Koirahoitola kiire

Minniette

Moro. Onko Porissa tai Porin lähellä yhtään korahoitolaa. Google ei löytänyt kuin yhden. Auttakaa hyvät ihmiset. Kiire !

44

6282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minniette

      Siis koirahoitolaa ei korahoitolaa =)

      • cecilia nakkila

        Nakkilassa on Cecilia.Tosta on kuulunut hyvää palautetta.


    • Hau53

      Yyterin koirahoitola TarJan OY. Katso Nettisivut. Hyväksi haukuttu.

    • Molosser

      Tarjalle vinkki:

      Jos omaa ison koiran(tai paremminkin vahvaluonteisen), en toisi sinulle.
      Ei ole luottamusta herättävää esitellä kääpiörotuja noin...
      Tai jos haluaa olla pelkästään noiden pikkukoirien hoitaja.

      Onko porin lähellä joku, joka hanskaa myös Vahvat koirat?
      Oma hovihoitaja kun on usein täynnä :(
      Joten muitakin paikkoja saa ehdottaa

      • Ehdotuksia?

        Täällä kanssa olemme suunnitelleet matkaa ja koiran hoidolle tarvetta keväällä. Olen kuullut positiivista palautetta Ceciliasta sekä Yyterin hoitolasta. Molosser: onko kyseessä joku hoitola josta kommentoit, ettei kannata viedä isoja koiria, miksi? Itsellä dobberi narttu.


    • cecilia2

      Ceciliassa ollut hoidossa kaiken kokoisia koiria. Tuttavallani on iso seropi ja koskaan ei ole mitään negatiivista Ceciliasta sanonut. Käy katsomassa ennenkuin viet koirasi mihinkään hoitolaan. Puhelimessa kaikki ovat parhaita mutta paikanpäällä voi realiteetti olla toista. Hoitola on bisnes ja asiakkaan kannattaa ottaa selvää mistä maksaa.Ja ennenkaikkea että koira on hyvissä ja turvallisissa käsissä.

    • hitsin vitsin hitsi

      mikä hitsi on seropi?

      kuulostaa joltain timbuktulaiselta jälkiruualta.

      • googlaamalla ...

        enpä tiennyt itsekään mutta hakukone antoi mm. tuon http://www.esseropit.net tulokseksi ja nyt tiedän kyseessä olevan sekoitus eri rotuisista koirista


      • Tarjan hoitola
        googlaamalla ... kirjoitti:

        enpä tiennyt itsekään mutta hakukone antoi mm. tuon http://www.esseropit.net tulokseksi ja nyt tiedän kyseessä olevan sekoitus eri rotuisista koirista

        Suositten käymään paikan päällä aina ennenkuin varaa hoitopaikan. Näkee tilat ja hoitolan ihmiset etukäteen, että miellyttääkö omaa ajatusmaailmaa. Hoitolat ovat kaikki erilaisia, toinen sopii paremmin toiselle ja toinen taas toiselle.

        Seropi = sekarotuinen koira

        Molosser: kertoisitko hieman lisää mielipiteestäsi, koska haluaisin mielelläni kuulla, miksei meille voi tuoda "vahvoja" koiria. Asiakkaistamme 70% on isoja koiria ja myös vahvoja, niin luonteeltaan kuin kooltaan.Isommat koirat kun pakkaavat olla hieman hankalammin sijoitettavissa esim. sukulaisille, kuin pieni kokoiset. (meillä ollut mm. poliisikoiria, TODELLISIA ongelma koiria ym.) Sekä kooltaan tanskandogista chihuun. Jas kaikkien kanssa olemme pärjänneet hyvin. :)


    • 6558

      Seropi on lyhenne sanoista SEkaROtuinenPIski.

    • labbis07

      Suosittelen ceciliaa. Vien jatkossakin sinne :)

    • Molosser

      Siis kuten tuossa aiemminkin kirjoitin niin pikkupuudelien kuvat hoitolan etusivulla eivät anna lupaavaa kuvaa. Esim. Jos omistaisin vaikka pelkän pitbullin , niin kovasta jänskäisi tuoda.
      Saati, jos on koira joka painaa 70-90kg, ja hoitajana hento nainen (tai pikkutyttö kuten eräässä firmassa porissa).
      Jos hoitaja ei ole tottunut isoihin ja todella dominoiviin koiriin niin voi käydä hassusti. Monet molossit/laumanvartijat yms käyttävät tilannetta hyödykseen ja ottavat helposti homman omiin tassuihinsa.

