ILVES + TAPPARA+ HPK = KÄRKIPAIKKA

FUUSIO3

YHDISTETÄÄN NUO!!! NIIDEN YHTEISPISTEILLÄ PÄÄSISI JUURI OHI KALPAN LIIGAN KÄRKEEN!!!!!!!

13

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ipanmies

      Minusta pitäisi Hiitelän erota ,aivan turhaukko jo Ipassa

      • maalais

        joo paska johto ollu ilveksen ongelma jo vuosikymmeniä


      • Aukino

        Liikaa painikointia tarjotaan pelkästään valmentajille, vaikkapa pelaajat ja katsojathan ne pelaa....


    • ,n,n,n

      Raimo Summanen Ilveksen valmentajaksi!!

    • EI IPANMIES

      Jos Raato tulisi vakeksi ,niin kestäisikö itkupillipelaajat hänen komentoaa.
      Mutta missä on nyt Ipanmies ,kun herra ollut minusta hiljaa . On myymässä tarroja ja kyniä jäähallinportilla pelastaakseen Ipan???

      • rewer

        Tuskin jaksaa tyyppi viettää tällä rupupalstalla keskustella teidänlaisienne kanssa.


    • Nimeksi

      Mikä tuolle annettaisiin nimeksi? Hämeen Pallo-Ippara? HPI

    • bgfredfcdc

      Ilves se vaan vankistaa asemiaan

      • ei ipanmies

        On se vahvaa pelaamista Ipalta taas !!!!!!!! Mistä löytyisi vastaava kuin Barkov Ipaan ??? Ei ainakaan nykyisten valmentajien ja päälliköiden opeilla koskaan.
        Haka 2 kutsuu ensitalvena KOOVEE kanssa kotipeleihin.


    • ei ipanmies

      Ei muutakin tarroja ja arpoja myymään ,niin saatte kunnon pelimiehiä ostettua. Omista junnuista ,ei taida Barkoveita, Granlundeja oikein löytyä, vakejen opeilla

      • uyt23456uhg

        Sanaa Barkov ja Granlund ei pitäisi käyttää samassa lauseessa. Aika huomattava ero. Barkov tuskin saa 10 tehopistettä kasaan koko kauden aikana.


    • bvfedc

      Ja noin 4 vuotta ikäeroa Ipassa ei ole yhtään Barkovin tasoista pelaajaa . Ja jos olisikin ,niin kyllä se siellä pilalle saataisi.

    • Aukino

      Valitettavasti vain ILVES TAPPARA on jo 29 vuotta liigahistoriaa, siihen ei muut yllä.
      Siksi on syytä odottaa vielä pitkään pelkkiä tilastotappioita. "Minä olen 1. ja viimeinen; A ja O, sanoo Sana", vaikka se ei vielä maailmassa olekaan ollut totta oikein missään asiassa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe