Mulle tulee aina sellanen krapula että olo on kuin leijuisi. Siis varsin miellyttävä tunne! Voin "leijua" puolipäivääkin. Se tuntuu oikeestaan aika siistiltä ja levolliselta. Mulle ei juurikaan koskaan tule pää kipeäksi. Ylähuuli jostain syystä on tunnoton aina aamupäivän ajan. Se tuntuu tosi oudolta. Mistähän voisi johtua?
Minkälainen kankkunen teille tulee?
Minkälainen kankkunen?
2
169
Vastaukset
- Tarkott siis pientä kusihousua
Lepää, kusihousu
- mies--83
Ajatus ei (yleensä) meinaa kulkea ollenkaan. Sydänkin hakkaa normaalia kiivaammin. Maha on sekaisin mut niin taitaa olla monella muullaki juomisen jälkeen. Ikinä mulle ei kuitenkaan tule mitään huonoa oloa vaikka olo ei ikinä juuri se paras mahdollinen olekkaan. Nuorempana oli vähän toisin. Silloin kankkuset oli yhtä helvettiä.
Mun mieliala vaihtelee kankkusessa joskus aika rajusti. Välillä pinna on todella kireällä ja välillä taas olen liiankin hyväntuulinen. Silloin kun olen huonolla tuulella niin välttelen ihmisiä niin paljon kun vain voin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21011961- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596363Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785299- 585000
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514533Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194451- 1193956
- 833462
- 562010