      • Tarjan hoitola

        Molosser: ahaa, elikkä hoitolan sivuilla oleva kuva sinua häiritsee, hmm, eiköhän se ole sama minkä koiran kuva siellä seisoisi, koska kaikki eivät tykkää kaikista. Jos olisi ison koiran kuva, pikku koirien omistajat jännittäisivät, jos on pikkukoiran kuva, isojen koirien omistajat mietityttäisi tuoda hoitoon.. No joo, mielipiteensä kullakin. (ja saakin toki olla :))
        Tuohon isojen ja vahvojen (mm.molossit) koirien pitoon sen verran haluaisin tarkennusta, että onko kenties sinulla kokemusta koirien hoidostani? Eli onko vain oma mietteesi etten pärjäísi isojen kanssa vai oikein kokemuksen kautta tietoa asiasta? Sen verran voin vielä valaista sinulle asiaa, että olen 20 vuotta työskennellyt hevosten parissa (töissä sekä harrastus puolella), että uskoisin selviäväni jokaikisen jopa niiden 90kg painavien karvakuonojen kanssa. ;)
        Ja mitä tulee koiran luonteisiin, kaikki ovat erilaisia ja uskaltaisin väittää että osaan aikalailla hyvin lukea koiran signaaleja mitä viestittävät eleillään/ilmeillään. Yhdenkään koiran kanssa ei ole vielä (ainakaan) tullut ongelmia missään asiassa.
        Ja meillä koiria ei ole koskaan hoitanut, eikä tule hoitamaankaan kuin minä itse, sekä mieheni harvakseltaan. En tiedä tarkoititko pikkutyttö asiaa meillä vai muualla, mutta meillä ei ole tosiaan muita hoitajia koirilla kuin minä (ja mieheni).
        Mutta kiitos kuitenkin kannanotostasi, rakentavaa palautetta on aina hyvä saada. Halusin vain tarkentaa paria seikkaa. :)


      • Satu 42

        Etkö tosiaan tiedä että koiraa ei voimalla hallita..


    • Molosser

      Hyvä Tarja
      En tarkoittanut sinua kuten sen varmasti tiedät.
      Ainoastaan tuosta kuvasta kerroin mielipiteeni.
      Tämä pikkutyttö juttukin oli siis muusta hoitolasta.

    • Raija.R

      Tuiskun rakkaat lemmikit on hyvä paikka.
      Tilat oli ennen rajalliset,kuitenkin eläinlääkärin tarkastamat ja hyväksymät.

      Nyt tilat ovat uudet ja tosi hyvät.
      Hoidossa ei moittimista.

      Koirani on ollut Tuiskulla monta vuotta hoidossa silloin tällöin.
      Koira menee sinne mielellään.
      Hänellä on paljon kokemusta todella haastavista koirista.

      • Onneksi olkoon

        Vastaat 2 vuotta vanhaan viestiin


      • mho
        Onneksi olkoon kirjoitti:

        Vastaat 2 vuotta vanhaan viestiin

        Entä sitten? Jotkut etsivät samoja asioita hakukoneella, ja viimeisin viesti oli mun mielestä ihan informatiivinen.


      • höhöhööhö
        Onneksi olkoon kirjoitti:

        Vastaat 2 vuotta vanhaan viestiin

        Sinä vastaat 2 vuotta vanhaan viestiin vastaajan viestiin.


    • Arturitus

      www.dogfamily.fi

      Häkitön koirahoitola!

      • jenna:)

        Ajan kohtaista tämä on aina ,todelllakin !

        Tuiskun rakkaat lemmikit on ihan mahtava paikka.

        Koirilla on sohvat ja sisustetut hienot huoneet. Ei häkit.

        En ole ennen niin viihtysää tilaa nähnyt hoitolana,vaikka olen nähnyt sellaisia kymmeniä.

        Koirani on iloinen sinne mennessään.
        Hinta on mielestäni hoidon ja paikan tason kanssa hyvä.


        Itse olen fani facebookissa ja sieltä löytyy kuviakin paikasta.
        Etsi kaveriksi Tuiskun rakkaat lemmikit


    • pauliina33

      Tuiskun rakkaat lemmikit Porin paarnoorissa on paras koirahoitola.

      Kävin kaikki läpi,olen tosi tarkka mihin koirani vien.

      facesta löydät kuvia hoitolastakin.

    • Ana69

      Kiitos infosta. Koirani oli jo Tuiskun rakkaat lemmikit paikassa hoidossa ja kaikki sujui hyvin.Sai leikkiä kaverin kanssa ja ihme kyllä ei ollut tuhonnut mitään.
      Kotona teki soffaani reijän :( .
      Yhdessä toisessa Porin hoitolassa koirani oli ja sai sieltä tuliaisiksi taudin ja oli ollut erittäin levoton.
      ostin Tuiskun myymälästä myös uuden hienon valopannan koiralleni.
      Todella hieno paikka ja hyvä palvelu.

