Mulle tulee aina sellanen krapula että olo on kuin leijuisi. Siis varsin miellyttävä tunne! Voin "leijua" puolipäivääkin. Se tuntuu oikeestaan aika siistiltä ja levolliselta. Mulle ei juurikaan koskaan tule pää kipeäksi. Ylähuuli jostain syystä on tunnoton aina aamupäivän ajan. Se tuntuu tosi oudolta. Mistähän voisi johtua?
Minkälainen kankkunen teille tulee?
Minkälainen kankkunen?
2
151
Vastaukset
- Tarkott siis pientä kusihousua
Lepää, kusihousu
- mies--83
Ajatus ei (yleensä) meinaa kulkea ollenkaan. Sydänkin hakkaa normaalia kiivaammin. Maha on sekaisin mut niin taitaa olla monella muullaki juomisen jälkeen. Ikinä mulle ei kuitenkaan tule mitään huonoa oloa vaikka olo ei ikinä juuri se paras mahdollinen olekkaan. Nuorempana oli vähän toisin. Silloin kankkuset oli yhtä helvettiä.
Mun mieliala vaihtelee kankkusessa joskus aika rajusti. Välillä pinna on todella kireällä ja välillä taas olen liiankin hyväntuulinen. Silloin kun olen huonolla tuulella niin välttelen ihmisiä niin paljon kun vain voin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849