naaras tai koiras ja naaras) yhteen kertokaa pliis :)
Auttakee minnuuu! :))
3
123
Vastaukset
- bgz
voisin kuvittellla et juu:: DD
- akvapappa
Eivät vesiarvoiltaan sovi. Perhoskirjoahvenelle veden täytyy olla ph arvoltaan n. 6 ja lämpötila n. 27astetta. Miljoonakalalla ph 7,5 ja 24 astetta. Miljoonakalat ovat kyllä sitkeitä ja kestäisivät varmasti väärät vesiarvot mutta perhoskirjoahven on vaativa kala, ainakin aloittelijalle. Väärissä vesiarvoissa se voi helposti kuolla kupsahtaa. Ovat muutenkin lyhytikäisiä ja harvemmin elävät 3 vuottakaan.
Toinen juttu on kun miljoonakalat nimensä mukaisesti lisääntyvät yleensä aivan älyttömästi, kirjoahventen seurassa millisten poikaset joutuvat niiden ruokalistalle eikä varmasti yksikään poikanen selviydy. Tietenkin tarjoamalla akvaarioon mahdollisimman paljon piiloja voi selviytymis prosentti olla pikkasen parempi ku 0.
Ja sekin että jos miljoonakaloillasi on huntuevät voi olla että perhoskirjot käyvät niitä näykkimässä.. ja voivat toki syödä miljoonakalatkin jos eivät ole tarpeeksi suuria. - kalasi
ei yhelle urokselle pitää olla 2 naarasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220