    • viimeinenkertasinne

      Meidän koiralle tuli pari tautia. Koti ja löytökoirat ei sovi samaan paikkaan.

      • Joonasjoopas

        Tuiskula ei ole rankkuri. Rainiolala on.
        Että puhu vasta kun tiedät.


    • Hanix

      Koirahoitola TarJan on pärjännyt meidän käyttölinjaisen erittäin kovaluonteisen sakemannin kanssa loistavasti, luotan täysin ja tälle ihmiselle koirat on maailman tärkein asia, sekä omat että muiden! Asiat sujuu kuten pitää ja koirat on osaavissa ja välittävissä käsissä. Suosittelen erittäin lämpimästi.

    • llloooollll

      Koirani oli porissa yhdessä hoitolassa. tarjan juuri,eli yyterissä.
      vilustui ja peitto oli märkä.

      Kerran vielä kokeilin hoitolaa vaikka maku meni.
      Koira oli sellasessa kun Tuiskun rakkaat lemmikit paikassa.Kaikki sujui hyvin.Pelkäsin kuollakseni että toistuuko sama.
      Koirahan tarvitsee olla rokotettu,joten se on sen suoja.
      Tuiskulla ei löytökoiria kai ole vaan ne menee rankkurille ymmärtääkseni.
      Ei suomessa ole pahemmin tauti ongelmia koirien osalta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei. Kumpa Poriin saataisin kunnollinen Koirapäiväkoti esimerkiksi samankaltainen kuin Helsingin keskustan Koiraparkki. Monet koirat kuitenkin kärsivät eroahdistuksesta ja muutenkin koiralle on ikävää jos joutuu olemaan työpäivän/koulupäivän ajan yksin kotona varsinkin sosiaaliset ja energiset koirat. Kaikki koirat eivät toki välitä lajitoverien seurasta, mutta aika monet koirat tykkäävät ja toivovatkin seuraa ihmisten lisäksi lajitovereistaan. Mutta kaikilla ei ole mahdollista ottaa toista koiraa ja onhan se toki eri asia kun näkee kodin ulkopuolisia koiria. Koirapäiväkodissa on myös se hyvä puoli, että koiran perhe pystyy keskittymään rauhallisin mielin työhönsä tai opiskeluun eikä tarvitse huolehtia siitä, että koira joutuu olemaan pitkään yksin. Joskus jopa jotkut ihmiset joutuvat koiran eroahdistuksen takia ottamaan lomaa tai vapaa-päiviä töistä tai lopettamaan työt kokonaan, koska ei löydy hoitajaa.

      • Anonyymi

        Koirien pito kerrostalossa on kiellettävä.

        Koirista on tehty mielenterveysongelmaisten "hoitajia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirien pito kerrostalossa on kiellettävä.

        Koirista on tehty mielenterveysongelmaisten "hoitajia".

        Kyllä koirat voivat olla onnellisia kerrostalossakin. Tuo on vain junttien ja vanhoillisten ajatusmaailma, että ei muka voisi olla onnellisia jos on muuten oikeat puitteet. Miten edes kommenttisi liittyi mitenkään mihinkään tässä ketjussa? Itse en pidä koiria mielenterveysongelmien "hoitajina" vaan haluan hoitaa koiran mielenterveyden sillä, että ei joudu olemaan monia tunteja yksin. Yhtä lailla eroahdistusta esiintyy omakotitaloissa tai maalla asuvilla koirilla. Koiran vieminen päiväkotiin ei ole vain siitä, että naapureita häiritsee esimerkiksi haukkuminen vaan siitä, että ei halua koiralle käyvän mitään yksinollessaan tai olevan yksin alakuloinen ja stressaantunut!


      • Anonyymi

        Porissa ei toimi moinen. Oli hetken ja lopetti.
        Harvalla edes työssäkäyvällä on rahaa koiran hoitoon usein.
        Jos maksasi vaikka 20€ päivä niin kuukaudessa on arkipäiviä 20x20e. Tulee iso summa kk..


    • Anonyymi

      Tuiskun rakkaat lemmikit on todella hienot ja isot tilat. Olin aivan silmät pyöreänä kun koirani sai oman huoneen ja ison tarhankin.
      Muissa oli pikkuiset vesivaneri kopit ja hinta silti samaa luokkaa.
      Edullinen ja hyvä hoito.
      Harmi vain en ole matkustanut ollenkaan nyt koronan aikana.

      • Anonyymi

        Totta, omistaja on todella eläinrakas ihminen, esim kissoilla hienot ”yksiöt ” ja paljon virikkeitä ja pääsevät myös ulos , halutessaa, yksiön takana kissahäkki.


    • Anonyymi

      Jarskin koira ja pamaus. Koira saa liikuntaa ja leikkiä koko rahan edestä. On olleet tyytyväisiä pikikuonoja ettäs tiedätte.

