Tää on huvittavaa.... En tiedä onko se totta.
Ensinnäkää se, että joku jolla on lainata rahaa, nii alkaa lainaan. Se o aika hölmöläisen touhua.
Mut käydääs läpi.
Joku sössii elämässään asiat, ja sit tulee tänne selittäää juttuja, ettei saa pankista tukea asioiden järjestämiseen.
SE kertoo sit täällä jonku tarinan ja useampi täällä alkaa sit vastaan viesteihin ja syntyy velalliselle useampi uusi vielkasuhde...
OK! Esimerkki. Olet virallisille lainaajille velkaantunut vaikka 500e. Kerrot täällä vaikka minkalaisen tarinan veloistasi ja pyynnön saada tuo. Lupaat sitten maksaa korkoa vaikka 50e.
Sitten joku vastaa sinulle ja ilman mitää suurempaa keskustelua käyt kiinni 500e lainaan... toinen lainaajakin laittaa viestin ja tartut, koska se on jo ekan kerran jälkeen helppoa ja sama toistuu vielä pari kertaa.
Joku noista viidestä lainaajasta voi olla rehellinen, mutta entäs sitten se joka ei olekkaan rehellinen... Saatat kyllä saada vaikka 10 000e velkaa, mutta satat itsesti oikeasti ojasta allikkoon.... Olet anonyymille ihmiselle velkaa ja paljastanut kyllä itsesti......
Ja mitä tulee sitten koko jutun alkuun. 500euron velata olet velkaantut kymmenkertaisesti ja olet myynyt itsesi vaikka mille...
Eikä se ole kyllä sen velanantajan etukaan, että luopuu isoista määristä rahaa tuosta vain. Aiemmin on sanottu, että pikavipit on kusetusta, mutta kyllä anonyymikin lainaus on... Jos joku, niin kyllä anonyymi lainaaminen vasta on kyykyttämistä ja molemmin puolin....
Tälläset keskustelut ja kerjäämiset pitäs kieltää täällä. Vaikka naapuri soittas ovikelloa ja kertos tarinansa, nii ei se kyllä vakuuta.. Pitäs ihmisten jo uskoa, että velkaantuminen on tie pikkukreikaksi, ja sieltä ei tulla ulos ennen kuin itse ollaan pari päivää ilman leipää ja ymmäretään, että oikeassa elämässä ne asiat hoidetaan.....
Lainan pyytäjät täällä
10
376
Vastaukset
- ihme selittäjä
Oliko nyt niin, ettet pysty lainaamaan rahaa vai mikä tämän selityksen idea on?
Jos haluat pelastaa maailmaa, äänestä vaaleissa, se on paljon tehokkaampaa kuin viisastelu hädässä oleville ihmisille. - ...
Näistä rahanruinaajista 95% on narkkareita joilla ei ole aikomustakaan maksaan kellekään mitään. Älä anna nimimerkkien ja säälittävien tarinoiden hämätä.
- pata kattilaa
näistä rahanlainaajista 95% on hyväksikäyttäjiä, jotka rahoittavat myös huumebusinesta eikä heillä ole aikomustakaan välittää seuraamuksista mitään. Älä anna yritysten nimien ja siistien perintäkirjeiden hämätä.
- Chekkaa sanakirjasta
pata kattilaa kirjoitti:
näistä rahanlainaajista 95% on hyväksikäyttäjiä, jotka rahoittavat myös huumebusinesta eikä heillä ole aikomustakaan välittää seuraamuksista mitään. Älä anna yritysten nimien ja siistien perintäkirjeiden hämätä.
Hyväksikäyttöä on se, että joku käyttää toista omaksi edukseen ilman tämän suostumusta. Jos joku tekee lainasopimuksen ja ei tätä noudata niin se on aivan eri asia. Lainan ottaja on suostunut maksamaan lainastaan ennalta määrätyt kulut ja maksamaan sen ajallaan. Jos hän ei näin tee, on täysin perusteltua, että lainanantaja antaa lainan perintätoimiston hoidettavaksi. Jokaisen pitää itse huomioida omien tekojen seuraukset. Turha syyttää muita jos itse toimii vastuuttomasti.
- looginen ketju
pata kattilaa kirjoitti:
näistä rahanlainaajista 95% on hyväksikäyttäjiä, jotka rahoittavat myös huumebusinesta eikä heillä ole aikomustakaan välittää seuraamuksista mitään. Älä anna yritysten nimien ja siistien perintäkirjeiden hämätä.
pikavippeissä on sama logiikka kuin huumebusineksessä:
mahdollisimman nuori lähes ilmaiseksi huumekoukkuun=pikavippiä
huumetta kovaan hintaan=uutta pikavippiä kovemmalla korolla
perintää ja narkkari rikosten tielle huumekartellin alimmalle oksalle=uutta pikavippiä mistä sattuu saamaan
velkainen ja hyödytön narkkari pois pelistä=velkavankeuteen, pois työelämästä ja sosiaalihuollon asiakkaaksi
- chekkari
"Jos hän ei näin tee, on täysin perusteltua, että lainanantaja antaa lainan perintätoimiston hoidettavaksi. Jokaisen pitää itse huomioida omien tekojen seuraukset. Turha syyttää muita jos itse toimii vastuuttomasti."
chekkaile oikiksen pääsykoekirjoja ja pyri perintäjuristiksi, siellä voisit jatkaa mustavalkoista maailmankuvaasi ja jos nautit ihmisten ahdingosta, sitä paremmin työt sujuu
- lainaa helposti kohtuuttomalla korolla maksukyvyttömälle
- perintää kohtuuttomilla kuluilla niin kauan kuin mahdollista
- velkatuomion haku käräjäoikeudesta kun lainapääomaa on kasvatettu niin paljon kuin suinkin
- uutta matoa koukkuun - turhajeesustella
Saa kai sitä pyytää, eriasia kuka antaa. Netissä itketään rakkauden, yksinäisyyden, miesten, naisten, lasten, seksin niin miksei sitten myös rahan perään?
Älä lue rahanlainausviestejä jos yöunet menee niistä. Pyynnöt on jokaisen ihmisen oma asia. - erkkierämerkki
Miksi sun nimimerkki on: 'hui mitä kuulin?', mitä olet kuullut??!
- sadf2345
Minun mielestä laina kannattaa aina maksaa luonnossa - oli se sitten kaverivippi tai huumevelka.
no se luonnossa maksaminen on täällä lainaa hakeville yleensä se ainoa realistinen vaihtoehto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483