    • Anonyymi

      Tätä korahoitola kiire jäi löytymättä.
      Vai olenko liian hätäinen ja odotan toiset kymmenen vuotta.

    • Anonyymi

      Pidän koiria ihan ruokakassipalkalla hoidossa.. Sä tuot koirasi ruoat ja mahd. lääkkeet ja mulle kassin ruokaa. Annan koirallesi väliaikaisen kodin, paljon huomiota, virikkeellistä toimintaa ja ulkoilumahdollisuuden. Rakastan telmiä varsinkin suurten haastavien koirien kanssa ja paikka on siis Toejoella.

    • Anonyymi

      Annan vinkin,porin läheltä löytyy ehkä suomen paras eli menet tampereelle se ei ole matka eikä mikään jos lemmikkisi on sinulle rakas.

    • Anonyymi

      Tuiskula on ihan best ❤️.
      Mun kissa ja koira on aina siellä kun lomailen.
      Koira lähtisi Tuiskun mukaan kun haen.
      Noloa minulle...
      Kissani pääsee ulkotarhaan luukusta.koirakin pääsee itse ulos. Tottunut ulkoiluun kissani ni todella ihanaa.
      Tilat on hienot ja puhtaat aina.
      Suosittelen.
      Terveisin Anu.J

      • Anonyymi

        Tuiskula eli Tuiskun rakkaat lemmikit on oikea nimi muistaakseni


    • Anonyymi

      Mitä varten sinä yleensä olet mennyt ottamaan koiran tai muun lemmikin.Eikö tullut mieleen että sitoudut ottamaan vastuun myös lemmikin huolenpidosta,jos sinulla on siinä ongelmia vie koirasi lopetukselle mutta älä ihmeessä mene myymään tai antamaan ensimmäiselle hipahuukolle joka olisi valmis sen ottamaan.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus, mutta koska google tuuppaa näitä, niin kommentoinpa itekin.

      Tuiskula ei herättänyt luottamusta täällä. Kokemus 4 vuoden takaa.

      Koiralla oli lääkitys. Hoitolalle oli varauksen yhteydessä toimitettu ohje lääkityksesän antamisesta. Se selitettiin suusanallisesti tuotaessa koira hoitolaan. Hoitajalle annettiin myös paperilla ohje. Hoitaja otti sen nyrpeästi ja hetken luulin, että hän rypistää sen. "En tarvitse tätä", hän tuiskahti.
      Kun koira jätettiin huoneeseensa, hoitaja kysyi ikään kuin ei olisi aiheesta jo puhuttu: "Niin tää lääkitys, miten se annetaan?"

      Se on sulle juuri selitetty ainakin kerran suusanallisesti ja kaksi kertaa kirjallisesti ja sulla on vielä lunttikin siinä, mietin. No, en ärähtänyt vaan selitin uudestaan. Tällä henkilöllähän voi olla vaikka paha lukihäiriö.
      Haettaessa lääke oli kadonnut, joten kai se oli annettu.

      Huone oli kyllä kivan kokoinen. Siellä oli sohva, mutta mun koira ei sellaista tarvitse. Käytettävissä oli myös ulkotarha, mutta oma koirani ei ole sellaiseen tottunut. En tullut kysyneeksi, kävikö koira siellä.

      Kissani oli tuolla myös ja silloin vietäessä hoitaja kaapi vaan edellisen jätteet pois laatikosta. Huoneessa oli myös jotain tavaraa varastoituna.

      Toinen koirani oli toisessa hoitolassa, johon en veisi toiste pienten tilojen ja vähäisen ulkoilun takia, mutta se on sittemmin lopettanut.

      Koirarannan viereisestä paikasta en ole pahaa kuullut, kehuja kyllä, mutta omakohtaista kokemusta ei ole. Logistisesti se on minulle autottomana helpoin Porin alueella, sillä mäntyluotolaisen pysäkki on ihan vieressä.

      • Anonyymi

        Ei ikinä Tuiskulle !!!! Meidän koirat viedään aina Isojoen koirahoitolaan ja homma pelittää hyvin.


      • Anonyymi

        Sinne viedään oma kissan wc mukana,eli paskaa puhut 😂. Tuiskula on ollut joku 15 vuotta ni siihen varmaan kerkee täällä Porin juoru kaupungissa tulemaan vaikka ja mitä väritystä. Yyteri on uusi paikka,ei ole vielä paskan puhuminen lähtenyt käyntiin.
        Itse olen saanut hyvää palvelua Tuiskulta aina ja koirat menee sinne iloisesti.Tykkäävät paikan omistajasta. Tilat paljon isommat koirilla ja kissoilla kun muissa hoitoloissa Porissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe